Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
EnnR
Liige
Postitusi: 166
Liitunud: 26 Okt, 2023 9:22
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas EnnR »

_dumbuser_ kirjutas: 25 Juun, 2024 23:15
EnnR kirjutas: 25 Juun, 2024 16:45 Ehk et pole infot, et seda venemaal toodetaks - ilmus turule alles 2022. aastal Ghangzhouz's ja kohe ka venemaal platsis
Läheb juba teemast ära aga see pole ainult orkide või hiinlaste teema. https://www.youtube.com/watch?v=dJYTo6U9jLQ
Ikka on teemas - ilma sanktsioonideta venelane nii padu-hiina rämpsu ei ostaks - parema meelega ostaks ta "võidetud" fashistide toodangut nagu MB või BMW jne, aga sanktsioonid sunnivad seda hiina jama ostma
nukkel
Liige
Postitusi: 1647
Liitunud: 30 Aug, 2014 15:03
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas nukkel »

https://www.reuters.com/world/europe/eu ... 024-06-25/
Kui lääne pangad lahkuvad siis kannatavad nii Vene kui Lääne firmad.
Vist midagi pitsitab kusagil.
Runkel
Liige
Postitusi: 3589
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Runkel »

Loodetavasti EL tegutseb kärmelt ja kehtestab Hiina autodele täiendava tollimaksu 21%-38,1% Hiina dotatsioonide tõttu.
Muu nende rämps kah suuremate maksude alla. Protektsionism pole suurem asi, aga Hiinale jms on see igati kohane.
Stoltenberg ju ütles, et Hiina toetus Vene sõjale läheb kalliks maksma.
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12030 ... tollimaksu
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42784
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Kriku »

Palun tungivalt teema juurde tagasi.
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas MeelisV »

Mul meeles et vene numbrimärgiga ei tohiks enam vist liigelda meil ?
Täna jäi üks jalgu Tallinnas Iru elekteijaama juures.
On see nüüd sanktsioneeritud või mitte ? Teab siis kas järgmine kord teatada kuskile.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23185
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

Väike rongiõnnetus reisirongiga orkistanis.
A Vorkuta-Novorossiysk passenger train derailed in Russia

Nine out of 14 cars of the train derailed. Medics are treating the injured passengers on the spot - they have bruises and cuts. The number of injured is 70 people. At least 5 of them may be in serious condition.

In total there were 232 passengers in it.
https://x.com/nexta_tv/status/1806016705556095139

Tegu siis Komi vabariigis(Uuralite põhjaosas) toimunud õnnetusega
Komi, Russia ❗
🚂 Shit's derailed YO!
Today the Vorkuta-Novorossiysk passenger train derailed in Komi. 9 train cars overturned on the Inta-1 section. About 70 people were injured, law enforcement agencies reported. The preliminary cause of the emergency is the erosion of the railway embankment, the railway tracks sagged over the resulting void. Emergency Situations Ministry employees are evacuating the remaining train passengers in the carriages. There were a total of 232 passengers on board. Some doctors and rescuers cannot get to the crash site due to off-road conditions. Investigators opened a criminal case under Part 1 of Article 263 of the Criminal Code of the Russian Federation - “Violation of traffic safety rules and operation of railway transport.”
https://x.com/LXSummer1/status/1806016644138889399
Viimati muutis ruger, 26 Juun, 2024 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
kmeesk
Liige
Postitusi: 230
Liitunud: 26 Apr, 2022 13:48
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kmeesk »

Ma arvan, et hiina toodangut ei tasu võrrelda sellega mida nad terroristlikku venemaale tarnivad ja vabasse EL-u. Ma pakun, et siia toodava kraami jaoks on üsna karmid euronõuded vaja täita aga venemaa, kes on end pool isolatsiooni suunas mänginud neid saab täie rauaga peedistada. Ma ei oleks sugugi üllatanud, kui mõni Eesti venelane ostaks venemaalt tutika hiinlaste masina ja siis Eestis selguks, et tehilises ülevaatusest pole sellega võimalik läbi saada, sest vene turule mõeldul on hulgi igasugu asja paigaldamata jäetud, sest nii on kasum ju suurem.
Selleks, et võrrelda neid oleks ilmselt vaja koguda andmeid, et kuidas on õnnetuste arv ja hoolduse vajadus väidetavalt sama tootja mudeli puhul EL-s ja venemaal.
an2
Liige
Postitusi: 2141
Liitunud: 04 Dets, 2020 9:25
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas an2 »

Hiina autodega seotud muredest.
https://www.vedomosti.ru/auto/articles/ ... vtomobilei

Pakhomovi sõnul ei pea Hiinas autotootjad pakkuma autohooldustele varuosade katalooge ja remondijuhiseid. Euroopa Liidus (EL) kehtib karm reegel, mille kohaselt peavad autotootjad varustama oma tooteid kogu sõiduki kasutusea jooksul varuosadega ning autoomanikele ja sõltumatute teenindustega remondiks tehnilist dokumentatsiooni, märgib ta.
Kõige keerulisem on Selezneva sõnul vajalike osade tarnimise ajastus. Kuna tellimuse lõplik maksumus varieerub olenevalt kohaletoimetamise ajast, tekitab see täiendavaid raskusi vastastikusel arveldamisel Hiina vastaspooltega, selgitab ta.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23185
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

orkide keskpank tunnistab, et riigi majandust on ekspordi ja impordi puudumisel ootamas ees häving.
The Central Bank announced the threat of death to the Russian economy due to sanctions

“If there are no normal payments for our export- and import-dependent country, that’s just all, it’s ruin...”
https://x.com/finanzru/status/1806019400518312299
A new wave of Western sanctions with a massive blocking of bank payments, including through countries considered “friendly,” could lead to the “death” of the Russian economy. First Deputy Chairman of the Bank of Russia Vladimir Chistyukhin stated this on Wednesday at a session of the St. Petersburg International Legal Forum.

According to him, problems with payments “need to be resolved as quickly as possible” and not even disdain exotic or outdated mechanisms. “What seemed to us yesterday, unpopular - there, I don’t know, swaps, some clearing systems, the use of crypto - everything needs to be tested, everything needs to be tried,” Chistyukhin urged.

“Because [if] there are no normal payments for products related to foreign economic activity, for our export- and import-dependent country, that’s simply all, it’s death,” he added (quotes from RBC).
https://www.moscowtimes.ru/2024/06/26/v ... ii-a135115
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Rebane11
Liige
Postitusi: 2028
Liitunud: 10 Mär, 2021 20:15
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Rebane11 »

Eks vene toodab ise ka prahti, mis tunduvad toodetena. Lõikekettad Luga olid meie poodides ka populaarsed. Nii odav! Suu ja silmad tolmu täis ja käsi väsib ketaste vahetusest.Ja see oli headel aegadel, võrk ja muu mis sinna käib oli vast veel läänest? Mis praegu? Ja nende majandus peab selliste kakadega õitsema hakkama?
Kasutaja avatar
paadikapten
Liige
Postitusi: 462
Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas paadikapten »

Meenub üks video "autoõlide lao" tööst. Mingi suvaline, lagunev kuur, mida ilmselt kütta ei saa. Nurgas on tonnine mahuti. Sealt villitakse mingi vedelik kankudesse ja kankudele kleebitakse igasuguseid tuntud õlimarkide silte. Sildid on erinevad, õli on üks.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Miki
Liige
Postitusi: 1499
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Miki »

Venemaa suurim eralennufirma S7 Airlines, kavatseb oma Airbus A320neo lennukipargi sulgeda.
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7849
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Vaadake tänast Sky News-i,seal jookseb eriraport Vene vedeldatud gaasist ning selle vedajatest Euroopasse.Tegevad on asiselt seal ka britid vedeldatud gaasi vedamisega,omades kahte Euroopa suurimat laeva selle veoks.Laevade liikumine on hästi dokumenteeritud,soovitan soojalt vaadata.
Nii,et on ju võimalik asi korralikult sanktsioneerida ja veod keelata,kui oleks tahet.
EnnR
Liige
Postitusi: 166
Liitunud: 26 Okt, 2023 9:22
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas EnnR »

kaugeltuuriv kirjutas: 02 Juul, 2024 11:17 Vaadake tänast Sky News-i,seal jookseb eriraport Vene vedeldatud gaasist ning selle vedajatest Euroopasse....
Nii,et on ju võimalik asi korralikult sanktsioneerida ja veod keelata,kui oleks tahet.
Mida sa nüüd ütled? Et britid veavad vene veeldatud gaasi ning seega on "asi korralikult sankltsioneeritud" või mida? Ei lugenud sinu infost ka erilist sarkasmi välja (mis on muidugi minu probleem :) )
muki
Liige
Postitusi: 40
Liitunud: 04 Apr, 2022 9:11
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas muki »

Miki kirjutas: 02 Juul, 2024 8:09 Venemaa suurim eralennufirma S7 Airlines, kavatseb oma Airbus A320neo lennukipargi sulgeda.
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
Tundub väga usutav. Ka Euroopa lennufirmad vaevlevad probleemsete PW1000 seeria mootorite küüsis mida vahetatakse tiiva all nagu leiba. Naabrite AirBaltic teiste hulgas. Euroopa firmadele on aga vahetusmootorid, juhendid ja modifitseeritud varuosad garantiikorras tagatud ja probleem seisneb vaid tiiva alla kruvimise ajas, mil lennuk ei lenda. Huvitav, kuidas nad seal venemaal veel üldse nendega lendavad arvestades, et üle aasta see mootor vastu ei pea.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Qwerty226 ja 6 külalist