TUVASTADA lennuk
Ei taha. Aga võis. Arusaamatuks jääb visa soov siduda omavahel kaks eri teemat, pildil olevat lennukit ja oma väidet , et "KÕIK JAKOVLEVI ÜHEMOOTORILISED HÄVITAJAD OLID.... No ei olnud ju. Sõltumata sellest, kas nad asusid Eestis Kapa-Kohilas või Sahhalinil Ust-Perepizdjunski külas. Seda sa ju väitsid oma kommentaaris.
Edit: No aga siis nii ütelnudki, et Eestis olnud masinatest räägid. Mis muide ei välista, et sõjajärgselt ALMAVÜ tarvis toodi kuskilt mingi selline masin kohale, mis Eesti kohal ei pruukinud sõja ajal lennatagi. Loogiline?
Edit: No aga siis nii ütelnudki, et Eestis olnud masinatest räägid. Mis muide ei välista, et sõjajärgselt ALMAVÜ tarvis toodi kuskilt mingi selline masin kohale, mis Eesti kohal ei pruukinud sõja ajal lennatagi. Loogiline?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
Nõustun auruveduriga. Ei saa see olla miskit muud kui Yak-9U.
Mis mootoriga ainult? VK-107 ülelaadur sai olema teise kujuga kui VK-105, aga millisega . . . "105" sobib küll, kui pilte uskuda, aga kas saab olla ka "107"?
Mis mootoriga ainult? VK-107 ülelaadur sai olema teise kujuga kui VK-105, aga millisega . . . "105" sobib küll, kui pilte uskuda, aga kas saab olla ka "107"?
Viimati muutis -=Mortyr=-, 02 Juun, 2010 21:18, muudetud 1 kord kokku.
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 32
- Liitunud: 14 Aug, 2005 18:20
- Kontakt:
Tark nett annab teada:-=Mortyr=- kirjutas:Nõustun auruveduriga. Ei saa see olla miskit muud kui Yak-9U.
Mis mootoriga ainult? VK-107 ülelaadur sai olema teise kujuga kui VK-105, aga millisega . . . "105" sobib küll, kui pilte uskuda, aga kas saab olla ka "107"?
Ju ta VK-107 on, nende levik oli vist suurem.Серийно Як-9У ВК-105ПФ2 с указанным выше вооружением не строился ввиду того, что пушка ВЯ-23 по массе и скорострельности не вполне удовлетворяла требованиям ВВС и поскольку наиболее распространенный в то время вариант вооружения (одна мотор-пушка ШВАК и один синхронный пулемет УБС) позволял более легко обеспечить заданную тактико-техническими требованиями дальность полета 1400 км.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
Nõus, 105 variandil oli ülelaadija ava sootuks muu paigutusega. . Aga sinu viide põhjendab mingi konkreetse relvastuse alusel versiooni mittetootmist, mitte mootori alusel.
...с указанным выше вооружением не строился ввиду того, что пушка ВЯ-23 по массе и скорострельности не вполне удовлетворяла требованиям ВВС...
Nii, et jääks ikkagi 107. juurde.the M-105PF-2 engine was substituted until the Fall of 1944, when the VK-107A finally became available in quantity.
Täpsustan: Lennuk on Jak-3 VK-107A. Kupli esiosa tüüpiline ainult Jak-3 hävitajatele ning polnud kunagi kasutusel Jak-9 motifikatsioonidel!Lemet kirjutas:Kabiinikuppel?FW Anton kirjutas:Potsataja103 fotol on Jak-3.Kas sama lennuk? (või olid nad kõik sarnaselt mõlkis?)
Foto tehtud 1950-ndate alguses.
Anton - horridoo!
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline