5. leht 5-st

Postitatud: 27 Jaan, 2011 20:44
Postitas Juhani Putkinen
aero+ kirjutas:Hornet paistab täitsa ühes tükis olevat, isegi telik veel all. piloodi katapulteerumine oli siin vist väike liialdus aga eks parem karta kui kahetseda.
Piloot tegutses vastavalt eeskirjale.

Lahingulennuki piloodi koolitus maksab päris palju. Siin üks katapulteerumine on tühine asi.

Postitatud: 27 Jaan, 2011 22:24
Postitas uusmario
Iseenesest on suhteliselt ebatõenäoline, et lennuki kere lumehangega kokkupuutus, Horneti kere on maast ikkagi suhteliselt kõrgel.Tõenäoliselt sõitis lumme, kus üle ratta ulatuv lumi ja lumes lohisev lisakütusepaak ta hoo kinnipidasid.

Huvitav, et vasakpoolne vertikaaltüür on väljakeeratud, parempoolne on aga otse.Mingi tehniline iseäärasus?

Postitatud: 28 Jaan, 2011 10:07
Postitas Kapten Trumm
Horneti telik on päris tugev, mõeldud ju lennukikandja tekil vägivalda kannatama (nt esitelikut pidi katapulteeritakse ju).

F-15-l on sellise maandumisega nt nina ära murdunud:
Pilt