Soomlaste kaotus.
Soomlaste kaotus.
Viimati muutis Lemet, 21 Jaan, 2010 13:50, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Eks Juhani saab kinnitada kas see ikka oli tema jutt. Igatahesk sellisel juhul oli küll õnnetu lennukikadu. Hea vähemalt et piloodid terveks jäid, kuigi nüüd on vist palju selgitamistJuhani Putkinen
21.01.2010 16:32
Poisid olid testimas seda Hornetid natukese ebaloomulikul lennuviisil.
Põrutasid otse üles ja andsid kiiruse minna nulliks. Sellest kukkuda tagumik eel allapoole ja püüdsid saada jälle tava lennuasendisse. Hornetile aga meeldis jätkada tagumik eel allapoole. Lendurid omakorda ei tahtnud jätkada niimoodi maani ja katapulteerusid.

Samas on seda trikki vist siiski varemgi proovitud, sest nagu meenuks kusklit video õhus mõneks sekundiks paigalseisvast Hornetist.

-
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Delfi ütleb ilmselt YLE uudiste põhjal, et lennuk koosnes tegelikult kahest erinevast lennukist... Varem allakukkunud lennukite esi ja tagaosadest saadi kokku üks tervik.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=28655549
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=28655549
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Olen seda trikki oma silmaga näinud!Gideonic kirjutas:Eks Juhani saab kinnitada kas see ikka oli tema jutt. Igatahesk sellisel juhul oli küll õnnetu lennukikadu. Hea vähemalt et piloodid terveks jäid, kuigi nüüd on vist palju selgitamistJuhani Putkinen
21.01.2010 16:32
Poisid olid testimas seda Hornetid natukese ebaloomulikul lennuviisil.
Põrutasid otse üles ja andsid kiiruse minna nulliks. Sellest kukkuda tagumik eel allapoole ja püüdsid saada jälle tava lennuasendisse. Hornetile aga meeldis jätkada tagumik eel allapoole. Lendurid omakorda ei tahtnud jätkada niimoodi maani ja katapulteerusid.
Samas on seda trikki vist siiski varemgi proovitud, sest nagu meenuks kusklit video õhus mõneks sekundiks paigalseisvast Hornetist.

Kahe eri lennuki keretükkidele lisati tehases valmistatud uus - niisiis kolmest eri jupistallatah kirjutas:Delfi ütleb ilmselt YLE uudiste põhjal, et lennuk koosnes tegelikult kahest erinevast lennukist... Varem allakukkunud lennukite esi ja tagaosadest saadi kokku üks tervik.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=28655549
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suom ... 5252300965
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44026
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Sellise suure kohtumisnurgaga ukerdamisel oleks soomlased ühel lennushowl ükskord juba lennukist ilma jäänud. Suurel kohtumisnurgal kadus ära mootorite õhuvool ning siis viskas ainult üks mootor lusika nurka. Õnneks sai piloot masina kontrolli alla (ju polnud siis piisavalt "alfat" teinud).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Poisid olid testimas seda Hornetid natukese ebaloomulikul lennuviisil.
Põrutasid otse üles ja andsid kiiruse minna nulliks. Sellest kukkuda tagumik eel allapoole ja püüdsid saada jälle tava lennuasendisse. Hornetile aga meeldis jätkada tagumik eel allapoole. Lendurid omakorda ei tahtnud jätkada niimoodi maani ja katapulteerusid.
Selle kirjelduse järgi tehti "kellukest" ehk sabale kukkumist. Ajal, mil lennuk üle "kõhu" või "selja" nina alla pöörab, on küll kohtumisnurk üle kriitilise, kuid kiirus olematu ja kompressor peaks õhku ilusti peale andma. "Kobra" puhul tuleb ju suhteline õhuvool hoopis tagumisest sektorist.
Põrutasid otse üles ja andsid kiiruse minna nulliks. Sellest kukkuda tagumik eel allapoole ja püüdsid saada jälle tava lennuasendisse. Hornetile aga meeldis jätkada tagumik eel allapoole. Lendurid omakorda ei tahtnud jätkada niimoodi maani ja katapulteerusid.
Selle kirjelduse järgi tehti "kellukest" ehk sabale kukkumist. Ajal, mil lennuk üle "kõhu" või "selja" nina alla pöörab, on küll kohtumisnurk üle kriitilise, kuid kiirus olematu ja kompressor peaks õhku ilusti peale andma. "Kobra" puhul tuleb ju suhteline õhuvool hoopis tagumisest sektorist.

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44026
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Ei, mootor teeb flame-out'i, kuna õhuvoolu vähenemine aerodünaamilise varjestuse tõttu (seda põhjustab õhukoguri alumine serv) häirib nii palju mootori tööd, et see võib seiskuda. Taaskäivitamiseks ei pruugi enam aega jätkuda ja kui on vaja peale allavajumist uuesti kiirust tekitada, siis pole selleks piisavalt jõudu ja lennnuk lihtsalt vajubki kontrollimatult vastu maad. Seda juhtis 1989 Pariisi lennundusnäitusel MiG-29-ga ja on juhtunud ja Pirkkala lahtiste uste päevade demolennul mõned aastad tagasi - siis oli õnneks kõrgus piisav ja lennuk tuli kohe maanduma - peale päästeautode ei reetnud pealvaatajaile miskit, et midagi juhtus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline