Kohalikel tehisjärvedel või väikestel jõgedel sõites kolme-meetrist kummipaati registreerida pole vaja.
Oleks ka absurd: tulekustutid, pilsipump, udupasun, kompass jne
Vabandust, aga see "pole võimalik" jutt on paras lapse lalin. Nõrk leiab alati vabanduse, miks miskit teha ei saa - küll on kärss kärnas, küll maa külmanud. Saab vabalt ja selleks ei pea tohutu fanaatik olema. Kliima mõttes ei ole Rootsi meist oluliselt erinev, ometi näeb talvel Stockholmis rattureid hulgaliselt. Muidugi lisaks isikuvarustusele ja naastrehvidele oleks abiks, kui ka talvine teehooldus arvestaks ratturitega. Teehoolduse prioriteete seavad enamasti aga just "ei saa" mentaliteediga automehed ja siis on nii ratturid kui jalakäijad sunnitud ukerdama lumevallides ja libedatel kõnniteedel konte murdma.ugandiklubi kirjutas: ↑27 Juul, 2023 13:17Nii võib sõita mõni üksik fanaatik ,aga realselt pole jahh 7 kuud eestis võimalik normaalselt rattaga sõita .Linnas kannatab rattaga sõita aastaringselt, lihtsalt on vaja sobilikku varustust ja naelkumme.
Üks oluline ja kriitiline erinevus võrreldes kilulinnaga on see et sealpool merd on linnades jalgrattateed mida meil pole. Punase värvi mahakallamine enne valimisi ei loe.lamba-ants kirjutas: ↑03 Aug, 2023 14:08 Kliima mõttes ei ole Rootsi meist oluliselt erinev, ometi näeb talvel Stockholmis rattureid hulgaliselt.
Tüüpiline jalgratturi seisukoht.Ei pea hea kombena seda, et ratturilt helkurvesti nõutakse, ei pea ta mingi jõulupuu või pidalitõbine olema, kelle eest kõiki hoiatama peab.
üks rumalamaid
Tuled ja helkurid on kohustuslikud ja aitavad parandada nähtavust pimedal ajal.
Just- ei pea/pole kohustuslik, aga see on jalgratturi enda ohutuse huvides ja on mõistlik, sama lugu on täiskasvanul jalgratturil kiivriga.Olen endiselt seisukohal, et rattur ei pea olema jõulupuu,
Üldiselt kui liiklusuudiseid jälgida, siis ülekäigurajal jalgratturitega juhtunud raskete õnnetuste arv on tühine. Enamus fataalseid õnnetusi juhtub nii, et autojuht lihtsalt sõidab ratturile otsa.Some kirjutas: ↑07 Aug, 2023 8:19 Ükski autojuht ei aja jalgratturit alla meelega. Probleem selles, et kui jalakäijat näed teeületusele lähenemas siis jalgrattur liigub nii kiiresti, et paljudes olukordades ilmub ta su ette täiesti ootamatult. Pikalt Hollandis viibinuna siis seal asi lahendatud valgusfooridega. Eraldi jalgrattateed, millel ei ei töllerda jalakäijad ja lapsevankrid ning kõik ristumised sõiduteega fooriga. Nii lihtne ongi jalgratturit õnnelikus teha.
Meil on ka üritatud Pirita promenaadil eraldi jalgrattateed teha aga reaalsuses on see jalakäijaid kogu laiuses täis...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist