Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Ma ühtki alla pole veel ajanud aga olukorrad on ikka sellised, et kas jalgrattur sõidab sebrale (kui näen, siis annan igaks juhuks teed) või siis lendab kuskilt põõsa tagant välja ristmikul ja temal on peatee...
Ükskõik millega või kuidas liikled, peaasi on, et sa oled nähtav ja sinu manöövrid etteaimatavad. Liikluseeskirjad on sellega võrreldes isegi vähem olulised.
Autojuhtidel on see tegelikult paremini paika loksunud ja suudavad omavahel päris hästi koostööd teha. Julgen ütelda, et autojuhid on ka paremad jalgratturid, sest nad teavad, milline vaatväli teisele autojuhile autost avaneb.
Ükskõik millega või kuidas liikled, peaasi on, et sa oled nähtav ja sinu manöövrid etteaimatavad. Liikluseeskirjad on sellega võrreldes isegi vähem olulised.
Autojuhtidel on see tegelikult paremini paika loksunud ja suudavad omavahel päris hästi koostööd teha. Julgen ütelda, et autojuhid on ka paremad jalgratturid, sest nad teavad, milline vaatväli teisele autojuhile autost avaneb.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Jalgratturite hädades 90% saab alguse sellest, et arvatakse end privilegeeritud liikleja olevat ning nende kohta eeskirjad/füüsika ei kehti. Mõistlik rattur, ka see, kes nähtavalt pole autokoolis käinud, peatub enne ülekäigurada igaks juhuks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Trumm - Sa oled eelnevalt ise kirjutanud, et spetsiaalselt sõidad ristmikul selliselt, et keegi teine kõrvale ei mahuks. Arvestades, et meie ummikud on mõnikord kümneid või sadu meetreid pikad, on selline käitumine lihtsalt tead küll mille mängimine. Minu meelest vähemalt selles olukorras koged end ikka ise priviligeeritud liiklejana.
Somega olen mitme koha pealt nõus, aga ennekõike põhjusel, et jalgrattal liikleb ka palju noori, kelle kogemus liiklusest ja otsmikusagara kontroll väiksem. Seepärast kirjutasingi, et ka jalgrattaga liikluses sõit vajab esmalt koos vanemaga liiklemist, et praktilistes olukordades paremini toime tulla. Kui kõiki neid kooli ja trenni kiirustavaid noori aga autoga vedada, on meie teed veel rohkem umbes
.
Somega olen mitme koha pealt nõus, aga ennekõike põhjusel, et jalgrattal liikleb ka palju noori, kelle kogemus liiklusest ja otsmikusagara kontroll väiksem. Seepärast kirjutasingi, et ka jalgrattaga liikluses sõit vajab esmalt koos vanemaga liiklemist, et praktilistes olukordades paremini toime tulla. Kui kõiki neid kooli ja trenni kiirustavaid noori aga autoga vedada, on meie teed veel rohkem umbes

otsin puude taga metsa
Re: Liikluse planeerimisest
Üldistatul jagatakse ikkagi selleks, et liikluses nõrgem oleks paremini märgatav. Mis PÕHIMÕTTELISELT tähendab seda, et ka valgel ajal peaks oma lihakehast vähegi lugupidav kodanik olema sutojuhtidele märgatav. Piltlikult- teetöölised on ka keskpäevatunnil jõulupuud. Ja näiteks Hispaanias võid kiirteel ilma vestita auto ümber kalpsates Hispaania riigi eelarvet kopsaka summaga toetada. Seda isegi juhul, kui asud teepiirde taga ja vesti pole seljas.Hmm - jalakäijatele ei jagata helkureid, selleks et valgel ajal särada, vaid ikka pimedal, kui jalgratturil on kohustus tuledega sõita
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kümneid ja sadu meetrid pikad ummikud jutustasid ise juurde. Kui paremale hakkan keerama, siis mõned sekundid enne pööret võtan äärekivi kõrvale nagu kord ette näeb. Seda tulekski teha põhjusel, et jalg (ja muude ratturite) hulgas on noori, kellel "otsmiku sagara kontroll väike".mäger kirjutas: ↑07 Aug, 2023 9:41 Trumm - Sa oled eelnevalt ise kirjutanud, et spetsiaalselt sõidad ristmikul selliselt, et keegi teine kõrvale ei mahuks. Arvestades, et meie ummikud on mõnikord kümneid või sadu meetreid pikad, on selline käitumine lihtsalt tead küll mille mängimine. Minu meelest vähemalt selles olukorras koged end ikka ise priviligeeritud liiklejana.
Somega olen mitme koha pealt nõus, aga ennekõike põhjusel, et jalgrattal liikleb ka palju noori, kelle kogemus liiklusest ja otsmikusagara kontroll väiksem. Seepärast kirjutasingi, et ka jalgrattaga liikluses sõit vajab esmalt koos vanemaga liiklemist, et praktilistes olukordades paremini toime tulla. Kui kõiki neid kooli ja trenni kiirustavaid noori aga autoga vedada, on meie teed veel rohkem umbes.
Auto ukse värvimine maksab umbes 500 eurot ja jalgratturil liikluskindlustust pole. Ma ei mängi sedasamust, vaid kahjuks mängivad seda üllatavalt paljud ratturid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 2321
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Ka meil peab ju helkurvest autos kaasas olema. Rattaga sõites mul täiesti enesestmõistetav, et kiiver pähe ja neoonkollane windstoppervest selga.Lemet kirjutas: ↑07 Aug, 2023 10:36 Üldistatul jagatakse ikkagi selleks, et liikluses nõrgem oleks paremini märgatav. Mis PÕHIMÕTTELISELT tähendab seda, et ka valgel ajal peaks oma lihakehast vähegi lugupidav kodanik olema sutojuhtidele märgatav. Piltlikult- teetöölised on ka keskpäevatunnil jõulupuud. Ja näiteks Hispaanias võid kiirteel ilma vestita auto ümber kalpsates Hispaania riigi eelarvet kopsaka summaga toetada. Seda isegi juhul, kui asud teepiirde taga ja vesti pole seljas.
Re: Liikluse planeerimisest
Võid olla kiivriga ja helkurvestiga, kuid lycrat kandes oled õige autojuhi jaoks ikka pervert!


Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Yup. Ja kui siis järgmisel hommikul paned pintsaku selga ja istud autorooli, ei ole enam pervert. Ehkki ma olen veendunud, et maailmas on tehtud märksa rohkem perverssusi pintsakut kandes. Mul on raskusi kujutamaks ette näiteks liputajat kirevas lycras.
Re: Liikluse planeerimisest
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Liikluse planeerimisest
Kõnniteedel peatumine keelatakse ära.
https://forte.delfi.ee/artikkel/1202223 ... ordistuvad
https://forte.delfi.ee/artikkel/1202223 ... ordistuvad
Plaani kohaselt ei ole edaspidi üldjuhul kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud. Erandiks on vaid juhud, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga sellekohaselt tähistatud.
Seni kehtis põhimõte, et kõnniteel võib kauba laadimiseks peatuda sõidukiga ka juhul, kui selleks ei ole liikluskorralduslikult eeldusi loodud.
Re: Liikluse planeerimisest
Lausa peatumise tahab kliimaministeerium ära keelata. Muudatuse seos kliimaga on pehmelt öeldes segane 

Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Liikluse planeerimisest
Ega muud kui pean hakkama klientidelt nõudma tähistatud peatumisala peaukse lähedal.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Arvestades selle "kliimaministeeriumi" seltskonna komptetentsitaset reaaltranspordi teemal, siis neid lollusi saab sealt veelgi tulema.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Debiilikari. Nüüd peab siis linnavalitsus hakkama sisuliselt iga maja ette looma tähistatud peatumiskohti.Some kirjutas: ↑08 Aug, 2023 9:48 Kõnniteedel peatumine keelatakse ära.
https://forte.delfi.ee/artikkel/1202223 ... ordistuvad
Plaani kohaselt ei ole edaspidi üldjuhul kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud. Erandiks on vaid juhud, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga sellekohaselt tähistatud.
Seni kehtis põhimõte, et kõnniteel võib kauba laadimiseks peatuda sõidukiga ka juhul, kui selleks ei ole liikluskorralduslikult eeldusi loodud.

See puudutab ilmselt ka Omniva sõidukeid.„Vastava liikluskorraldusvahendiga märgistatud kauba laadimise kohad peatumiseks ja parkimiseks saab korraldada kohalik omavalitsus, maa valdaja, ettevõte või näiteks korteriühistu,“ teatas kliimaministeerium.
Selles eelnõus on muidgi ka teisi karjuvaid debiilsusi. Kui kehtestaakse nõue, NÕUE, hoida möödasõidul 1,5 meetrist distantsi, siis peab liiklusjärelvalve seda ka kuidagi mõõtma hakkama. Huvitav on muidugi see, et kuidas juht seda mõõtma peaks ning kui distants on ütleme 1,4 meetrit, siis kas järgneb ka trahv? Ilmselt peab siis maantesõidul auto paremale küljele kinnitama 1,5 meetrit pika kaika. Kui jalgrattur jäi püsti, siis on kõik OK, aga kui rattur sai obaduse, siis ilmselt läks natuke nihu.
Viimati muutis AMvA, 08 Aug, 2023 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Re: Liikluse planeerimisest
https://www.err.ee/1609055852/riik-soov ... 0juhtidele.
Ehk majaomanik võib paigaldada oma maja ette vastava märgi ja saab vajadusel parkida, nii nagu mitmete majade juures juba on tehtud.
Üleskutse FB grupist "Eesti Rattarikkaks!".
Kes soovib Uut Liiklusseadust parandada, siis nüüd on selleks võimalus ja konkreetsed ettepanekud antud teemal on oodatud aadressil: paertel-peeter.pere@riigikogu.ee
Kliimaministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, millega reguleeritakse mootorsõidukite kõnniteel peatumist, kergliikurite kiiruse ja parkimisnõudeid ning ohutu külgvahega seonduvat. Muuhulgas tõuseksid trahvid auto valesti parkinud juhtidele.
Edaspidi ei ole kõnniteel ning jalg- ja jalgrattateel peatumine lubatud, välja arvatud juhul, kui parkimis- või peatumiskohad on liikluskorraldusvahendiga sellekohaselt tähistatud. Seni kehtis põhimõte, et kõnniteel võib kauba laadimiseks peatuda sõidukiga ka juhul, kui selleks ei ole liikluskorralduslikult eeldusi loodud. Vastava liikluskorraldusvahendiga märgistatud kauba laadimise kohad peatumiseks ja parkimiseks saab korraldada kohalik omavalitsus, maa valdaja, ettevõte või näiteks korteriühistu.
Ehk majaomanik võib paigaldada oma maja ette vastava märgi ja saab vajadusel parkida, nii nagu mitmete majade juures juba on tehtud.
Üleskutse FB grupist "Eesti Rattarikkaks!".
Kes soovib Uut Liiklusseadust parandada, siis nüüd on selleks võimalus ja konkreetsed ettepanekud antud teemal on oodatud aadressil: paertel-peeter.pere@riigikogu.ee
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist