Re: Autotehnikateema
Postitatud: 19 Sept, 2024 17:18
Fiat ? Toyota ?
Neil on ka 2.0 rivis.
Või miks need ei sobi vw 2.0 kõrvale ?
Neil on ka 2.0 rivis.
Või miks need ei sobi vw 2.0 kõrvale ?
Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/18 ... 3031823808A Russian filmed a review of the new Lada Niva car for 1.3 million rubles ($14 340).
Russian AvtoVAZ updated the multimedia by creating a large screen, which made it impossible to change gears. The manager told him no worries, just bend the lever a bit.
Jah se et kõik on kõigiga seotud ei olnud ju teema.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 13:01Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
Fiat Multijet 2 oli ka kuiva hammasrihmaga. Multijet 1 oli ketiga (probleemne).
Ei paku ju?MeelisV kirjutas: ↑20 Sept, 2024 16:32Jah se et kõik on kõigiga seotud ei olnud ju teema.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 13:01Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
Fiat Multijet 2 oli ka kuiva hammasrihmaga. Multijet 1 oli ketiga (probleemne).
Teema oli et fiat ja toyota pakuvad 2.0L mootoriga kaubikut. Mitte et ainult vw seda teeks.
Kuidas siit loeb välja caddy aga mitte transporter või crafter ?Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Sept, 2024 13:36 Üks vihje, kes otsib kaubikut või istmetega kaubikut - et Volkswagen pakub täna neid 2.0TDI mootoriga, mis on ainus normaalsuurusega mootor, mis on turule jäänud. Isegi laisas, 75 kW tuunes, millega võib see mootor kaua sõita.
Muud kaubikutootjad on downsizetud mootoritega, Stellantis (Peugeot ja maskeeritud kloonid) on 1,5 diisliga, mersu ja Renault on ka 1,5 diisel. Ford pakub Eestis väikekaubikule vaid 1,0 ökoturbo mootorit, millest mõistlik inimene ringiga mööda käib.
Seejuures on ehk huvitav see, et see 2,0 TDI võtab umbes samapalju kütet kui meed üleforsseeritud 1,5 downsize mootorid.
1,5d Partner ja Proace (mõlemil oli vajalik garantiiline mootoriremont) keskmine kütusekulu esimesel 100 000km jooksul oli ca 6,5l/100km ja 24a 75kW Caddy esimese 45000km keskmine kütusekulu on pardakompuutri järgi 5,8l/100km.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 18:24 ...
Sellisel suuremal ja kandilisemal autol on kütusekulu maanteel 4-5 liitrit 100 km peale ja VW oma TDI mootoritega pakkus seda juba 1990ndatel. Mingit erilist progressi siin pole olnud nende downsizetud mootorite kasutuselevõtuga - lihtsalt tehas on skeemitanud kuluandmed väiksemaks.
Scudo ei ole Doblo
Fiat Scudo on Citroen Jumpy kloonvanahalb kirjutas: ↑20 Sept, 2024 19:29 Te seletate siin üksteisest mööda. Fiat Scudo on pigem VW Transporteri suurune auto. Kapten räägib päris väikestest ehk VW Caddy. Fiatil on selle analoog Doblo.
No aga alati on variant BMW X1 tagaistmed minema visata ja elust mõnu tunda kui on tarvis sõiduauto omadustega N kategooria kaubikut![]()