
Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Hiljuti oli siin juttu jalgratturiga pooleteisemeetrise külgvahe hoidmisest. Nende vastu, kes peegliga lenksuotsa sihivad on see väga vajalik nõue, aga eile nägin, kuidas "lateksis" jalgrattur väntas maanteel, mille sõiduread on postidega eraldatud. Samas kõrval aga suht tühi kergliiklustee
Kui see 1,5 m nõue ametlikuks tehakse ja auto ratturist mööda ei mahu, kas siis peabki hakkama ratturi tempos sõitma või keelatakse sellistes kohtades jalgrattaliiklus?

Re: Liikluse planeerimisest
normaalsetes riikides ilmselt. kui ei suudeta ratturite ohutust tagada, keelataks ratturite sõit. Meie riigi kohta ei tea,Väino kirjutas: ↑16 Aug, 2023 7:25 Hiljuti oli siin juttu jalgratturiga pooleteisemeetrise külgvahe hoidmisest. Nende vastu, kes peegliga lenksuotsa sihivad on see väga vajalik nõue, aga eile nägin, kuidas "lateksis" jalgrattur väntas maanteel, mille sõiduread on postidega eraldatud. Samas kõrval aga suht tühi kergliiklusteeKui see 1,5 m nõue ametlikuks tehakse ja auto ratturist mööda ei mahu, kas siis peabki hakkama ratturi tempos sõitma või keelatakse sellistes kohtades jalgrattaliiklus?
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Maanteedel?Kilo Tango kirjutas: ↑16 Aug, 2023 9:28Täiesti absurdne väide. Holland näiteks on läbinisti normaalne riik. Pigem kiusatakse seal autojuhte.
Re: Liikluse planeerimisest
Sõltub millise taseme maanteel, nt asfaltkate ei ole seal mingi näitaja, isegi põlluvahe-teed on ordnung-kvaliteediga-asfaldi all. Ja kahe valge sildiga küla vaheline mõnesaja meetri pikkune jupp võib olla kah juba meie jaoks tasemel maantee, millel on isegi kergliiklusteel omad ringteedAMvA kirjutas: ↑16 Aug, 2023 9:39Maanteedel?Kilo Tango kirjutas: ↑16 Aug, 2023 9:28Täiesti absurdne väide. Holland näiteks on läbinisti normaalne riik. Pigem kiusatakse seal autojuhte.

Re: Liikluse planeerimisest
Nii jalgratturi, mootorratturi kui autojuhina pooldaksin nõuet, et jalgrattur peab maanteel sõites kergliiklustee olemasolul kasutama viimast.Väino kirjutas: ↑16 Aug, 2023 7:25 Hiljuti oli siin juttu jalgratturiga pooleteisemeetrise külgvahe hoidmisest. Nende vastu, kes peegliga lenksuotsa sihivad on see väga vajalik nõue, aga eile nägin, kuidas "lateksis" jalgrattur väntas maanteel, mille sõiduread on postidega eraldatud. Samas kõrval aga suht tühi kergliiklusteeKui see 1,5 m nõue ametlikuks tehakse ja auto ratturist mööda ei mahu, kas siis peabki hakkama ratturi tempos sõitma või keelatakse sellistes kohtades jalgrattaliiklus?
Midagi analoogset nagu on kõnnitee kasutamisega asulasisesel teel(sõiduteed peab kasutama teatud tingimustel). Seda nii liikluse sujuvuse kui kõigi osapoolte ohutuse tagamiseks. Sirk juba näiteks rääkis, et selle 1,5 meetrise nõudega tuleb ilmselt hakata andma autojuhile õiguseid juurde, ületada jalgratturist möödumisel pidevjoont jne. Ju sellel põhjusel, et lihtsalt ei mahu.
Viimati muutis Smith, 16 Aug, 2023 10:33, muudetud 2 korda kokku.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Liikluse planeerimisest
Palun õpi vahet tegema maanteel ja kohalikul teel. Kas on asfaltkate või mitte ei mängi rolli (Euroopas enam kruusateid ei leia)Peeter kirjutas: ↑16 Aug, 2023 10:21Sõltub millise taseme maanteel, nt asfaltkate ei ole seal mingi näitaja, isegi põlluvahe-teed on ordnung-kvaliteediga-asfaldi all. Ja kahe valge sildiga küla vaheline mõnesaja meetri pikkune jupp võib olla kah juba meie jaoks tasemel maantee, millel on isegi kergliiklusteel omad ringteedAMvA kirjutas: ↑16 Aug, 2023 9:39Maanteedel?Kilo Tango kirjutas: ↑16 Aug, 2023 9:28
Täiesti absurdne väide. Holland näiteks on läbinisti normaalne riik. Pigem kiusatakse seal autojuhte.. Aga nende liiklemistrajektoorid ja kaootilisus pani linnas küll vanduma teinekord. Lihtsalt näiteks sõidab(vad) diagonaalis üle tänava jne. Mäletan, et näiteks mingi vanamees sõitis no nii 10-15 kraadise nurga all pikalt risti üle tänava. Sirge jala ja püstise seljaga ühelt poolt kõnni-ratta teelt teisele poole. Sõidab see, kellel õigus. Mina olin vagusi.
Re: Liikluse planeerimisest
Kirja järgi on see N8 maantee ja antud koht on isegi ilma valge sildita. https://en.wikipedia.org/wiki/N8_road_(Belgium)AMvA kirjutas: ↑16 Aug, 2023 10:32Palun õpi vahet tegema maanteel ja kohalikul teel. Kas on asfaltkate või mitte ei mängi rolli (Euroopas enam kruusateid ei leia)Peeter kirjutas: ↑16 Aug, 2023 10:21Sõltub millise taseme maanteel, nt asfaltkate ei ole seal mingi näitaja, isegi põlluvahe-teed on ordnung-kvaliteediga-asfaldi all. Ja kahe valge sildiga küla vaheline mõnesaja meetri pikkune jupp võib olla kah juba meie jaoks tasemel maantee, millel on isegi kergliiklusteel omad ringteed. Aga nende liiklemistrajektoorid ja kaootilisus pani linnas küll vanduma teinekord. Lihtsalt näiteks sõidab(vad) diagonaalis üle tänava jne. Mäletan, et näiteks mingi vanamees sõitis no nii 10-15 kraadise nurga all pikalt risti üle tänava. Sirge jala ja püstise seljaga ühelt poolt kõnni-ratta teelt teisele poole. Sõidab see, kellel õigus. Mina olin vagusi.
https://www.google.com/maps/@50.8153216 ... ?entry=ttu selliseid (nii asustatud) maanteid on seal kümneid kui mitte sadu kilomeetreid. See on lihtsalt tüüpnäiteks. Ja terve selline (maan)tee on pidevalt maju täis ja kaugelt mitte igalpool pole isegi veel valget silti. Ja sellises tiba suuremas majadegrupis ja kui veel ka mingi ristmik peaks selles asundes olema, siis pead ikka väga ettevaatlik olema.
Lihtsalt teadmiseks või teadmiste värskendamiseks puusalt andmeid: Eesti 45t ruutkilomeetrit ja 1,3 miljonit inimest, 30 inimest ruutkilomeetrile; Belgia 30t ruutkilomeetrit ja 11,5 miljonit inimest , 375 inimest ruutkilomeetrile; Holland 41truutkm, 17,6 miljonit inimest ja ca 400 inimest ruutkilomeetril (kui ainult maismaad võtta, siis isegi 480). Maantee jääb maanteeks.
Re: Liikluse planeerimisest
Ja veel kuidas leiab...Prantsusmaa, Hispaania, Portugal, Iraalia, Malta, Poola...kaks võimalust- kas on need riigid Euroopast välja arvatud või pole lugupeetavsl Euroopa teedest suurt aimu.Euroopas enam kruusateid ei leia)
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Liikluse planeerimisest
siin oli autoteema, kus spetsialistid said targutada.
miks see ei sobinud ja "targa" jutuga oli vaja järgmisse teemasse kolida?
miks see ei sobinud ja "targa" jutuga oli vaja järgmisse teemasse kolida?
-
- Liige
- Postitusi: 1859
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Tõepoolest, praegu veel korjasin paar lehekülge autojuttu autoteemasse kokku. Järgmine kord läheb kõik teemast mööda jutt aga väetiseks uutele ja loodetavasti parematele postitustele.
Re: Liikluse planeerimisest
Ma pole kindel, kas kumbki neist teemadest peaks siin foorumis olema. Kui hakkab väga moderaatorite aega nõudma, siis pigem paneksin mõlemad kinni 

Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Liikluse planeerimisest
vabandust. ot jätkub.
autoteema on hea, kuna enamus arvavad, et nad on pädevad ja saab seal teemas siis üksteisele ära panna.
muudes teemades on pädevaid vähem ja ära panemised seega hajuvad eri teemade vahele.
autoteema on hea, kuna enamus arvavad, et nad on pädevad ja saab seal teemas siis üksteisele ära panna.
muudes teemades on pädevaid vähem ja ära panemised seega hajuvad eri teemade vahele.
Re: Liikluse planeerimisest
Just. Ning kõrvalteemas eametsluse, solvuvate naiste ning mtüde rahastamise üle lehekülgede kaupa jauramine on tõsine milneti teema. Edu sellega!Ma pole kindel, kas kumbki neist teemadest peaks siin foorumis olema. Kui hakkab väga moderaatorite aega nõudma, siis pigem paneksin mõlemad kinni![]()

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist