Vahe on selles, et parkimise all mõistetakse sõiduki pikemaks ajaks omapäi jätmist, paki ootamine (või paki viimine) on siiski tõlgendatav laadimise ehk peatumisega ja mitu kõnet sa teha jõuad, siis vaata eelmist lõiku
Indrek Sirk on oma arvamuse korduvalt välja öelnud: inimese või veose laadimine aeg ongi ainult laadimise aeg. Piltlikult öeldes ootab klaver kõnniteel, jääd autoga seisma, tõstad klaveri peale ja jätkad sõitu. Mitte ei pargi kõnniteele ohutuledega, ning hakka seda alles korterist alla vedama. Sama on ka inimestega: inimene ootab ja võtad ta peale. Mitte aga see, et “ta tuleb 15 minuti pärast bussi pealt” ja ootad seni. Sirki üldiselt liiklusasjades võib uskuda.
Trummi toodud näites laetakse kaup tänavale maha ja auto lahkub ning alles siis hakatakse kahvelkärudega kuhugi poodi sisse vedama, mitte rekka pole kõnniteel seni kuni ühe kaupa euroaluseid kuhugi kangialusesse vinnatakse.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kas too sirk oli see kes mingi 10+ aastat tagasi toimunud õnnetuse puhul suutis esialgselt süüdlaseks maalida tegelase kes sõitis kokkupõrke vältimiseks vastassuunda ? Aga kuna õnnetuse põhjustaja suutis ka viimasel hetkel sinna sõita siis toimus õnnetus kannatanu jaoks vastassuunas ning sellega oligi too süüdlane puhtaks pestud. Hiljem muudeti otsus ümber. Või ma mäletan valesti ?
_dumbuser_ kirjutas: ↑07 Sept, 2023 1:57
Kas too sirk oli see kes mingi 10+ aastat tagasi toimunud õnnetuse puhul suutis esialgselt süüdlaseks maalida tegelase kes sõitis kokkupõrke vältimiseks vastassuunda ? Aga kuna õnnetuse põhjustaja suutis ka viimasel hetkel sinna sõita siis toimus õnnetus kannatanu jaoks vastassuunas ning sellega oligi too süüdlane puhtaks pestud. Hiljem muudeti otsus ümber. Või ma mäletan valesti ?
Jään vastuse võlgu, aga kindlasti absoluutselt iga inimene eksib. Seetõttu kirjutasingi “üldiselt tasub Sirki liiklusasjades kuulata”, eriti teoorias ja Liiklusseaduse tõlgendamisel, kui ta parasjagu mõnda klienti ei esinda.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Vahe on selles, et parkimise all mõistetakse sõiduki pikemaks ajaks omapäi jätmist, paki ootamine (või paki viimine) on siiski tõlgendatav laadimise ehk peatumisega ja mitu kõnet sa teha jõuad, siis vaata eelmist lõiku
Indrek Sirk on oma arvamuse korduvalt välja öelnud: inimese või veose laadimine aeg ongi ainult laadimise aeg. Piltlikult öeldes ootab klaver kõnniteel, jääd autoga seisma, tõstad klaveri peale ja jätkad sõitu. Mitte ei pargi kõnniteele ohutuledega, ning hakka seda alles korterist alla vedama. Sama on ka inimestega: inimene ootab ja võtad ta peale. Mitte aga see, et “ta tuleb 15 minuti pärast bussi pealt” ja ootad seni. Sirki üldiselt liiklusasjades võib uskuda.
Trummi toodud näites laetakse kaup tänavale maha ja auto lahkub ning alles siis hakatakse kahvelkärudega kuhugi poodi sisse vedama, mitte rekka pole kõnniteel seni kuni ühe kaupa euroaluseid kuhugi kangialusesse vinnatakse.
Peatumine või parkimine ei ole ajaliselt määratletud nagu vanasti vene ajal oli.
Tänavale maha laadides võib ka tunde minna, kui seda saab näiteks käsitsi ainult teha.
Minu autoõpetaja armastas eriti taolisi liiklusülesandeid.
Peatumine võib ka olla palju pikem parkimisest. Sõltub tegevuse iseloomust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vahe on selles, et parkimise all mõistetakse sõiduki pikemaks ajaks omapäi jätmist, paki ootamine (või paki viimine) on siiski tõlgendatav laadimise ehk peatumisega ja mitu kõnet sa teha jõuad, siis vaata eelmist lõiku
Indrek Sirk on oma arvamuse korduvalt välja öelnud: inimese või veose laadimine aeg ongi ainult laadimise aeg. Piltlikult öeldes ootab klaver kõnniteel, jääd autoga seisma, tõstad klaveri peale ja jätkad sõitu. Mitte ei pargi kõnniteele ohutuledega, ning hakka seda alles korterist alla vedama. Sama on ka inimestega: inimene ootab ja võtad ta peale. Mitte aga see, et “ta tuleb 15 minuti pärast bussi pealt” ja ootad seni. Sirki üldiselt liiklusasjades võib uskuda.
Trummi toodud näites laetakse kaup tänavale maha ja auto lahkub ning alles siis hakatakse kahvelkärudega kuhugi poodi sisse vedama, mitte rekka pole kõnniteel seni kuni ühe kaupa euroaluseid kuhugi kangialusesse vinnatakse.
Peatumine või parkimine ei ole ajaliselt määratletud nagu vanasti vene ajal oli.
Tänavale maha laadides võib ka tunde minna, kui seda saab näiteks käsitsi ainult teha.
Minu autoõpetaja armastas eriti taolisi liiklusülesandeid.
Peatumine võib ka olla palju pikem parkimisest. Sõltub tegevuse iseloomust.
Vahet ei ole. Kui sa ka käsitsi laod peab näha olema, et tegevus toimub, mitte nii, et PARGID auto kõnniteele ja siis hakkad alles asju organiseerima, nagu ka Smith mainis juba.
Peatumine või parkimine ei ole ajaliselt määratletud nagu vanasti vene ajal oli.
Tänavale maha laadides võib ka tunde minna, kui seda saab näiteks käsitsi ainult teha.
Just, ka kraanaga võib jupp aega minna, aga kui sa paned auto ohutuledega kõnniteele ning ise läksid vanaemale kotti toiduga üheksandale korrusele viima, siis see enam ei ole veose laadimine vaid parkimine.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Ma siiski arvan, et antud juhtumi puhul ei Mupo ega PPA patrull ei asunuks kirjutajat trahvima (puhtalt "rattaPD" hädaldamise peale).
Maksimum oleks palunud viisakalt esimesel võimalusel lahkuda (kui seal just peatumise keelumärki pole).
Olukord lihtsalt ei ole 1:1 parkimisena määratletav. Lihtsalt nagu ütlesin, tegevuste ajaline kestus pole määratletud ja arusaam, et peatumine on ainult autosse istumiseks või väljumiseks on endise liikluspolitseiniku laiendatud arusaam seaduse toimest (mille kohta esimene halduskohtunik arvab teisiti).
Selliste agressiivsete tegelastega on aga nii, et rusikad on küljes, milles probleem (kui liiga agressiivseks muutub). Enamik lööb põnnama juba siis, kui piisavalt otsustavalt autost välja tulla.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
See on eraldi kamp isehakanud mente, neist ei arva ma midagi.
Selliste agressiivsete tegelastega on aga nii, et rusikad on küljes, milles probleem (kui liiga agressiivseks muutub). Enamik lööb põnnama juba siis, kui piisavalt otsustavalt autost välja tulla.
Kõik ei ole Chuck Norrised. Omavahel teabe vahetamine kasutades sõnu ja lauseid, mitte füüsilist vägivalda, grimasse ja häälitsusi on see, mis eristab meid loomadest.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Lõikan teemasse : " aga kui sa paned auto ohutuledega kõnniteele ning ise läksid vanaemale kotti toiduga üheksandale korrusele viima, siis see enam ei ole veose laadimine vaid parkimine."
Minul on teada üks kohtulahend kus taksojuht vaidlustas parkimistrahvi põhjusel , et aitas liikumispuudega vanamemmel raske paki korteriukseni viia , ning tegemist polnud parkimise vaid peatumisega , kohus parkimistrahvi tühistas , oli siis kohtu motiiv humaansus või mis iganes , ei tea , kohtud on ettearvamatud .
Mul oli sarnane juhus umbes aasta tagasi. Kolisime mingit korterit. Aegajalt polnud auto juures kedagi. Mingi tüüp aga suutis ikka kuskile esinema minna. Lõpuks siis seletasingi, et no mismoodi see kolimine siis peaks olema ? Keegi töllerdab koguaeg auto juures ja tõstab mingit kasvõi suitsupakki sisse-välja, et laadimist etendada ? Ei tehtud midagi. Ehk siis üldiselt sõltub kõik sellest kui laiali sa oma oksad ajad.
Palju sõltub suhtumisest / suhtlemisest - kui ikka oksad laiali omi õigusi teatavaks tegema hakata ei pruugi sanktsioon tulemata jääda , eelistatum on ikka alustada "Tere / Tervist "ja siis on võimalik ka olukord selgeks rääkida , minu arvamus .
parkija kirjutas: ↑07 Sept, 2023 13:25
Palju sõltub suhtumisest / suhtlemisest - kui ikka oksad laiali omi õigusi teatavaks tegema hakata ei pruugi sanktsioon tulemata jääda , eelistatum on ikka alustada "Tere / Tervist "ja siis on võimalik ka olukord selgeks rääkida , minu arvamus .
Loota võib. Ise sain sinise kaardi kasutamisel Maarjamõisas trahvi nagu tirtsti. (NB! Invakaardi kasutamisel on SA TÜK parklates parkimine tasuta). Vaide esitamisel pakuti, et "teeme pooleks!" Ja toodi paragrahviga põhjuseid, miks vaiet rahuldada ei saa. Tartu linna menetlusteenistus väänas eramaja ees trahvi. See oleks jälle pikem jutt nüanssidest, aga situatsioon selline, et telefoni teel ametnik, või oli ta isegi osakonnajuhataja nõustus, et mina käitusin (ja nii juba enam kui 20 aastat ja soovitanud koos liiklusolukorra selgitusega seda ka naabritele/külalistele) palju rohkem kogukonna huve arvestades, kui need ametnikud, kes selle eest trahvi lajatasid. Ametnik ütles lihtsalt: mine ja jagele ise liikluse korraldajatega, mul pajekas, meil trahv tehtud, meil savi ja otsust üle vaatama me küll ei viitsi hakata. Ja ei jäägi muud üle, kui ise oma külalise eest trahv ära maksta. Sest ma olen talle aastakümneid rääkinud, et arvesta kõigi teistega ka, ära käitu ega pargi isekalt.
Parkimiskontrolöriks on ilmselt raske saada inimest kes mõelda oskab.
Mulle on lipikuid topitud
- auto seisis kaldrambi peal, oma tehasevärava ees, mingeid kaste sai tassitud. Ukseesine koht ei ole kurat ju parkimiskoht niikuinii
- kaubikul olid kõik uksed pärani lahti, osad kastid asfaldil sissetõstmist ootamas, ilmselt tolvan passis põõsa taga ja ootas kuni juht läks korraks peldikusse
- ühele invakaardiga tuttavale susati parkimistrahv Järve selveri parkla kõige tagumises tühjas nurgas, kuna parkimiskell oli 5 min üle aja läinud (inimene käis arsti juures, invakaart oli nähtaval kohal)
jne jne jne
Tasuline parkimine tuleks ära lõpetada, vahest ehk ainult vanalinnas peaks jääma.
Vaatasin järgi ja ametlikult on invakaardi nimetus "Puudega inimese sõiduki parkimiskaart" , olgu , nimi ei riku meest , minu teada tohib invakaardiga parkides ületada lubatud pikimat parkimisaega , seda küll vist linna maal , eraparklatesse on invakohtadel tekkinud lisatahvlid ajalise piiranguga , siis ilma parkimiskellata ei saa , aga 5 minutit parkimisaja ületamist ja sanktsioon , haige .
Hmm, Järve Selveris ju 3 tundi tasuta? Selle ajaga vast saab arsti juures ära käidud küll. Kõige rohkem läheks aega EMOs aga ühtki suurt haiglat jalutuskäigu kaugusel küll ei ole.