54. leht 58-st

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Postitatud: 06 Dets, 2024 13:04
Postitas Peeter
Some kirjutas: 05 Dets, 2024 23:52 Põhiline ründerelv selles sõjas ju ;) Järgmine tase oleks hobuvankrid kuulipildujatega.
Samas ei ole tegelikult meil naerda suurt midagi.... Millalgi vaatasin samamoodi muigega neid musta mandri või lähis-ida vmt regioonide madinaid mingite meie mõistes ürgammu-juba-ära-amortiseerunud sõidumassinate kastidesse või katustesse väljanägemiselt suht prostalt külgekeevitatud kuulipritside ja hiljem ka juba igatsugu muu teravama mandiga ja lisaks ka mootorratastega ringisõitmisesse. Kui 2014 ilmusid Ida-Ukrainas vaat et üleöö lisaks igatsugu muudele lahinginstrumentidele ka tsiviilsadulveoki sadula plaadile kinnitatud 360kraadise töösektoriga kuulipritsid ja miinipildujad, ja lisaks veel ka kõrvaltvaatajale täiesti tavalise tsiviiltentveoka ilmega aga tentkatuseta mobiilsed miinipildujaüksused, siis enam ei naernud...
Täna vaatame neid "punalipulisi tsiklivägesid" ja muud hull-ivani leiutisi .... paneb pead vangutama ja muigama küll, aga .... kulutõhusus ja veelkord kulutõhusus. Seda enam juhtumil, kui antud "lahinginstrumendi" operaatori ja meeskonna elud ei maksa otsustajate jaoks mitte midagi.

Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 02 Jaan, 2025 23:15
Postitas HAT
an2 kirjutas: 02 Jaan, 2025 19:30 Verelase selgitus, kuidas:.....
.... Asi on selles, et tehnika pole päris riiklik.
Mootorrattad- tuleb furgooni täis motikaid üksuse varustuspunkti, kauba omanik/ esindaja ja üksuse otsustaja tervitavad kättpidi, N+x rünnakrühmlast rivis ja ühekaupa
võtavad oma motika vastu, surudes esindajale pihku täpse raha.
Motikas oma raha eest. Koormas on täpselt n+x uut motikat.
Üksuse otsustaja võtab oma %....

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:19
Postitas Fuchs
Huvitav et neid tsikliga sõita oskajaid selle orkide karja seast piisavalt võtta on. Mingi rolleriga oskab jah iga paistes näoga ahvinägu sõita aga päris asjaga millel käike ka vahetada vaja, pigem ei usuks. Sest ma oma peas kujutan ette, et sellistes tsiklirünnakutes ellujäämise protsent liiga kõrge just ei ole, A-kati mehi on siis pidevalt juurde siis vaja värvata (või koolitada). Mingil määral see taktika ilmselt töötab ikkagi, vere hinnaga küll nagu seal maal kombeks.

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:07
Postitas Luderi
Fuchs kirjutas: 03 Jaan, 2025 9:19 Huvitav et neid tsikliga sõita oskajaid selle orkide karja seast piisavalt võtta on. Mingi rolleriga oskab jah iga paistes näoga ahvinägu sõita aga päris asjaga millel käike ka vahetada vaja, pigem ei usuks. Sest ma oma peas kujutan ette, et sellistes tsiklirünnakutes ellujäämise protsent liiga kõrge just ei ole, A-kati mehi on siis pidevalt juurde siis vaja värvata (või koolitada). Mingil määral see taktika ilmselt töötab ikkagi, vere hinnaga küll nagu seal maal kombeks.
Vaevalt, et neil enne liharünnakule minekut A kati lube küsitakse :D
Kuskil põllu otsas proovivad esimese käiguga püsti püsida, sellest piisab. Sa ei osale ju liikluses, kus sul on vaja märke tunda, vaid liharünnakus, kus on vaja puhtalt püsti püsida. Ma pole peale jõnglasena võrri ja delta/miniga ringi rallimist mootoriga kaherattalistega sõitnud, aga arvan suudaksin liharünnakuks vajaliku püsti seismise oskuse omandada vast päeva/poolega.

Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:09
Postitas seersant Angua
Need 250sed hiinakad mingeid erioskusi ei nõua(nohh, isikliku kogemuse põhjal), tase tundub neil olevat erinev ka, mõned oskavad hästi sõita, mõnel ei tule kohe üldse välja:

https://censor.net/en/videonews/3525741 ... ult-rifles

Selle video põhjal on jah, tsikkel kätte ja rindele, ei oska-õpid!

Kui aga keegi võhik neid tsikleid "ägedateks" juhuslikult peab, siis tegelikult on nad kõige odavama otsa(umbes 1250 eurot veebipoes) olematu ressurssiga(2000-3000km) hiina kräpp. Kuid paar-kolm korda rindele ja tagasi sõita, selle kannavad ära. Kui veab...

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:45
Postitas isakene
seersant Angua kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:09 Need 250sed hiinakad...
...tegelikult on nad kõige odavama otsa(umbes 1250 eurot veebipoes)...
Hind, ma ütleks, on kõvasti üle pakutud. :D
Ja ma arvan, et vantide ostetava koguse juures läheb lingil toodud summast veel vähemalt pool maha

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 13a0EyyJ56

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:56
Postitas seersant Angua
Missassja, selle hinna eest võtan kohe tosina. Tutikas Kawa250 ikke 9tonni kanti, naabripoiss sai veerandtoobise Yamaha seitsmega ja see oli äss diil.

Aga lõpetame, palun, siinkohal selle tsiklipoleemika.
Kasutaja an2 postitas ülihuvitava teabe:
Kas ma saan õigesti aru, et vene armee sõdurid on sunnitud end ise varustama?
Põhimõtteliselt müüvad prapporid riigi soetatud varustust neile kellele see ostetud oli?
Mul lõid igatahes armatuuris kõik tuled vilkuma ja kellad tirisema; vene armee võitlusvõime kollaps on lähemal kui ma senini loota julgesin...

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 12:23
Postitas diesel
loe tähelepanelikumalt selle kawa sarnase toote nime.
ja teemasse niipalju, et täpselt samamoodi varustavad ka ukraina sõdurid ennast oma raha eest.

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 12:25
Postitas Rebane11
Kui 2 rattase tsikliga sõita ei oska, saab ju teha 3 rattaline, sinna kõrvale igasugust infrat veel arendada. Siin üks abirattaga isend, tõsi juba katki tehtud.
https://www.youtube.com/shorts/t1YRi_--IEk

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Postitatud: 03 Jaan, 2025 12:27
Postitas isakene
seersant Angua kirjutas: 03 Jaan, 2025 11:56 Missassja, selle hinna eest võtan kohe tosina. Tutikas Kawa250 ikke 9tonni kanti, naabripoiss sai veerandtoobise Yamaha seitsmega ja see oli äss diil.
Motodepoos uus KX 250 praegu soodukaga alla 7000 :) https://motodepoo.ee/soidukid/20833-2025-klx230-s

Aga lingil toodud apastraat on kawasakii ja on räige koopia. Ning miinimumkogus on 2 kasti, seletatud pole, kui palju seal kastis neid siis on. Võibolla ka et on legona ja pead ise kokku panema. Isiklik kogemus on, et kui tahad krossitsiklit enamaks kui poes õlle järel käimiseks kasutada, siis 20aastat vana firmatsikkel on kordi etem kui tuliuus hiinakas. A üheotsapiletiks liharünnakusse kestab küll, väga tõenäoliselt peab isegi mitu korda vastu, kui sangasolijal õnne peaks olema. :mrgreen:

Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 03 Jaan, 2025 14:45
Postitas Peeter
Luderi kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:07
Fuchs kirjutas: 03 Jaan, 2025 9:19 Huvitav et neid tsikliga sõita oskajaid selle orkide karja seast piisavalt võtta on. Mingi rolleriga oskab jah iga paistes näoga ahvinägu sõita aga päris asjaga millel käike ka vahetada vaja, pigem ei usuks. Sest ma oma peas kujutan ette, et sellistes tsiklirünnakutes ellujäämise protsent liiga kõrge just ei ole, A-kati mehi on siis pidevalt juurde siis vaja värvata (või koolitada). Mingil määral see taktika ilmselt töötab ikkagi, vere hinnaga küll nagu seal maal kombeks.
Vaevalt, et neil enne liharünnakule minekut A kati lube küsitakse :D
Kuskil põllu otsas proovivad esimese käiguga püsti püsida, sellest piisab. Sa ei osale ju liikluses, kus sul on vaja märke tunda, vaid liharünnakus, kus on vaja puhtalt püsti püsida. Ma pole peale jõnglasena võrri ja delta/miniga ringi rallimist mootoriga kaherattalistega sõitnud, aga arvan suudaksin liharünnakuks vajaliku püsti seismise oskuse omandada vast päeva/poolega.
Ma arvan, et sa oled poole päevaga juba valmis tsikli-kaskadöör. Tsikkel on üks odavamaid asju, ja ma pakun, et enamus neist on sealmaal (eriti just maapiirkondades) tsikliga küllalt sõitnud. Meie uus noor põlvkond siin on asjadest võõrdunud, aga vaevalt et seal, eriti just piirkondades, kus kohalik võim-urjadnik kaugel on. Umbes sama asi oleks meie maal eraldiseisvas kohas Kihnus arutada, et huvitav paljud neist tsikliga sõita suudavad, kusjuures Kihnus ei käiks jutt mingist kõhna mootoriga isendist, vaid ikka juba sellistest üle-700stest külgkorviga pillidest. Aga venemaal juba peateelt maha keerates on lihtkülamehe sõiduvahendiks siiani kas tsikkel või traktor või gaz52-53... või isegi hobune. Ja A- või B- või ka C-kat on küll viimane asi, mis kedagi vahetult seal rindejoonel kotib. See oleks umbes sama, kui "Keskpäevases praamis" oleks hakatud arutama, et "mees kes julgeb minna ja selle põleva puuvilla-auto käima panna ja käigu sisse ajada, peab päästetööde eest vastutavale isikule esitama enne C-kati paberid." Seal rindejoonel on oluliselt kõvem tegija mees, kes tsikliga krossi suudab sõita, mitte see, kellel rohkem tähti juhiloa peal. Mul endal B 1986-ndast, C 1995-ndast, A-d ei olegi, aga omal ajal (veel aastaid varem enne 1986-ndat) tegin (pealtnägijad olemas) tsikliga üle 20 meetriseid hüppeid maastikul (no panin näokat ikka kah). Kas mulle nüüd A-d siis kätte ei usaldakski või? Või ikka kui suur jama peab olema majas, et mulle üldse A-d nüüd usaldataks? Liiklusesse ju ei luba seadusandlus kuidagi moodi. Omalajal said A ainult selle eest, et kui tegid B-eksamilgi lisaks tsikliga ringid ära ja loeti A-eksam sooritatuks.

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Postitatud: 03 Jaan, 2025 15:20
Postitas Fuchs
Peeter kirjutas: 03 Jaan, 2025 14:45 Ja A- või B- või ka C-kat on küll viimane asi, mis kedagi vahetult seal rindejoonel kotib. See oleks umbes sama, kui "Keskpäevases praamis" oleks hakatud arutama, et "mees kes julgeb minna ja selle põleva puuvilla-auto käima panna ja käigu sisse ajada, peab päästetööde eest vastutavale isikule esitama enne C-kati paberid." Seal rindejoonel on oluliselt kõvem tegija mees, kes tsikliga krossi suudab sõita, mitte see, kellel rohkem tähti juhiloa peal. Mul endal B 1986-ndast, C 1995-ndast, A-d ei olegi, aga omal ajal (veel aastaid varem enne 1986-ndat) tegin (pealtnägijad olemas) tsikliga üle 20 meetriseid hüppeid maastikul (no panin näokat ikka kah). Kas mulle nüüd A-d siis kätte ei usaldakski või? Või ikka kui suur jama peab olema majas, et mulle üldse A-d nüüd usaldataks? Liiklusesse ju ei luba seadusandlus kuidagi moodi. Omalajal said A ainult selle eest, et kui tegid B-eksamilgi lisaks tsikliga ringid ära ja loeti A-eksam sooritatuks.
Aga mis siis saab kui ukraina poolel on politseipatrull vastas? :wall: Oh teid naljamehi oma A-kat lubadega, ma ise olen endurokaga päris palju maastikul ringi kündnud, see on ikka pisut teine tera kui kuskil kõrvalisel siledal teelõigul esimese käiguga töristada :D
Aga eks kogu see mootorratta teema ole neil jälle üks analooge mitte omav sõdimisviis. Massilisel kasutamisel on ilmselt mõningaid eduraporteid olnud (drooniga sellist väikest ja kiiresti liikuvat sihtmärki keerulisem tabada?) seega nüüd ongi mootorrattadessantnikud uus eriala. Isiklik arvamus.

Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 30 Jaan, 2025 22:26
Postitas Huviline78
Imetlemiseks parasiitide viimaseid innovaatilisi saavutusi soomustehnika valdkonnas.

https://x.com/PStyle0ne1/status/1884950982561247712

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 31 Jaan, 2025 9:14
Postitas Roamless
Imetlemiseks parasiitide viimaseid innovaatilisi saavutusi soomustehnika valdkonnas.
Sommid kasutasid omal ajal ikka toekamaid palke, aga hädas abiks ikka. Teisest küljest müts maha meeste eest, kui riigil on sul sinust sügavalt poogen, siis vähemalt kohalikud Kulibinid tulevad appi ja mõned neist igerikest lahendustest ka töötavad.

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitatud: 31 Jaan, 2025 9:15
Postitas Kriku
Neile on see elu küsimus.