Kipub pigem reegel olema, et need nn. ohutumaks ehitatud teelõigud ja ristmikud on pärast ohtlikumad ja segasemad. Kasvõi näiteks Via Baltica Märjamaad läbiv lõik.Some kirjutas: ↑10 Okt, 2023 15:29Tallinna-Rapla maantee Tagadi-Kirdalu lõigule (kilomeetritel 17,6–21,0) paigaldati 2019. aasta sügisel keskpiire, mis on palju kirgi tekitanud, sest tegemist on 1+1-teelõiguga. Veidral moel on õnnetuste arv seal üheksa korda kasvanud!Liikluskindlustuse fondi andmetel toimus sel teelõigul enne keskpiirde rajamist (2017–2019) üks liiklusõnnetus, aga pärast (2020–2023 juuni) lausa 18! Teeregistri andmetel on need arvud 1 ja 6. Kusjuures sellele lõigule eelnevatel ja järgnevatel lõikudel pole õnnetuste arv kasvanud ega kahanenud.
Liikluse planeerimisest
-
maksipoiss
- Liige
- Postitusi: 2360
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
-
davidsoniharald
- Liige
- Postitusi: 1716
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Siin targad mehed koos, küsin teilt: Mis suunas võib pildil kujutatud olukorras sõita?


Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
-
maksipoiss
- Liige
- Postitusi: 2360
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Kui politseiautot ei paista , siis igas suunasdavidsoniharald kirjutas: ↑10 Okt, 2023 22:02 Siin targad mehed koos, küsin teilt: Mis suunas võib pildil kujutatud olukorras sõita?
Re: Liikluse planeerimisest
Kas see on ringtee ja küsimus on selles, kuidas saada ringteest otse üle, kus ajutine telliskivi ees?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Liikluse planeerimisest
Ringristmiku märke küll näha pole ja kuju järgi oleks nagu haljasalaga eraldatud sõidusuunad. Samas märkide järgi ikka kaks eraldi teed. Ma sõidaks samuti nagu akf maksipoiss. Asukohta ei tuvasta.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Võib tõesti olla.maksipoiss kirjutas: ↑11 Okt, 2023 19:38 Ma ise pakuks et enamasti on seal tegu tagant otsa sõitudega kui mõni aeglaselt kulgeja on enda taha korraliku rongi korjanud. Selle eest , et nii võib minna hoiatati ka enne kui see rumalus ettevõeti.
See on ka üks põhjus, miks ma olen ametnike välja mõeldud "liikluse rahustamise" vastane. Selline tegevus tekitab troppe (sest meil ei suudeta kuidagi liiklusest eemaldada pidureid) ja tropid tekitavad ohtlikke pikivahesid ja veel ohtlikumaid möödasõite. Tagant sissesõit on üks levinuimaid õnnetuse vorme ja möödasõit kõige ohtlikuk manööver.
Ametnikud "rahustaks" meil liiklust kuni seiskumiseni, peamine et selleks "inimelude säästmise" loosungi all eelarvest raha eraldatakse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
davidsoniharald
- Liige
- Postitusi: 1716
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Äkki te kolite oma rehvilaiustega siit autetehnikateemasse vaidlema?
Küsimus pisut täpsustatud kujul: Pilt on tehtud kohast, kus skeemil on punane nool. Kas ma tohin sõita skeemil sinise noolega näidatud suunas?


Küsimus pisut täpsustatud kujul: Pilt on tehtud kohast, kus skeemil on punane nool. Kas ma tohin sõita skeemil sinise noolega näidatud suunas?


Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Jah, tohib. Märkide panija on veits puudulik. Ürituse mõte paistab olevat muuhulgas sinise noole suunas sõitmise vältimine, kuid antud kohas pole seda keelavat märki pandud. Paremal asuv märk "kohustuslik sõidusuund" ei muuda seda teed automaatselt ühesuunaliseks.
Punase noole kohal pidanuks olema veel üks "kohustuslik sõidusuund" (paremale) märk. Antud märk kehtib ainult selle ristumisala kohta, mille ette see pandud on.
Punase noole kohal pidanuks olema veel üks "kohustuslik sõidusuund" (paremale) märk. Antud märk kehtib ainult selle ristumisala kohta, mille ette see pandud on.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Tohib küll. Alt keskmisest parklast tohib samuti mõlemale poole sõita ja vasakpoolsemast paarilt ülemiselt kohalt.
Võimalik et märgid on pandud mingite parklakolakate vältimiseks. Või on mõnele isakesele organiseeritud roheline koridor. Või oli lihtsalt hea pehme pinnas et liiklusmärk püsti panna.
Võimalik et märgid on pandud mingite parklakolakate vältimiseks. Või on mõnele isakesele organiseeritud roheline koridor. Või oli lihtsalt hea pehme pinnas et liiklusmärk püsti panna.
-
maksipoiss
- Liige
- Postitusi: 2360
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Alumine vasak on vist mingi trahvipataljoni parkla. Kõigist teistest võib mõlemale poole sõita, sellest ainult paremale ära
-
ElrikThunderson
- Liige
- Postitusi: 1863
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Rehviteemaline nägelus läks prügisse, see on viimane hoiatus.
Palun jälgida postitamisel alamfoorumi teemat.
Kui kaasfoorumlaste enesekontroll jätkuvalt ei tööta, läheb see teema (ja võibolla mõni veel) jäädavalt lukku.
Palun jälgida postitamisel alamfoorumi teemat.
Kui kaasfoorumlaste enesekontroll jätkuvalt ei tööta, läheb see teema (ja võibolla mõni veel) jäädavalt lukku.
Re: Liikluse planeerimisest
https://epl.delfi.ee/artikkel/120240082 ... ajaks-load
Muidu selle artiklis toodud 2+1 reaga 2+2 unistuse asemel olen mina küll päri.
Eestis peab olema kiirusepiirang 80 km/h, linnades 30 km/h ja osa maanteid võiks erastada.
Kui meie jaoks loeb inimeste ohutus, saab ja peab tegema järgmist. Esiteks, liiklustrahvid tuleb neljakordistada. Maanteede piirkiirus peab olema 80 km/h, asulates 30 km/h, eranditena 50 ja 70 km/h.
Selline fundamentalist, siis...Joobes juhtidelt tuleb load eluks ajaks ära võtta.
Muidu selle artiklis toodud 2+1 reaga 2+2 unistuse asemel olen mina küll päri.
Siin peaks ikka olema eesmärk Pärnu maanteel sõitvad rekkad, millest enamus on Eestit läbiv transiit, RB peale kupatada.Neljandaks, Pärnu-Ikla maanteel, kus voorivad rekkad ning teevad möödasõite, tuleb kehtestada 70-80 km/h ja mõõta keskmisi kiirusi.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Sa autori nime vaatasid?

Edasi parem ärme kommentaari. Järjekordne rohevisionäär õpetab autojuhtidele sõitmist.Pärtel-Peeter Pere
riigikogu liige, linnastrateeg (Reformierakond)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Tallinnas Ehitajate tee ja Kadaka tee ristmik on "tuunimise"tulemusel mõnevõrra kitsamaks jäänud , milleks seda küll vaja on või kellele . Ise küsin ja vastan : Ilmselt legaalne võimalus eelarveraha läbi teenuse erakonnakassasse nihutada .
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: andy00, Google [Bot] ja 3 külalist