59. leht 113-st

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 10 Okt, 2023 19:25
Postitas maksipoiss
Some kirjutas: 10 Okt, 2023 15:29
Tallinna-Rapla maantee Tagadi-Kirdalu lõigule (kilomeetritel 17,6–21,0) paigaldati 2019. aasta sügisel keskpiire, mis on palju kirgi tekitanud, sest tegemist on 1+1-teelõiguga. Veidral moel on õnnetuste arv seal üheksa korda kasvanud!
Liikluskindlustuse fondi andmetel toimus sel teelõigul enne keskpiirde rajamist (2017–2019) üks liiklusõnnetus, aga pärast (2020–2023 juuni) lausa 18! Teeregistri andmetel on need arvud 1 ja 6. Kusjuures sellele lõigule eelnevatel ja järgnevatel lõikudel pole õnnetuste arv kasvanud ega kahanenud.
Kipub pigem reegel olema, et need nn. ohutumaks ehitatud teelõigud ja ristmikud on pärast ohtlikumad ja segasemad. Kasvõi näiteks Via Baltica Märjamaad läbiv lõik.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 10 Okt, 2023 22:02
Postitas davidsoniharald
Siin targad mehed koos, küsin teilt: Mis suunas võib pildil kujutatud olukorras sõita?

Pilt

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 10 Okt, 2023 22:06
Postitas maksipoiss
davidsoniharald kirjutas: 10 Okt, 2023 22:02 Siin targad mehed koos, küsin teilt: Mis suunas võib pildil kujutatud olukorras sõita?
Kui politseiautot ei paista , siis igas suunas :). Aga mina kütaks esimesest ristist vasakule ja teisest paremale 8)

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 11 Okt, 2023 8:11
Postitas Kriku
Kas see on ringtee ja küsimus on selles, kuidas saada ringteest otse üle, kus ajutine telliskivi ees?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 11 Okt, 2023 9:26
Postitas Väino
Ringristmiku märke küll näha pole ja kuju järgi oleks nagu haljasalaga eraldatud sõidusuunad. Samas märkide järgi ikka kaks eraldi teed. Ma sõidaks samuti nagu akf maksipoiss. Asukohta ei tuvasta.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 12 Okt, 2023 8:39
Postitas Kapten Trumm
maksipoiss kirjutas: 11 Okt, 2023 19:38 Ma ise pakuks et enamasti on seal tegu tagant otsa sõitudega kui mõni aeglaselt kulgeja on enda taha korraliku rongi korjanud. Selle eest , et nii võib minna hoiatati ka enne kui see rumalus ettevõeti.
Võib tõesti olla.
See on ka üks põhjus, miks ma olen ametnike välja mõeldud "liikluse rahustamise" vastane. Selline tegevus tekitab troppe (sest meil ei suudeta kuidagi liiklusest eemaldada pidureid) ja tropid tekitavad ohtlikke pikivahesid ja veel ohtlikumaid möödasõite. Tagant sissesõit on üks levinuimaid õnnetuse vorme ja möödasõit kõige ohtlikuk manööver.

Ametnikud "rahustaks" meil liiklust kuni seiskumiseni, peamine et selleks "inimelude säästmise" loosungi all eelarvest raha eraldatakse.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 12 Okt, 2023 11:32
Postitas davidsoniharald
Äkki te kolite oma rehvilaiustega siit autetehnikateemasse vaidlema?

Küsimus pisut täpsustatud kujul: Pilt on tehtud kohast, kus skeemil on punane nool. Kas ma tohin sõita skeemil sinise noolega näidatud suunas?

Pilt

Pilt

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 12 Okt, 2023 11:35
Postitas Kapten Trumm
Jah, tohib. Märkide panija on veits puudulik. Ürituse mõte paistab olevat muuhulgas sinise noole suunas sõitmise vältimine, kuid antud kohas pole seda keelavat märki pandud. Paremal asuv märk "kohustuslik sõidusuund" ei muuda seda teed automaatselt ühesuunaliseks.

Punase noole kohal pidanuks olema veel üks "kohustuslik sõidusuund" (paremale) märk. Antud märk kehtib ainult selle ristumisala kohta, mille ette see pandud on.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 12 Okt, 2023 12:05
Postitas vanahalb
Tohib küll. Alt keskmisest parklast tohib samuti mõlemale poole sõita ja vasakpoolsemast paarilt ülemiselt kohalt.

Võimalik et märgid on pandud mingite parklakolakate vältimiseks. Või on mõnele isakesele organiseeritud roheline koridor. Või oli lihtsalt hea pehme pinnas et liiklusmärk püsti panna.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 12 Okt, 2023 19:13
Postitas maksipoiss
vanahalb kirjutas: 12 Okt, 2023 12:05
Võimalik et märgid on pandud mingite parklakolakate vältimiseks. Või on mõnele isakesele organiseeritud roheline koridor. Või oli lihtsalt hea pehme pinnas et liiklusmärk püsti panna.
Kahe keelumärgi vahel on ilmselt ülemise parkla väljasõit :scratch:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 13 Okt, 2023 19:45
Postitas vanahalb
maksipoiss kirjutas: 12 Okt, 2023 19:13
vanahalb kirjutas: 12 Okt, 2023 12:05
Võimalik et märgid on pandud mingite parklakolakate vältimiseks. Või on mõnele isakesele organiseeritud roheline koridor. Või oli lihtsalt hea pehme pinnas et liiklusmärk püsti panna.
Kahe keelumärgi vahel on ilmselt ülemise parkla väljasõit :scratch:
Alumine vasak on vist mingi trahvipataljoni parkla. Kõigist teistest võib mõlemale poole sõita, sellest ainult paremale ära :)

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Okt, 2023 10:22
Postitas ElrikThunderson
Rehviteemaline nägelus läks prügisse, see on viimane hoiatus.
Palun jälgida postitamisel alamfoorumi teemat.

Kui kaasfoorumlaste enesekontroll jätkuvalt ei tööta, läheb see teema (ja võibolla mõni veel) jäädavalt lukku.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Okt, 2023 14:23
Postitas AndresTy
https://epl.delfi.ee/artikkel/120240082 ... ajaks-load
Eestis peab olema kiirusepiirang 80 km/h, linnades 30 km/h ja osa maanteid võiks erastada.
Kui meie jaoks loeb inimeste ohutus, saab ja peab tegema järgmist. Esiteks, liiklustrahvid tuleb neljakordistada. Maanteede piirkiirus peab olema 80 km/h, asulates 30 km/h, eranditena 50 ja 70 km/h.
Joobes juhtidelt tuleb load eluks ajaks ära võtta.
Selline fundamentalist, siis...

Muidu selle artiklis toodud 2+1 reaga 2+2 unistuse asemel olen mina küll päri.
Neljandaks, Pärnu-Ikla maanteel, kus voorivad rekkad ning teevad möödasõite, tuleb kehtestada 70-80 km/h ja mõõta keskmisi kiirusi.
Siin peaks ikka olema eesmärk Pärnu maanteel sõitvad rekkad, millest enamus on Eestit läbiv transiit, RB peale kupatada.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Okt, 2023 14:26
Postitas Kapten Trumm
Sa autori nime vaatasid?
Pärtel-Peeter Pere
riigikogu liige, linnastrateeg (Reformierakond)
Edasi parem ärme kommentaari. Järjekordne rohevisionäär õpetab autojuhtidele sõitmist. :wall:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Okt, 2023 15:17
Postitas parkija
Tallinnas Ehitajate tee ja Kadaka tee ristmik on "tuunimise"tulemusel mõnevõrra kitsamaks jäänud , milleks seda küll vaja on või kellele . Ise küsin ja vastan : Ilmselt legaalne võimalus eelarveraha läbi teenuse erakonnakassasse nihutada .