646. leht 666-st

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 13:42
Postitas Kapten Trumm
Kirs kirjutas: 04 Sept, 2025 13:01
Kapten Trumm kirjutas: 04 Sept, 2025 12:56 Jääb siis vaid küsida, miks mul see ei tööta.
Äkki küsiks seda edasimüüjalt/hooldusest?
Küsisin, kõik õhu kaudu käivad funktsioonid eeldavad autoga ühildatud (bluetoothi kaudu või juhtmega) nutitelefoni :wall:

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 14:07
Postitas Walter2
Kuna lugupeetaval nutifoni pole siis on kahjuks selline inimtõug nüüd ja tulevikus EU inseneride loogika põhjal määratud valjasuremisele -antud juhul vag-toodangu läbi.. :lol:

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 14:16
Postitas Kapten Trumm
Kas keegi oskab äkki seda seletada, kas sellel VAG toodangul on võimalik seda start-stop süsteemi kuidagi likvideerida? Koosmõjus automaatse käsipiduriga (mis läheb viivitusega maha) on foori tagant startides kaks võimalust 1. passid kohapeal 1-2 sekundit teiste jalus 2. sureb mootor välja.

Kuna seda tuleb iga kord käsitsi välja võtta ja selleks pole armatuuril nuppu, vaid tuleb ekraanil surfata, vahel unustad jne, siis oleks soov sellest vabaneda. Väidetav kütusesääst 0,1 liitrit 100 km peale selgelt ei õigusta sellist ebamugavust.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 14:40
Postitas Walter2
Kaabliga sisse minna ja välja kodeerida? Samas kui sul garantiiline auto siis peab teadma mida tohib ja mida mitte teha.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 14:56
Postitas AMvA
Automaatse käsipiduri peaks saama menüüst kõrvaldada.
Start-stop süsteemi saab vastava häkkimistarkvaraga maha võtta, aga arvesta, et kui järgmine kord korralisse hooldusesse lähed on auto garantii läbi.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 14:59
Postitas krossipart
Kena lugeda premium autode võlud ja valud.. :) Sai kaasale sõidu harjutamiseks Toyota Yaris 1.4 66kW disla hangitud 2 aastat tagasi..499 eur ostuhind ja stereo, mis autos ületas auto hinna..Kui nägin helisistemit siis olin hämmingus..499 euriga sain korraliku soundsistemi.. 8) Yaris liigub siiani ja läbib ülevaatused ametlikult. Mõlgid ja oksakriimud autul ei sega ja roosteprobleeme ei ole.. 8)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 15:10
Postitas Kapten Trumm
Mõnikord veab, on kokkuvõte.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 04 Sept, 2025 17:28
Postitas krossipart
Kapten Trumm kirjutas: 04 Sept, 2025 15:10 Mõnikord veab, on kokkuvõte.
Tänud ja võtan seda Teiepoolse "kiitusena". :wink: Soovisite ütelda teadja valik ja Yarisega veab? 8) Tänan veelkord ja olen Teie talendi ja kirjutiste suur austaja :)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 05 Sept, 2025 10:22
Postitas Kapten Trumm
Tavapäraselt on 500 eurosed autod siiski vähem või rohkem remondiprojektid. Sinna hulka joppab ka mõni korralik auto (nt eemisel omanikul läks müügiga kiireks), aga pikemaajalise projektina mina taolist hinnaklassi ei julgeks küll soovitada.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 05 Sept, 2025 10:29
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: 04 Sept, 2025 14:56 Automaatse käsipiduri peaks saama menüüst kõrvaldada.
Start-stop süsteemi saab vastava häkkimistarkvaraga maha võtta, aga arvesta, et kui järgmine kord korralisse hooldusesse lähed on auto garantii läbi.
Automaatne kässar käib nupust välja, see pole niiväga case. Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 05 Sept, 2025 21:57
Postitas mongol
Kas T5 Transporterile 24.- eest soetatud üks stabikavarras ja üks šarniir on okei hinnaga saadud?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 06 Sept, 2025 10:57
Postitas Kapten Trumm
On küll. Premium kvaliteedi b-osa sharniir algab peale 10st eurost ja stabika kont 7-st eurost. Üllatusin ka ise, et nii odavad osad.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 06 Sept, 2025 22:01
Postitas OLAVI
Kapten Trumm kirjutas: 05 Sept, 2025 10:29 ... Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.
Tuleb sõita nagu GAZ-51'ga - vahegaasiga.
Sidur alla - mootor käivitub, korraks gaasiga pöörded üle 2000 ja siduri pedaali vabastamisel uuesti gaas 2/3 peale ning ka kuival asfaldil kerib rattad ringi kohalt minnes.
Linnavahel selliseid kiirendusi tehes on kasulik ennem aktiveerida kiirusepiirik 50km/h juures, probleemide vältimiseks.
(Kas nüüd järgnevad küsimused, et "mis asi on kiiruspiirik" ja kuidas seda kasutatakse?)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 07 Sept, 2025 9:29
Postitas Walter2
Miks peab linnas liigeldes ristmiku taga käsipidurit kasutama (isegi kui seal kallak on)? Kas pedaale kasutades pole oskusi kallakult startida ilma et auto tagasi vajuks? Start-stop peaks ju kohe mootori käivitama kui siduri alla vajutad paigaltvõtuks?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 07 Sept, 2025 9:38
Postitas davidsoniharald
Kapten Trumm kirjutas: 05 Sept, 2025 10:29
Automaatne kässar käib nupust välja, see pole niiväga case. Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.
Siin paistab välja sinu puudulik auto käsitlemise oskus: käik peab sees olema ennem, kui fooris roheline süttib. Niiviisi sõites ei pea "noori punaseid" püüdma ja muid selliseid lollused tegema.

Kui rohelise süttides hakkad alles sidurit vajutama oled juba lootusetult hiljaks jäänud.