Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas MeelisV »

Siit kaardi pealt saab vaadata õnnetuste juhtumisi.
Koht, sisu, kahju jne.

https://kindlustus.maps.arcgis.com/apps ... jM8SjjWLaA
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas MeelisV »

lisaks üks mõttekoht liikluse planeerimisest

vaadake nt. Tallinna pargi ja reisi parklate asukohti - https://www.tallinn.ee/et/pargi-ja-reisi

kas tunduvad loogilised pargi ja reisi parklate asukohtadena ?
noh selline klassikaline juhtum kus "maalt tulnud vanaema/vanaisa" ei taha tihedas linnaliikluses seigelda

kui hommikul oled jõudnud juba Kalevi parklasse siis oled juba kõva käpp ja sõidad edasi
samas on linna sisenemisel Laagris vaid 21 kohta parklas ???
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Walter2 »

Vaadates valvekaamerate pilte on need parklad hommikuse tipptunni ajal pooltühjad:
https://ristmikud.tallinn.ee/index.php/cams?area_tag=P
eks nende asukoht on selline kuhu autoga veel suht ummikuvabalt ligi saab ja kus on ka ühistranspordi liinid olemas/algus. Ega neid alternatiivseid valikuid niiväga palju polegi. Ning kui parklad saavadki täis siis on läheduses kindlasti veel kohti kus saab tasuta parkida (Laagris näit rida kaubanduskeskuste parklaid kust saab ka kesklinna suunduva ühistranspordi peale).
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas MeelisV »

see, et nad on tühjad, pooltühjad vms. hommikul ja päeval on märk sellest, et ..... asi on valesti juhiud ja planeeritud.
samas kui nüüd jõuga hakatakse parkimist linnas piirama kohtade vähendamise ja tasu tõstmisega siis kas Laagri oma 21 kohaga on piisav.
Kaubanduskeskused aga piiravad oma parkaltes parkimist ajaliste piirangutega stiilis 3 tundi vms. ja sellega pole midagi peale hakata.

Matkaautoga euroopas reisides vahest linnadesse sattudes on see asi hoopis teistsugune (vähemalt paistab nii mulle).
Parklad mugavalt linna servas neid on rohkem kui valida oskad ja ühistransport kohe kõrval.
ning kasutatavus on suur. Sest linnas ongi kohti vähe ja kallis.

Tuled hommikul Tallinnasse Viljandi mnt kaudu - kus "ummikus" toppama jääd ja kus on esimene parkla ?
Tuled Paldiski mnt pidi ? - ja seal on natuke lähemal kui eelmises küsimuses aga siiski.
Tartu mnt kaudu allinna sisse sõites on esimene parkla kus ? AGA kus juba "ummikus" toppama jääd ?
Sama siis Peterburi mnt kaudu tulles ? Tõsi seal ei jäägi toppama aga reaalselt olemasolevat parkalt
pole ka Tallinna kodulehel märgitud (Smuuli/Vesse) Coopi parkla ühe osana

esmalt tiksud ummikus pool linna läbi kui parklani jõuad.
samas miks tullakse autoga ? sest lähivaldadega ehk ka natuke kaugematega pole ühist ühistrandpordi võrku

https://www.err.ee/1609165933/tallinn-k ... u-tostmist
Kasutaja avatar
Sam Beaver
Liige
Postitusi: 909
Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Sam Beaver »

Kui dildoallee kui selline peaks suurendama kuidagi liiklusohutust, siis liiklusohutust saaks seal veelgi suurendada - tuleks lihtsalt allee algusesse paigaldada mõned liiklusmärgid made in poland:
Screenshot_20231116-101357_Google.jpg
Screenshot_20231116-101357_Google.jpg (45.98 KiB) Vaadatud 981 korda
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tallinna "liikluskorralduse" idee autode arvu vähendamisest on alati negatiivset laadi - seisneb ainult autojuhtide tagakiusamises.
See, et ühistranspordi liinivõrk on suuresti ENSV aegne ega arvesta tänase eluga, ei morjenda kedagi.
Üks hea näide on buss nr 33. Selle idee oli ENSV ajal vedada Männiku ühikatest töölised Kopli poolsaare tehastesse.
Liin sõidab tänini, ainult Männikul pole enam vene tööliste ühikaid ega Koplis suuri liidutehaseid.
Osteti uued bussid, miks bussis pole konditsioneere? Suvel on seal nagu põrgu eeskojas.

Mind näiteks taolised negatiivses võtmes asjad ei kõneta, trotsi pärast juba ei tee nii, nagu keskerakonna linnaisad soovivad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas MeelisV »

Bussiliine taheti muutma hakata aga kisa tõusis taevani suvel siin pirita/lasnamäe suunal
Mulle järjest rohkem tundub, et selline muudame ühte liini siin ja teist liini seal ei vii kuhugi
Õige oleks "tõmmata pistik seinast välja" ja kõik liinid uueks teha mis tähendab siis loogiliselt alustada ja lõpetatad
ning ristuma ehk ümber istuma s.t. koos toimima panna ja mitte ainult tänase päeva valguses aga juba
teadaolevate uute planeeringute valguses
Samuti koos trammidega koos bussiterminalidega koos lennujaama ja rongipeatustega ja koos P+R parklatega.
ning mis kõige tähtsam lisada süsteemi lähipiirkonnad - Keila, Saue, Saku, Rapla, Jüri, Maardu, Viimsi, Peetri jms.
Kõigil on netiga nutikas taskus ja seal saab teha resiplaneerijaga oma marsruute ning ei pea õppima pähe liine
oma numbritega ja infot mis sõitis kuhu ja kus oli peatus.

Täna on see tegevus mis tehakse nagu vana 20m2 suvila laiendamine 1 ...2 toa kaupa ja poolkorrustega kuni saab 150m2
labürint ja mittefunktsionaalne "maja"
Selle asemel, et see putka alguses maha tõmmata teha üks normaalne maja asemele.
Leo
Liige
Postitusi: 3465
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Leo »

Pakun et Tallinna ühistranspordi probleemid on peamiselt seotud sellega, et linnavalitsus bussiga ei sõida ja neil on täiesti suva. See punane riba, mis Tallinnas rattarajaks on ette kujutud, on peamiselt selleks, et seal auto alla jäänud enesetapjate veri liiga hästi silma ei paistaks. Soomes on jalgrattateed jalgrattaga sõitmiseks ka väikestes linnades. Kui palju siin härrasrahvas rattaga või bussiga sõidab, ei tea, kuid Helsingi kesklinnas ei ole juba aastaid võimalik autoga sõita. Soomlased jätavad auto linnaserva ja sõidavad edasi ühistranspordiga, siis kui kord viie aasta jooksul mingi häda sunnil on vaja pealinnas käia.
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

https://www.ohtuleht.ee/loodus/1096497/ ... ol-liikuma
Esmaspäeval kell 21.21 sai häirekeskus teate, et Lääne-Virumaal, Viru-Nigula vallas, Tüükri külas, Tallinn-Narva mnt 134. kilomeetril on viis autot lumes kinni.

Kella 21.59 seisuga oli liiklus mõlemal sõidusuunal juba täielikult suletud.

Kella 22.41 seisuga on seisvate autode kolonn mitu kilomeetrit pikk. Seoses väga raskete liiklusoludega, on ka abi saabumine kinni jäänud autode vabastamiseks aeganõudvam.

Esimene päästemeeskond, Kundast, jõudis kohale kell 22.38. Kunda meeskonnavanema hinnangul oli autoderivi selleks ajaks juba kilomeetreid pikk. „Kolonn pikeneb, sest Narva ja Tallinna suunast tuleb autosid kogu aeg juurde, aga positiivne on see, et raskete teeolude tõttu hakkasid teehooldusmasinad kohe liikuma sinnapoole. Praegu on vähemalt üks teehooldusmasin kohapeal ja on natuke suutnud olukorda leevendada. Liiklus veel seisab, aga on lootust, et saadakse varsti liikuma,“ rääkis Ida päästekeskuse valvepressiesindaja kella 23 ajal Õhtulehele
Eeltoodud arvestades julgen soovitada mõnel ajakirjanikul küsida Kliimaministeeriumilt tulevase automaksu eesmärkide sobivust meie parasvöötme kliima ja tavainimese hakkamasaamisega. Korraliku talve ja väga sopase sügise korral ei pääse maapiirkondades olevad inimesed odavate elektriautode ja säästujunnidega tööle, lapsed kooli ja lasteaeda jne.
Minul on peres üks nelikveoline diiselmaastur ja leian, et see pere julgeolekuks vajalik.


Too tagasihoidlik olukord öösel on lihtsalt ilmekas näide taas, kus me elame.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2323
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas maksipoiss »

Arvestades meie ilmaolusid on kogu see nn. liikuvusreform paras utoopia.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Põen parasjagu maakodus covidit ja vaatasin just üle ukse - näib, et 125g/km säästudiisel ei liigu enam kuskile. Tuleb 247 g/km emiteerivale Volvo pooloffroaderile hääled sisse ajada ja lumesahka mängides suure teeni jõuda. Seejuures ei ela ma kuskil karumustikas, vaid 800 m kaugusel Tallinna ringteest.

Aga vaadake kliimaministri CV-d ja mõelge, millised läbimõeldud otsuseid ja millist sotsiaalset silmaringi oleks sealt eeldada, kui isik on peale ülikooli ainult parteisõdur olnud?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

Liikuvusreform on järjekordne asendustegevus mis on kahtlaselt sarnane tulemuse poolest hoolekandereformiga , reformi mõte ja kava võivad olla ju õilsad , reaalne elu on midagi muud , toon näite ka : harjumaal mul pole võimalik jõuda tööle ühistranspordiga 13 km kaugusele kella poole kuueks hommikul , vaevalt et see mujal eestis võimalik on .
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kui head ja õilsat asja hakkavad ellu viima võhikud (kuigi rängalt haritud), siis tulemus saabki tulla nagu alati. Ministeeriumi kõrgematel ametnikel ja ministritel peaks ikka olema teatud minimaalne sotsiaalse kogemuse nõue, mitte humanitaarmagistri kraad koos kõrgevõitu enesehinnanguga.

Mis kõige hullem, võhkiklik "rohepöörde" (või "liikuvusreformi") korraldamine vihastab tavainimesed välja ja viib paratamatult populistiparteide võimule tulekuni (kes need "pöörded" tagasi keeravad).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
klemm
Liige
Postitusi: 188
Liitunud: 01 Veebr, 2013 9:41
Asukoht: Padise
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas klemm »

parkija kirjutas: 28 Nov, 2023 10:04 Liikuvusreform on järjekordne asendustegevus mis on kahtlaselt sarnane tulemuse poolest hoolekandereformiga , reformi mõte ja kava võivad olla ju õilsad , reaalne elu on midagi muud , toon näite ka : harjumaal mul pole võimalik jõuda tööle ühistranspordiga 13 km kaugusele kella poole kuueks hommikul , vaevalt et see mujal eestis võimalik on .
Keila hesburger maksab takso kinni, et töötajad koju saaks.
Täna kahjuks pole sellest kasu, lumi siiani lükkamatta :lol:
Kristo 53980192
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

Tegelikult ei pea minister lund lükkama vaid ikka need , kes seda teehooldust korraldavad tööle panema aga , kuidas seda teha kui iga sammul võib väita - pole raha.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist