Järjekordne punakotkas tuli alla. Tundub päris ohtlik olevat, kui nad eksivad teiste riikide territooriumi kohale.
Vaata:
http://www.postimees.ee/120208/esileht/ ... 311402.php
MIG-29
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44033
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
MiG-29 iseärasus - kui üks mootor saba annab, siis üldjuhul lõpeb asi ilmkärakaga. Venelaste jutt, kuidas MiG-29 stardib ühe mootoriga jne on paras udujutt.
Kui mootor lahkub olukorras, kus kiiruse ja kõrguse varu pole, siis sellises olukorras pole lennuk ühe mootoriga juhitav. Stardil ühe mootori lahkumine lõpeb stardirajal rattad püsti.
Markantsem näide sellisest olukorrast (kuigi vaieldav - asi toimus suurel kohtumisnurgal ja väikesel kiirusel) Pariisi lennundusnäitusel 1989
http://youtube.com/watch?v=YL1FblthxQ0
Hiljutine mootori põlenguga kärakas Ungaris 2005
http://youtube.com/watch?v=lZojPYJrFAo&feature=related
Mitu avariid on toimunud analoogsetel asjaoludel ka hilisemates Ida-Euroopa riikides.
Kui mootor lahkub olukorras, kus kiiruse ja kõrguse varu pole, siis sellises olukorras pole lennuk ühe mootoriga juhitav. Stardil ühe mootori lahkumine lõpeb stardirajal rattad püsti.
Markantsem näide sellisest olukorrast (kuigi vaieldav - asi toimus suurel kohtumisnurgal ja väikesel kiirusel) Pariisi lennundusnäitusel 1989
http://youtube.com/watch?v=YL1FblthxQ0
Hiljutine mootori põlenguga kärakas Ungaris 2005
http://youtube.com/watch?v=lZojPYJrFAo&feature=related
Mitu avariid on toimunud analoogsetel asjaoludel ka hilisemates Ida-Euroopa riikides.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist