Mu eelmine lennuk oli Me komet ja seda esitles siin foorumis mu isa (Mad Mats).Järgmiseks masinaks valisin ma Antonov AN-2V .Ja juba esimesed pildid sellest lennumasinast valmis.
Antonov an-2V
Antonov an-2V
Kuna olen mudelismi alal uus siis iga järgmine mudel on samm edasi .
Mu eelmine lennuk oli Me komet ja seda esitles siin foorumis mu isa (Mad Mats).Järgmiseks masinaks valisin ma Antonov AN-2V .Ja juba esimesed pildid sellest lennumasinast valmis.






Mu eelmine lennuk oli Me komet ja seda esitles siin foorumis mu isa (Mad Mats).Järgmiseks masinaks valisin ma Antonov AN-2V .Ja juba esimesed pildid sellest lennumasinast valmis.
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Re: Antonov an-2V
Hehe..Noored hakkavad üle võtma, niiet teie vanurid, vaadake ette!
Pagan, kõik ainult lennukid, millal ka mõni soomusmasin valmib?
Aga kena töö sellega, mina igatahes ootan uusi pilte.
Marek

Pagan, kõik ainult lennukid, millal ka mõni soomusmasin valmib?

Aga kena töö sellega, mina igatahes ootan uusi pilte.
Marek
Tore näha, et lennukite rindel asi edeneb. Air Livonia metsavaht pontoonidega - see oleks päris hea mõttearendus. Mis nii viga saarte vahet vehkida!
On märgata, et stabilisaator on kuivamisel längu vajunud. Ise kasutan selleks puhuks tikutopsidest tugesid, nende sahtleid on hea sobivasse kõrgusse timmida.
Kuna juhised on paremale kallutatud, võiks parema külje kaldtüürid olla ülemises ja vasakud alumises asendis. Kõrvalt on hea õpetada, endal juhtus Ansoniga vastupidi: sättisin tüürid uhkelt viltu ja siis avastasin, et juhis on juba neutraalasendis kokku liimitud. Ja kabiinis ei mahtunud enam saagima. Selline kurb lugu siis.
Jõudu tööle igatahes!
On märgata, et stabilisaator on kuivamisel längu vajunud. Ise kasutan selleks puhuks tikutopsidest tugesid, nende sahtleid on hea sobivasse kõrgusse timmida.
Kuna juhised on paremale kallutatud, võiks parema külje kaldtüürid olla ülemises ja vasakud alumises asendis. Kõrvalt on hea õpetada, endal juhtus Ansoniga vastupidi: sättisin tüürid uhkelt viltu ja siis avastasin, et juhis on juba neutraalasendis kokku liimitud. Ja kabiinis ei mahtunud enam saagima. Selline kurb lugu siis.
Jõudu tööle igatahes!
Väga lahe kärtspunane moosiriiul. Toimeta aga tasa ja targu edasi ja tee isast ilusamaid mudeleid
Paadunud õhutõrjujana ei saanud ma Kalle jutust midagi aru

Paadunud õhutõrjujana ei saanud ma Kalle jutust midagi aru

Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Ahah, ega minagi sellest jutust suurt jaga - Kalle pole siia teemasse nagu kordagi postitanudki vist?
Aga nüüd sellest punasest värvist - kui ta jääbki põhivärviks, siis kas need rohelise-sinise valgekirjud märgid saavad olema vesikad? Küsin, sest punane on minu kogemuste järgi kole agressiivne värv ja kipub igalt poolt hiljem läbi kumama. No et ehk poleks paha eraldusmärkide (kui need seda muidugi on) alune pind eelnevalt valgeks värvida?
Urmas.

Aga nüüd sellest punasest värvist - kui ta jääbki põhivärviks, siis kas need rohelise-sinise valgekirjud märgid saavad olema vesikad? Küsin, sest punane on minu kogemuste järgi kole agressiivne värv ja kipub igalt poolt hiljem läbi kumama. No et ehk poleks paha eraldusmärkide (kui need seda muidugi on) alune pind eelnevalt valgeks värvida?
Urmas.
mea culpa - lase veel inimene öösel arvutisse. Eks ma pidasin Immelmani postitust silmas aga kuskil läks asi sassi.
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
Tegu siis sellega, et lennukit juhitakse juhisega, ja kui juhis on paremale ära keeratud, peaksid juhtpinnad olema vastavas asendis. Analoogselt jalgrattalenkstangiga, kus paremale keeratud lenkstangi korral jätaks otsesuunas vaatav esiratas mulje viis minutit tagasi kraavi sõitmisest...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist