1. leht 2-st

Antonov an-2V

Postitatud: 07 Mär, 2008 14:54
Postitas timmpz
Kuna olen mudelismi alal uus siis iga järgmine mudel on samm edasi .
Mu eelmine lennuk oli Me komet ja seda esitles siin foorumis mu isa (Mad Mats).Järgmiseks masinaks valisin ma Antonov AN-2V .Ja juba esimesed pildid sellest lennumasinast valmis.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Antonov an-2V

Postitatud: 07 Mär, 2008 15:51
Postitas skeletondude
Hehe..Noored hakkavad üle võtma, niiet teie vanurid, vaadake ette! :wink:
Pagan, kõik ainult lennukid, millal ka mõni soomusmasin valmib? :)
Aga kena töö sellega, mina igatahes ootan uusi pilte.

Marek

Postitatud: 07 Mär, 2008 15:58
Postitas timmpz
Pilte saab kas täna õhtu poole või homme millalgi . Soomusmasina teen kah ,aga ei tea millal. :)

Postitatud: 07 Mär, 2008 16:49
Postitas Tsiknat
Jällegi edeneb väga ilusasti.Ära ainult väga kiirustama hakka!Kõiki maailma mudeleid Sa kokku panna ei jõua,parem tee vähem aga ilusasti.

Tom

Postitatud: 08 Mär, 2008 11:55
Postitas timmpz
Ehitustöö jällegi edasi arenenud .Hetkel käib suur värvimine ja nüüd annan teile ka paar pilti .
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Mär, 2008 17:25
Postitas fossiil
No tõsine projekt tundub olema, kohe igas mõttes. Aga vabandan nüüd veidi sellist "tankisti" küsimust, et kas ta tulebki täiesti kärtspunane või on see lihtsalt selline kruntvärv?

Urmas.

Postitatud: 08 Mär, 2008 18:04
Postitas timmpz
Tänud kiidusõnade eest. :D
Minu mõtte lärgi peaks masin olema valmides midagi taolist .
Pilt

Postitatud: 08 Mär, 2008 22:09
Postitas Immelmann
Tore näha, et lennukite rindel asi edeneb. Air Livonia metsavaht pontoonidega - see oleks päris hea mõttearendus. Mis nii viga saarte vahet vehkida!
On märgata, et stabilisaator on kuivamisel längu vajunud. Ise kasutan selleks puhuks tikutopsidest tugesid, nende sahtleid on hea sobivasse kõrgusse timmida.
Kuna juhised on paremale kallutatud, võiks parema külje kaldtüürid olla ülemises ja vasakud alumises asendis. Kõrvalt on hea õpetada, endal juhtus Ansoniga vastupidi: sättisin tüürid uhkelt viltu ja siis avastasin, et juhis on juba neutraalasendis kokku liimitud. Ja kabiinis ei mahtunud enam saagima. Selline kurb lugu siis.
Jõudu tööle igatahes!

Postitatud: 09 Mär, 2008 1:14
Postitas Luciano
Väga lahe kärtspunane moosiriiul. Toimeta aga tasa ja targu edasi ja tee isast ilusamaid mudeleid :wink:
Paadunud õhutõrjujana ei saanud ma Kalle jutust midagi aru :)

Postitatud: 09 Mär, 2008 8:10
Postitas timmpz
Tänud kiidusõnade eest jällegi .Nu see stabilisaator on jah nata halvasti läind.Aga eks ma ürita nüüd paremini :D .

Postitatud: 09 Mär, 2008 8:53
Postitas skeletondude
Luciano kirjutas: Paadunud õhutõrjujana ei saanud ma Kalle jutust midagi aru :)
Sama siin, natuke arusaadamatuks jäi jutt. ;)

Postitatud: 09 Mär, 2008 12:52
Postitas fossiil
Ahah, ega minagi sellest jutust suurt jaga - Kalle pole siia teemasse nagu kordagi postitanudki vist? :roll:

Aga nüüd sellest punasest värvist - kui ta jääbki põhivärviks, siis kas need rohelise-sinise valgekirjud märgid saavad olema vesikad? Küsin, sest punane on minu kogemuste järgi kole agressiivne värv ja kipub igalt poolt hiljem läbi kumama. No et ehk poleks paha eraldusmärkide (kui need seda muidugi on) alune pind eelnevalt valgeks värvida?

Urmas.

Postitatud: 09 Mär, 2008 14:16
Postitas Luciano
mea culpa - lase veel inimene öösel arvutisse. Eks ma pidasin Immelmani postitust silmas aga kuskil läks asi sassi.

Postitatud: 09 Mär, 2008 18:17
Postitas Lemet
Tegu siis sellega, et lennukit juhitakse juhisega, ja kui juhis on paremale ära keeratud, peaksid juhtpinnad olema vastavas asendis. Analoogselt jalgrattalenkstangiga, kus paremale keeratud lenkstangi korral jätaks otsesuunas vaatav esiratas mulje viis minutit tagasi kraavi sõitmisest...

Postitatud: 10 Mär, 2008 8:22
Postitas fossiil
No siin ei olnudki küsimus juhise liikumise mehaanikas - selge värk, et kui juhis on kallutatud paremale, on parempoolne eleroon/eleroonid üleval ja vasakpoolne/vasakpoolsed all ning vastupidi, segadusse ajas lihtsalt Kalle nime mainimine.... :wink:

Urmas.