95hp reaktiivmootor
- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
95hp reaktiivmootor
http://nagi.ee/photos/arumik21/sets/78117/
http://toru.ee/view/eefdec2734c2
Kes teab öelda midagi selle mootori kohta. Mulle öeldi, et sellel on 95hp.
Sain selle ühe vanamehe käest. Peal on kirjad: Tc20 no.812048 Starter töötab 24v aga käib ka 12v ringi. Küljepeale on põlenud auk. Pihusteid ei ole või mis iganes sinna aukudesse käib. On see mingi reisilennuki või hävituslennuki oma. Paistab olema millegi käivitusmootor kuna otsas on reduktor.
http://toru.ee/view/eefdec2734c2
Kes teab öelda midagi selle mootori kohta. Mulle öeldi, et sellel on 95hp.
Sain selle ühe vanamehe käest. Peal on kirjad: Tc20 no.812048 Starter töötab 24v aga käib ka 12v ringi. Küljepeale on põlenud auk. Pihusteid ei ole või mis iganes sinna aukudesse käib. On see mingi reisilennuki või hävituslennuki oma. Paistab olema millegi käivitusmootor kuna otsas on reduktor.
Viimati muutis arumik1943, 27 Mär, 2008 18:16, muudetud 1 kord kokku.
Re: 95hp reaktiivmootor
See võib olla hoopis maisemat päritolu aastaid tagasi sattus kätte üks roomikaluse manual kus oli ka peal mingi väike gaasiturbiinseade mis käitas generaatorit 230 V 400 Hz.Sinna aluse peale käis mingi õhutõrje raketisüsteem kas oli SA-6 või SA-4.arumik1943 kirjutas:http://nagi.ee/photos/arumik21/sets/78117/
Kes teab öelda midagi selle mootori kohta. Mulle öeldi, et sellel on 95hp.
Sain selle ühe vanamehe käest. Peal on kirjad: Tc20 no.812048 Starter töötab 24v aga käib ka 12v ringi. Küljepeale on põlenud auk. Pihusteid ei ole või mis iganes sinna aukudesse käib. On see mingi reisilennuki või hävituslennuki oma. Paistab olema millegi käivitusmootor kuna otsas on reduktor.
- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
Reaktiivmootori võimsust mu arust hobujõududes ei mõõdeta. Rohkem lugemist siit: http://aardvark.co.nz/pjet/
- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
Nojah, lennukite mootorid on turbiiniga (keerulised). Pulsejet on lihtne, see on lihtsalt kõver toru ilma ühegi liikuva osata. Kardi peale sobib väga hästi
. Kütusekulu on küll hirmus, aga kõike head ei saa. Turbiinmootorite kohta leiab netist ka, tarkpead ehitavad neid muuhulgas automootori turbodest, aga see on suht. keeruline. Sakslaste esimesed tiibraketid olid ka pulsejetid, klappidega küll. Klapid ei pea kuigi kaua vastu ja sellise mootori (klappide) eluiga on lühike.

Kardil kasutati täiesti tavaliselt reaktiivmootorit, mis oli miniatuur suurest. Pulsejet see polnud. Ehk leian kusagil ka video.Jaanus2 kirjutas:Nojah, lennukite mootorid on turbiiniga (keerulised). Pulsejet on lihtne, see on lihtsalt kõver toru ilma ühegi liikuva osata. Kardi peale sobib väga hästi. Kütusekulu on küll hirmus, aga kõike head ei saa. Turbiinmootorite kohta leiab netist ka, tarkpead ehitavad neid muuhulgas automootori turbodest, aga see on suht. keeruline. Sakslaste esimesed tiibraketid olid ka pulsejetid, klappidega küll. Klapid ei pea kuigi kaua vastu ja sellise mootori (klappide) eluiga on lühike.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline