Kilo Tango kirjutas:
Miks see õhus olemise aeg peaks vähenema? eelmine oli turboprop, see möödavooluga ventilaatoriga turboreaktiiv. Möödavooluga reaktiivmootorid on üldjuhul optimaalsetel lennurežiimidel tõhusamad kui turbopropid samadel kiirustel. Eeldades muidugi seda, et kogu aeg ei uhata maksimumkiirusel ringi.
Vabandan möödapaneku pärast. Minu mootoriteadmised piirduvad "ilmeksimatute" interneti-foorumite omadega

. Omajagu jahutakse, et turbopropid on madalal kiirusel efektiivsemad. Samas leiab sellise tõdemuse reeglina ekspert-hinnagute kõrvalt, kus põhjendatakse näiteks SU-27 x-versiooni selget üleolekut F-15'e y-versioonist tema parema manööverdamisvõime tõttu, vms
Igatahes tundub, et UACV-platvormide arendustööd võetakse juba vähe tõsisemalt kui 8-9 aastat tagasi.