Teen siia kohe algusest teema ja üritan oma tegevust blogida, et te saaks lisaks kriitikale ja õpetustele mind ka tagant sundida.
Õhutõrje kahur Zu 23-2 (Zenitnaya Ustanovka) hüüdnimega Sergei on vene päritolu lähimaa õhutõrje kahur. Nõukogude armee relvastusse võeti 1960. Eestile hangiti kahurid 1987.
Kahuril on kaks relva ja 23mm rauda, optiline-mehaaniline sihik ja arvesti. Meeskonda kuulub 7 liiget - ülem, sihtur, seadur, paremlaadur-luuraja, vasaklaadur, abilaadur-sidemees ja autojuht. Autoks Man ja kahurit on võimalik paigaldada ka kasti.
Järelveetavana on kahuri laskeasendisse paigaldamine võimalik umbes 30 sekundiga.
Pikkus 4,57m
laius 2,88
kõrgus 1,22
kaal 950kg
mürsu algkiirus 970m/s
askekiirus 2000 lasku/min
efektiivne laskekaugus 2-2,5km

Mudelist ka:
Tegu Eastern Expressi väga vana mudeliga, mis on mõeldud Gaz66 kasti. Sellest tulenevalt ei ole eriti süvenetud veermiku osasse ja lisaks puuduvad ka juhendid rataste külge kinnitamiseks.
Algatuseks pean valmistama alusele uue laskeasendisse pääste mehhanismi vabastastus hoova (vana viilisin maha), tulede kinnitusklambrid, ja rataste hüdraulika transpordiasendisse tõstmiseks.
Lisaks tuleb valmistada diisli all olev plaat mis takistab kahuril laskmisel tagasi liikumist (kahjuks ei tea kuidas seda nimetatakse).

Päris hirmus, ei taha mõeldagi mis veel kogu relva osast puudu on.
Algus tehtud ja nüüd tagasiteed ei ole!