Karp, mis hetkel noa all on, on Tristar'i panzer IA täisinterjööri ja läbipaistvast plastist kere ülaosaga.
Võimalus teha nii varast, kui ka hilist Panzer I'd (tegelikult on valida küll 3. ja 4. seeria vahel) sundis üsna algstaadiumis ära otsustama värviskeemi. Üldiselt on sõjaaegsetest Panzer IA'dest arvestatavaid pilte vaid pardanumbreid 534 ja 13 kandvatest masinatest - ilmselt ei pidanud saksa sõdur seda tollal enam just liialt väärt masinaks, et oma Leica'ga hoogsalt pilte klõpsida. 534 on Poola kampaania tank ning leidis oma õnnetu lõpu juba 16. septembril 1939 maanteekraavis tabamusega mootoris. 13 on pildile jäänud 1940. aasta kevadel Norras. Ilmselt on see masin enne seda osalenud ka Taani hõivamisel ja kui teda Norras hiljem puruks ei lastud, siis jätkas ta oma sõjateed Soomes.
Arusaadavalt imponeeris mulle rohkem Norra masin. 13'ga skeemi pakub panzer IA'le nii Dragon, kui ka Tristar. Tristar väidab, et 13 oli 3. seeria tank, Dragon pakub teda suisa 2. seeriaks. Pildi pealt paistab tegu olevat aga 4. seeriaga, millel juba mitmed hilisematele väljalasetele omased muudatused on sisse viidud.

Karbi sisu ise oli juba mõneti tuttav - porilaudadest allapoole jääv osa on Flakpanzer IA'na juba korra kokku pandud. Mõneti kummastav on, et Full interior ei olegi nagu päris full. Eriti see osa, mis puudutab torni. Samuti on Tristar välja jätnud kõik vaateavadesse puutuva, välja arvatud pealmised luugid. Siin aitas Manstein välja pakkudes enda masinast üle jäänud interjööridetaile.
Torn. Puudu on veel mehhanismid kuulipildujamaski tagant ning mõningad detailid kooriku sisemusest:




Kuulipildujate osas on kasutatud Adlers Nest'i MG13K metalltorusid. Sihik, nagu ka paljud muud interjöörimehhanismid on pärit Mansteini Dragoni karbist.

Kere ülemine osa on peaaegu valmis:


Alusvanni sisemus, kus tegeleda tuleb veel peaaegu kõigega.


Veermikuosas muutsin kiikede kinnitust selliselt, et need jääks kerest sõltumatult liikuvaks. Rattavõllidele andsin 2mm alumiiniumtorust korrektse paksuse, et elimineerida rataste loksumine võllide otsas. Karbis olev plastroomik jääb ilmselt kasutamata ja see asendub Friulidega - seega ideaalis oleks tore, kui veermik liikuma jääks.


Paar üldist pilti ka asjast. Läbipaistva osa vormitu olemus piltidel kirjeldab hästi seda, kuivõrd arusaamatu sellega tegelikkuses töötada on.


Järgmise korrani
Kristjan