Küsimus ühe korgi kohta
Küsimus ühe korgi kohta
Leitud mõned alumiiniumist korgid, tihendiga, läbimõõt u.3cm
peal kiri: Kappe u. Dichtungsring vor Beladen entfernen
ehk siis vist et enne laadimist eemaldada kork ja tihend?
Mis asjapulga küljest need pärineda võiks?
peal kiri: Kappe u. Dichtungsring vor Beladen entfernen
ehk siis vist et enne laadimist eemaldada kork ja tihend?
Mis asjapulga küljest need pärineda võiks?
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
pilt oleks ju ka hea siis saaks rohkem aidata
VÕITE PAKKUDA IGASUGUST MILITAAR KAUPA OLEN PEAAEGU KÕIGEST HUVITATUD-esemed lähevad Kohtla-Nõmme ajalootuppa kohtla.ajalootuba@gmail.com
Pead ei anna, kuid ehk Flascheneismine 42 oma.
http://www.woloszanski.org/galerie,zdjecia.kt_2.pg_4
http://www.lexpev.nl/minesandcharges/eu ... ine42.html
Militaar-arheoloogias Saksa lennuki teemas on nende miinide kast, nüüd korgid. Kust, pagan, need haruldused nüüd äkki on hakanud välja ilmuma?
http://www.woloszanski.org/galerie,zdjecia.kt_2.pg_4
http://www.lexpev.nl/minesandcharges/eu ... ine42.html
Militaar-arheoloogias Saksa lennuki teemas on nende miinide kast, nüüd korgid. Kust, pagan, need haruldused nüüd äkki on hakanud välja ilmuma?

- gnadenlose
- Liige
- Postitusi: 2160
- Liitunud: 02 Mär, 2004 13:18
- Asukoht: Kilulinn/Kardulavabariik
- Kontakt:
mida tähendab "entfernen"?gnadenlose kirjutas:Korgil kiri üleb pigem, et tihendid-värgid paigaldada, mitte eemaldada. Betoonpomme kasutati õppemoonana, ka tükk aega peale sõda N. armees. Samas on kõrva jäänud, et vassistid valasid ka pärispomme agooniahoos betoonist. Su omal nagu sütiku koht külges, mine tea.
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Üks pilt ütleb rohkem kui sada sõna.
"Kork" on elektriliste pommisütikute kaitsekübar. Pommi lennukile riputamisel see eemaldati ja sütiku kontaktidega ühendati pommihoidja pistik. Enne pommi allaviskamist tegi piloot pommi "teravaks" ehk laadis sütiku kondensaatori. Kui aga oli vaja pommist oma territooriumi kohal vabaneda, visati pomm alla laadimata kondensaatoriga ja maha kukkudes see ei plahvatanud.
Betoonist praktilisi pomme, nagu pildil, valmistati 10, 50 ja 250 kilostena. Neil oli pürotehniline laeng tabamiskoha tähistamiseks.
Kasutusel olid ka betoonkorpusega lahingpommid S. Be. 50, S. Be. 250 ja S. Be. 500. Kaljo Alaküla oma raamatus kirjeldab, kuidas irvhambast autojuht, kes betoonpomme lennuväljale tõi, kiitis neid: "Head pommid. Viskad alla, venelased üleni tolmused".

"Kork" on elektriliste pommisütikute kaitsekübar. Pommi lennukile riputamisel see eemaldati ja sütiku kontaktidega ühendati pommihoidja pistik. Enne pommi allaviskamist tegi piloot pommi "teravaks" ehk laadis sütiku kondensaatori. Kui aga oli vaja pommist oma territooriumi kohal vabaneda, visati pomm alla laadimata kondensaatoriga ja maha kukkudes see ei plahvatanud.
Betoonist praktilisi pomme, nagu pildil, valmistati 10, 50 ja 250 kilostena. Neil oli pürotehniline laeng tabamiskoha tähistamiseks.
Kasutusel olid ka betoonkorpusega lahingpommid S. Be. 50, S. Be. 250 ja S. Be. 500. Kaljo Alaküla oma raamatus kirjeldab, kuidas irvhambast autojuht, kes betoonpomme lennuväljale tõi, kiitis neid: "Head pommid. Viskad alla, venelased üleni tolmused".

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline