Uue põlvkonna tornita tank.
Uue põlvkonna tornita tank.
Rida Hiina riiklikke korporatsioone on asunud välja töötama uue põlvkonna tanki. Erinevalt eelnevatest venelaste pealt kopeeritud masinatest iseloomustab uut tehnikat see, et kasutatakse järjest enam moodi minevat "tornitut" relvapaigutuse skeemi. Masin planeeritakse varustada kõige kaasaegsemate sihtmärgi avastamise ja radartehnikaga, mis on suutelised sihtmärke avastama kuni 8000 m kauguselt. Meeskond peaks eelistatult koosnema vaid kahest inimesest, juht-mehaanikust ning sihtur-komandörist.
Relvastuseks planeeritakse pikatorulist siledaraudset laadimisautomaadiga 120 mm suurtükki, millega on paaris kaks 12,7 mm suurekaliibrilist kuulipildujat, samuti kuulub tanki relvastusse 40mm granaadiheitja. Huvipakkuv on ka see, et kuulipildujad tahetakse teha universaalsed, suutelised võitlema nii õhumärkide kui ka maapealse vaenlasega. Kuulipildujad peaksid olema suutelised vastast tabama 1500 meetrisel distantsil ning kuni 1000 m kõrguselt. Tanki eeldatav kiirus maastikul oleks kuni 80 km/h. Orienteeruvalt võib tank relvastusse jõuda juba selle aastakümne lõpuks. Tuleb märkida, et HRV ei ilmuta juba ammu mingit praktilist huvi koostööks vene relvatootjate ning leiutajatega selles osas, mis puudutab soomustehnika loomist. See omakorda paneb tahes-tahtmata mõtted liikuma meie soomusmasinate konkurentsivõimest maailmaturul ning alati head reputatsiooni omanud vene tankivägede perspektiividest üldse.
http://nvo.ng.ru/news/2010-07-02/2_tank.html
Relvastuseks planeeritakse pikatorulist siledaraudset laadimisautomaadiga 120 mm suurtükki, millega on paaris kaks 12,7 mm suurekaliibrilist kuulipildujat, samuti kuulub tanki relvastusse 40mm granaadiheitja. Huvipakkuv on ka see, et kuulipildujad tahetakse teha universaalsed, suutelised võitlema nii õhumärkide kui ka maapealse vaenlasega. Kuulipildujad peaksid olema suutelised vastast tabama 1500 meetrisel distantsil ning kuni 1000 m kõrguselt. Tanki eeldatav kiirus maastikul oleks kuni 80 km/h. Orienteeruvalt võib tank relvastusse jõuda juba selle aastakümne lõpuks. Tuleb märkida, et HRV ei ilmuta juba ammu mingit praktilist huvi koostööks vene relvatootjate ning leiutajatega selles osas, mis puudutab soomustehnika loomist. See omakorda paneb tahes-tahtmata mõtted liikuma meie soomusmasinate konkurentsivõimest maailmaturul ning alati head reputatsiooni omanud vene tankivägede perspektiividest üldse.
http://nvo.ng.ru/news/2010-07-02/2_tank.html
Viimati muutis Lemet, 02 Juul, 2010 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Sama lugu nagu soomukitega kipub korduma ka lennunduse vallas. Hiina enda looming Chengdu J-10B (isegi A) on väidetavalt hiina õhujõudude mock õppelahingutes kõvasti paremini esinenud kui hiinlaste SU-27 täiendatud derivaat Shenyang J-11B. J-11B taset on hiinlased ise võrrelnud nii SU-30MKI kui ka SU-35 omaga. F-16.net foorumis on enamasti pakutav ja refereeritav PAK-FA RCS ca 0.5m2, mis on kehvem kui hiinlaste J-10B 0,3m2, mida tunnistavad isegi ameeriklased tõepärase infona.
Tundub, et Hiina tahab väga ka eksporditurgusid oma hövitajatega püüdma hakata, selleks on nii J-11 kui ka J-10 kasutatav vene päritolu Saturn-Lyulka AL-31FN mootori asemel välja töötamisel Shenyang WS-10. Seni on vaja olnud litsentsi alusel toodetdu AL-31 mootoreid kasutanud hävitajate eksportimisel saada Venemaa nõusolek.
Ma väga ei imestaks kui Venemaa ka kosmose vallas juba on jäänud või lähiajal jäämas Hiinast maha. Venemaa tegi mingi aeg läbi Putini isikliku ettepaneku Indiale koos inimene kuule lennutada (2008 vist), millega ka nõustuti. Vaevalt siin ainult heatahtlikus rolli möngis, pigem mingite oluliste tehniliste ja tööstuslike lünkade tasanamine India kaasamiseg. Samas eks ole näha, kui kaua India selle eht veneliku asjaajamisega kaasas käib (suured jamad nende Venemaa ehitatavate lennukikandjatega).
Kõige selle taustal ei ole imestada, miks venemaal nüüd nii järsku lääne tehnoloogia ja invetseeringute järele käsi sirutunud on.
Tundub, et Hiina tahab väga ka eksporditurgusid oma hövitajatega püüdma hakata, selleks on nii J-11 kui ka J-10 kasutatav vene päritolu Saturn-Lyulka AL-31FN mootori asemel välja töötamisel Shenyang WS-10. Seni on vaja olnud litsentsi alusel toodetdu AL-31 mootoreid kasutanud hävitajate eksportimisel saada Venemaa nõusolek.
Ma väga ei imestaks kui Venemaa ka kosmose vallas juba on jäänud või lähiajal jäämas Hiinast maha. Venemaa tegi mingi aeg läbi Putini isikliku ettepaneku Indiale koos inimene kuule lennutada (2008 vist), millega ka nõustuti. Vaevalt siin ainult heatahtlikus rolli möngis, pigem mingite oluliste tehniliste ja tööstuslike lünkade tasanamine India kaasamiseg. Samas eks ole näha, kui kaua India selle eht veneliku asjaajamisega kaasas käib (suured jamad nende Venemaa ehitatavate lennukikandjatega).
Kõige selle taustal ei ole imestada, miks venemaal nüüd nii järsku lääne tehnoloogia ja invetseeringute järele käsi sirutunud on.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Ma arvan, et siin peetakse silmas pigem mehitamata torniga tanki. Ei usu, et hiinalsed Stridsvagn 103 sarnast masinat uuesti ehitama hakkavad.Satakas kirjutas:seletage ka lollile, miks tornita tank hea on? kui tegu on sellisega, mille suurestükk ainult üles-alla liigub, siis taolise konstruktsiooni korral on ju seda väga raske horisontaalsuunas välja sihtida. kõlbaks parimal juhul liikursuurestükile, mitte aga tankile.
See teema vist Eestit või eestlasi väga ei puuduta. Kuigi tundub, et on tegemist ekspordiartikli väljatöötamisega. HRV mõistab, et masu ajal on kaitsetehnoloogiate sfääris languse asemel ülemaailmselt olnud eelmisel ja tänavu aasta hoopiski kindel tõus. Nii, et kui ostetakse kõikke millel piltlikult rool, siis tuleb seda turuosa püüda. Teiseks turgu on metsikult, kuhu hiinlased võiksid kauplema minna. Neid igasugu sanktsioonid ei piira. Nad saavad piiramatult varustada Ladina-Ameerikat ning miks-mitte ka Aafrikat, Kindlasti Aasias on teatuid riike, ja ka high-tech top-notch vigurid lähevad ka teinekord peale eurooplastele. A-stani ju pole vaja 90% Leopardide tehnoloogiast ja väljaarendatud võimekustest. A-stan on suurinvesteerimisbörss, kuhu oma ettevõttega sisse sõites saab ka rikastuda. See on praegu olulisim turg, kui mistahes muu tehinguloogika. Praegu kõik otsivad seda miskit, mis oleks seosest A-staniga, et saada oma brändi müüa.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Iseliikuvatel suurtükkidel on ka pöörlev torn.
Rootslaste ilma tornita tanki projektil oli torn ära jäetud silmas pidades just kaitse lahinguid. Et siluett madalam jne jne. Veel oli sellel pillil üks sell masina päras, et peale litte saaks kärmemalt võsa vahele kaduda(ses mõttes, et mees istus, pulkade taga, näoga teisele poole, kui ees istuvad vennad). Kestad lendasid tagant õue. Toru joondamine käis veermiku kergitamise ja horisontaalsihis, lintidega koha peal keerates. Espetšomm sahk oli veel, et kärmelt omale pesa kaevata.
A noh, liikumise pealt tule andmisest, ei olnud selle aparaadi puhul, põhjust rääkida. Ses mõttes puhas kaitse pill.
Ilmselt Wiki abiks, kui teema rohkem huvitab.
Rootslaste ilma tornita tanki projektil oli torn ära jäetud silmas pidades just kaitse lahinguid. Et siluett madalam jne jne. Veel oli sellel pillil üks sell masina päras, et peale litte saaks kärmemalt võsa vahele kaduda(ses mõttes, et mees istus, pulkade taga, näoga teisele poole, kui ees istuvad vennad). Kestad lendasid tagant õue. Toru joondamine käis veermiku kergitamise ja horisontaalsihis, lintidega koha peal keerates. Espetšomm sahk oli veel, et kärmelt omale pesa kaevata.
A noh, liikumise pealt tule andmisest, ei olnud selle aparaadi puhul, põhjust rääkida. Ses mõttes puhas kaitse pill.
Ilmselt Wiki abiks, kui teema rohkem huvitab.
- desert eagle
- Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 02 Nov, 2005 16:56
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist