1. leht 1-st

Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 12:55
Postitas Elajas
I. Sai metsas otsa koperdatud ja tekkis huvi ?

Pilt

Pilt

Pilt

II. Mingi vidin, ei teagi kust saadud.

Pilt

Pilt

III. Mõned aastad tagasi trehvatud auto, mis margiga tegemist

Pilt

IV. Mingi metallist putka, üle 2 m kõrge ja oma 1,5 m lai oli küll

Pilt

Pilt

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 13:53
Postitas EOD
Auto on Moskvitš 400 või 401.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 15:24
Postitas Manurhin
EOD kirjutas:Auto on Moskvitš 400 või 401.
Või äärmisel juhul Opel Kadett K38 neljaukseline versioon. Ega mõni kõige alumine värvikiht juhuslikult "feldgrau" pole?
Metallist konteiner on üks nendest, millistega lahkunud Vene väed Eesti viienda kolonni jaoks relvi ja lõhkeainet maha jätsid. Neist siin foorumis varemgi juttu olnud ja niipalju kui mina tean, on igal tõsisemal "militaarseenelisel" paar tükki taolisi omale koju tassitud :lol:.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 16:21
Postitas Lemet
Opel Kadett???? Opel Olympia ikka vist. :scratch: Või oskad anda mõne vihje selle 30-ndate lõpu Opel Kadeti kohta?

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 16:50
Postitas gruppen
http://www.autogallery.org.ru/opelkd.htm
Naabri "Stirlitz" omas ka mingit sellist "oleks-ja-nagu-ei-oleks-ka" värvilahendust. "Stirlitz" oli ikka, ei olnud Opel.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 18:08
Postitas Elajas
Paar pilti veel autost

Pilt

Pilt

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 18:14
Postitas Elajas

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 18:38
Postitas Hellboy
Esimese 3 pildil traktori T-130, T-170 lindi alusrullikud.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 05 Okt, 2011 19:48
Postitas soadf
Ma pakkun ,et konteiner on seotud maagaasi trassiga!

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 06 Okt, 2011 3:12
Postitas Manurhin
Noh, siin on näiteks üks K-38: Pilt
Length: 3810mm
width: 1375mm,
height: 1535mm
Wheelbase: 2337mm,
http://www.autogallery.org.ru/opelkd.htm
Ja see siin näikse olevat 4-ukseline Olympia:
Pilt
Length: 4020mm, width: 1500mm (by III
1938 Opel-book - 1525mm) (since 1939
- 1530mm), height: 1520mm (by III 1938
Opel-book - already 1570mm) (since
1939 - 1570mm)
Wheelbase: 2430mm
http://www.autogallery.org.ru/opela38.htm
Ja Mosse andmed:
Length: 3855mm, width: 1400mm, height: 1545mm
Ilmselt armatuurlaua kujunduse järgi saaks vahet teha kõige lihtsamalt.
Mosse:
Pilt
Olympia:
Pilt
Kadett:
Pilt

Väikese lisamärkusena: algselt pidanuks Nõukogudemaal tootmisse minema Kadeti 2-ukseline versioon. Tehtigi üks või mõned katseeksemplarid. Ja siis ühel ilusal päeval istus MZMA direktor autosse, pani autojuhi rooli ja sõideti Kremlisse, uut autot Stalinile esitlema. Direktor siis näidanud ja seletanud. Stalin istunud autosse ja teatanud võidurõõmsa naeratusega: "Seltsimees direktor! Tulge nüüd ja istuge teie ka autosse!" Aga et auto oli ju kaheukseline, siis oleks direktor pidanud tagaistmele pääsemiseks Stalini autost välja kamandama :twisted: (Vaene direktor oli ehk nii hirmul, et talle ei tulnud pähegi siseneda juhi poolelt ja paluda autojuhil korraks välja tulla?). Igatahes sellega oli otsustatud, et tulevane töörahva auto saab olema nelja uksega.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 06 Okt, 2011 6:46
Postitas oliver
Kas nendel autoel polnud esiiste mitte üks pikk pink ja sm. Stalin oleks seljatoe liigutamiseks pidanud ikkagi välja ronima?

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 06 Okt, 2011 8:43
Postitas Manurhin
oliver kirjutas:Kas nendel autoel polnud esiiste mitte üks pikk pink ja sm. Stalin oleks seljatoe liigutamiseks pidanud ikkagi välja ronima?
Kusjuures täpselt seesama mõte tuli ka mul endal pähe. Aga kas kaheukselisel ühe pika diivani asemel mitte kaks eraldi istet polnud? Ei leia hoobilt ühtegi väga head pilti ka. Siin http://vvm.vanatehnika.ee/?p=213 tundub nagu olevat üheosaline? Aga ega täpselt aru ei saa kah. Samas on sellel Kadetil huvitaval kombel kindalaekad luukidega, täpsel nagu Mossel, ja mitte luukideta ovaalsed avad armatuurlauas.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 06 Okt, 2011 10:05
Postitas Lemet
Venelaste toodetud vanematest masinatest tulevad ees kahe istmega meelde vaid GAZ- 21 viimased taksod(neil oli ka käigukang uuesti põrandal), enne peaks kõik olema pika istmega.

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 06 Okt, 2011 12:49
Postitas Manurhin
Lemet kirjutas:Venelaste toodetud vanematest masinatest tulevad ees kahe istmega meelde vaid GAZ- 21 viimased taksod(neil oli ka käigukang uuesti põrandal), enne peaks kõik olema pika istmega.
Täpselt nii ta on. Aga kõik sõiduautod, GAZ-A-st ja "Emkast" alates, on olnud neljaukselised ka. Esimene Nõukogude kaheukseline neljaistmeline oli muhk-sapakas,kui igasugu prototüübid ja muud seeriasse mitte jõudnud sõidukid välja arvata. Aga oma lapsepõlvest e. '80 aastatest ma siiski paari juhust mäletan, kus ma murdsin pead küsimuse üle, et miks küll omanik oma M400 on kaheukseliseks ümber ehitanud :mrgreen:. Mis need "kaheukselised vanad Mossed" tegelikult olid, sain alles hulk hiljem teada...

Re: Tuvastamist paluks

Postitatud: 07 Okt, 2011 9:01
Postitas Elajas
soadf kirjutas:Ma pakkun ,et konteiner on seotud maagaasi trassiga!
Täiesti võimalik, vahetus läheduses jookseb maagaasi trass. Algul mõtlesin ise ka et selle soetud aga kuidagi kaugele jäi trassist. Aga milleks seda kasutatakse, seal mingit peatrassi sulgarmatuuri ei saa olla, lihtsalt mingi kontroll putka või ?

Esmane guugeldus ei andunud ka tulemust.


Lähiajal lähen otsin selle autovrakki üles ja klõpsin ka seest pilte.