Tuvastamist paluks

Kõiksugu militaarsuunitlusega väljakaevamised ja nendega seonduv.
Vasta
Elajas
Liige
Postitusi: 41
Liitunud: 31 Juul, 2008 15:53
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Elajas »

I. Sai metsas otsa koperdatud ja tekkis huvi ?

Pilt

Pilt

Pilt

II. Mingi vidin, ei teagi kust saadud.

Pilt

Pilt

III. Mõned aastad tagasi trehvatud auto, mis margiga tegemist

Pilt

IV. Mingi metallist putka, üle 2 m kõrge ja oma 1,5 m lai oli küll

Pilt

Pilt
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas EOD »

Auto on Moskvitš 400 või 401.
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Manurhin »

EOD kirjutas:Auto on Moskvitš 400 või 401.
Või äärmisel juhul Opel Kadett K38 neljaukseline versioon. Ega mõni kõige alumine värvikiht juhuslikult "feldgrau" pole?
Metallist konteiner on üks nendest, millistega lahkunud Vene väed Eesti viienda kolonni jaoks relvi ja lõhkeainet maha jätsid. Neist siin foorumis varemgi juttu olnud ja niipalju kui mina tean, on igal tõsisemal "militaarseenelisel" paar tükki taolisi omale koju tassitud :lol:.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Lemet
Liige
Postitusi: 20814
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Lemet »

Opel Kadett???? Opel Olympia ikka vist. :scratch: Või oskad anda mõne vihje selle 30-ndate lõpu Opel Kadeti kohta?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
gruppen
Liige
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Dets, 2005 3:49
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas gruppen »

http://www.autogallery.org.ru/opelkd.htm
Naabri "Stirlitz" omas ka mingit sellist "oleks-ja-nagu-ei-oleks-ka" värvilahendust. "Stirlitz" oli ikka, ei olnud Opel.
Elajas
Liige
Postitusi: 41
Liitunud: 31 Juul, 2008 15:53
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Elajas »

Paar pilti veel autost

Pilt

Pilt
Elajas
Liige
Postitusi: 41
Liitunud: 31 Juul, 2008 15:53
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Elajas »

Kasutaja avatar
Hellboy
Liige
Postitusi: 235
Liitunud: 27 Apr, 2009 17:47
Asukoht: Eemal siit
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Hellboy »

Esimese 3 pildil traktori T-130, T-170 lindi alusrullikud.
Tõusin põrgust- kättemaksuks
soadf
Liige
Postitusi: 1194
Liitunud: 03 Mär, 2005 23:15
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas soadf »

Ma pakkun ,et konteiner on seotud maagaasi trassiga!
Kui pihta ei lase,siis vähemalt mööda lased!
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Manurhin »

Noh, siin on näiteks üks K-38: Pilt
Length: 3810mm
width: 1375mm,
height: 1535mm
Wheelbase: 2337mm,
http://www.autogallery.org.ru/opelkd.htm
Ja see siin näikse olevat 4-ukseline Olympia:
Pilt
Length: 4020mm, width: 1500mm (by III
1938 Opel-book - 1525mm) (since 1939
- 1530mm), height: 1520mm (by III 1938
Opel-book - already 1570mm) (since
1939 - 1570mm)
Wheelbase: 2430mm
http://www.autogallery.org.ru/opela38.htm
Ja Mosse andmed:
Length: 3855mm, width: 1400mm, height: 1545mm
Ilmselt armatuurlaua kujunduse järgi saaks vahet teha kõige lihtsamalt.
Mosse:
Pilt
Olympia:
Pilt
Kadett:
Pilt

Väikese lisamärkusena: algselt pidanuks Nõukogudemaal tootmisse minema Kadeti 2-ukseline versioon. Tehtigi üks või mõned katseeksemplarid. Ja siis ühel ilusal päeval istus MZMA direktor autosse, pani autojuhi rooli ja sõideti Kremlisse, uut autot Stalinile esitlema. Direktor siis näidanud ja seletanud. Stalin istunud autosse ja teatanud võidurõõmsa naeratusega: "Seltsimees direktor! Tulge nüüd ja istuge teie ka autosse!" Aga et auto oli ju kaheukseline, siis oleks direktor pidanud tagaistmele pääsemiseks Stalini autost välja kamandama :twisted: (Vaene direktor oli ehk nii hirmul, et talle ei tulnud pähegi siseneda juhi poolelt ja paluda autojuhil korraks välja tulla?). Igatahes sellega oli otsustatud, et tulevane töörahva auto saab olema nelja uksega.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
oliver
Liige
Postitusi: 2100
Liitunud: 01 Dets, 2004 17:53
Asukoht: Saarel
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas oliver »

Kas nendel autoel polnud esiiste mitte üks pikk pink ja sm. Stalin oleks seljatoe liigutamiseks pidanud ikkagi välja ronima?
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Manurhin »

oliver kirjutas:Kas nendel autoel polnud esiiste mitte üks pikk pink ja sm. Stalin oleks seljatoe liigutamiseks pidanud ikkagi välja ronima?
Kusjuures täpselt seesama mõte tuli ka mul endal pähe. Aga kas kaheukselisel ühe pika diivani asemel mitte kaks eraldi istet polnud? Ei leia hoobilt ühtegi väga head pilti ka. Siin http://vvm.vanatehnika.ee/?p=213 tundub nagu olevat üheosaline? Aga ega täpselt aru ei saa kah. Samas on sellel Kadetil huvitaval kombel kindalaekad luukidega, täpsel nagu Mossel, ja mitte luukideta ovaalsed avad armatuurlauas.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Lemet
Liige
Postitusi: 20814
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Lemet »

Venelaste toodetud vanematest masinatest tulevad ees kahe istmega meelde vaid GAZ- 21 viimased taksod(neil oli ka käigukang uuesti põrandal), enne peaks kõik olema pika istmega.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Manurhin »

Lemet kirjutas:Venelaste toodetud vanematest masinatest tulevad ees kahe istmega meelde vaid GAZ- 21 viimased taksod(neil oli ka käigukang uuesti põrandal), enne peaks kõik olema pika istmega.
Täpselt nii ta on. Aga kõik sõiduautod, GAZ-A-st ja "Emkast" alates, on olnud neljaukselised ka. Esimene Nõukogude kaheukseline neljaistmeline oli muhk-sapakas,kui igasugu prototüübid ja muud seeriasse mitte jõudnud sõidukid välja arvata. Aga oma lapsepõlvest e. '80 aastatest ma siiski paari juhust mäletan, kus ma murdsin pead küsimuse üle, et miks küll omanik oma M400 on kaheukseliseks ümber ehitanud :mrgreen:. Mis need "kaheukselised vanad Mossed" tegelikult olid, sain alles hulk hiljem teada...
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Elajas
Liige
Postitusi: 41
Liitunud: 31 Juul, 2008 15:53
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Tuvastamist paluks

Postitus Postitas Elajas »

soadf kirjutas:Ma pakkun ,et konteiner on seotud maagaasi trassiga!
Täiesti võimalik, vahetus läheduses jookseb maagaasi trass. Algul mõtlesin ise ka et selle soetud aga kuidagi kaugele jäi trassist. Aga milleks seda kasutatakse, seal mingit peatrassi sulgarmatuuri ei saa olla, lihtsalt mingi kontroll putka või ?

Esmane guugeldus ei andunud ka tulemust.


Lähiajal lähen otsin selle autovrakki üles ja klõpsin ka seest pilte.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline