


II. Mingi vidin, ei teagi kust saadud.
III. Mõned aastad tagasi trehvatud auto, mis margiga tegemist

IV. Mingi metallist putka, üle 2 m kõrge ja oma 1,5 m lai oli küll


Või äärmisel juhul Opel Kadett K38 neljaukseline versioon. Ega mõni kõige alumine värvikiht juhuslikult "feldgrau" pole?EOD kirjutas:Auto on Moskvitš 400 või 401.
Kusjuures täpselt seesama mõte tuli ka mul endal pähe. Aga kas kaheukselisel ühe pika diivani asemel mitte kaks eraldi istet polnud? Ei leia hoobilt ühtegi väga head pilti ka. Siin http://vvm.vanatehnika.ee/?p=213 tundub nagu olevat üheosaline? Aga ega täpselt aru ei saa kah. Samas on sellel Kadetil huvitaval kombel kindalaekad luukidega, täpsel nagu Mossel, ja mitte luukideta ovaalsed avad armatuurlauas.oliver kirjutas:Kas nendel autoel polnud esiiste mitte üks pikk pink ja sm. Stalin oleks seljatoe liigutamiseks pidanud ikkagi välja ronima?
Täpselt nii ta on. Aga kõik sõiduautod, GAZ-A-st ja "Emkast" alates, on olnud neljaukselised ka. Esimene Nõukogude kaheukseline neljaistmeline oli muhk-sapakas,kui igasugu prototüübid ja muud seeriasse mitte jõudnud sõidukid välja arvata. Aga oma lapsepõlvest e. '80 aastatest ma siiski paari juhust mäletan, kus ma murdsin pead küsimuse üle, et miks küll omanik oma M400 on kaheukseliseks ümber ehitanudLemet kirjutas:Venelaste toodetud vanematest masinatest tulevad ees kahe istmega meelde vaid GAZ- 21 viimased taksod(neil oli ka käigukang uuesti põrandal), enne peaks kõik olema pika istmega.
Täiesti võimalik, vahetus läheduses jookseb maagaasi trass. Algul mõtlesin ise ka et selle soetud aga kuidagi kaugele jäi trassist. Aga milleks seda kasutatakse, seal mingit peatrassi sulgarmatuuri ei saa olla, lihtsalt mingi kontroll putka või ?soadf kirjutas:Ma pakkun ,et konteiner on seotud maagaasi trassiga!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline