F-4 vs MiG-17
Postitatud: 16 Mai, 2012 8:48
http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM
Selline huvipakkuv demo - polegi enne nägema sattunud.
Kui lugeda venelaste (ja vene allikate põhjal läänes) kirjutatut, siis igas endast lugupidavas allikas räägitakse MiG-17 suurest üleolekust väikestel kiirustel ja kõrgustel.
Kui seda võitlust natuke vaadata, siis pöörderaadiused ja -kiirused on üsna samas augus.
Lahing algab tüüpilise "head on" lähenemisega (nt Sparrow'd ei tabanud), vastasend kihutavad teineteisest mööda ja üritavad võimalikult kiiresti keerata 180 kraadi, et mitte seada oma saba vastasele ette. Tegelikkuses ei toimu mingit F-4 sappa istumist ja üritus toimub enamvähem 50:50 eduvõimalusega.
F-4 poolne vastasele sappa istumine peale esimest pööret oli muidugi kas stsenaariumis sees või MiG-i mehe jäme viga - jätkas otse lendu.
Umbes 2:14 peal võib näha tüüpilist F-4 "high-speed yo-yo" manöövrit, kus pöörderingi lõigatakse vertikaalis - seda võimaldab teha F-4 parem energiavarustus.
Tähele tasub panna, et vene pool on esindatud antud masina viimase tuuningu ehk MiG-17F-ga (erineb F-ta mudelist järelpõleti poolest - vt start), mis muudab lennuki kiirenduse paremaks ja võimaldab taastada energiat kiiremini. USA poolel osalenud Collings Foundation'i (show-kontor) tarvitab F-4 üsna algelist F-4D mudelit (mis E-mudelist erineb kahuri puudumise ja lahjema manööverdusvõime võrra - puuduvad automaatsed eestiivad ja kehvemad mootorid).
http://www.collingsfoundation.org/Houst ... hantom.htm
Selline huvipakkuv demo - polegi enne nägema sattunud.
Kui lugeda venelaste (ja vene allikate põhjal läänes) kirjutatut, siis igas endast lugupidavas allikas räägitakse MiG-17 suurest üleolekust väikestel kiirustel ja kõrgustel.
Kui seda võitlust natuke vaadata, siis pöörderaadiused ja -kiirused on üsna samas augus.
Lahing algab tüüpilise "head on" lähenemisega (nt Sparrow'd ei tabanud), vastasend kihutavad teineteisest mööda ja üritavad võimalikult kiiresti keerata 180 kraadi, et mitte seada oma saba vastasele ette. Tegelikkuses ei toimu mingit F-4 sappa istumist ja üritus toimub enamvähem 50:50 eduvõimalusega.
F-4 poolne vastasele sappa istumine peale esimest pööret oli muidugi kas stsenaariumis sees või MiG-i mehe jäme viga - jätkas otse lendu.
Umbes 2:14 peal võib näha tüüpilist F-4 "high-speed yo-yo" manöövrit, kus pöörderingi lõigatakse vertikaalis - seda võimaldab teha F-4 parem energiavarustus.
Tähele tasub panna, et vene pool on esindatud antud masina viimase tuuningu ehk MiG-17F-ga (erineb F-ta mudelist järelpõleti poolest - vt start), mis muudab lennuki kiirenduse paremaks ja võimaldab taastada energiat kiiremini. USA poolel osalenud Collings Foundation'i (show-kontor) tarvitab F-4 üsna algelist F-4D mudelit (mis E-mudelist erineb kahuri puudumise ja lahjema manööverdusvõime võrra - puuduvad automaatsed eestiivad ja kehvemad mootorid).
http://www.collingsfoundation.org/Houst ... hantom.htm