1. leht 1-st

Vene Horteni katsetused?

Postitatud: 16 Dets, 2005 20:08
Postitas canislupus
Otsisin ühe nähtuse seletusi ja komistasin sellise asja otsa:

http://www.bluebookarchive.org/page.asp ... A-PBB85-51

Vaadates numbrit, on mul tunne, et too atašee oli topeltpalgal.
Ent huvitav sellegipoolest: kas venelastel peale Bitš-i ka mingit tõsisemat tiiba oli ning eriti mõned aastad peale sõda?

Lugege (ärge palun naerge saidi nime üle :D) ka seda: http://www.roswellfiles.com/FOIA/FlyingWing.htm
Siit tuleb lõpupoole välja asi, et orig. skeemid/joonised jne. olid pikka aega kadunud.

Pakun, et soobel teab selle kohta...

Postitatud: 18 Dets, 2005 0:17
Postitas Soobel
Soobel on maamees ja ei oska hästi keeli.

See, mis ma vendadest Hortenitest tean, on see, et nad peale sõda tegid vist veel mõned purilennukid.

Ja mingis tehnikamaailmas oli juttu ka teiste maade (eeskätt ameerika) vaidtiibadest, aga need vist piirdusid katseeksemplaridega. Ja sellest pole ka nagu kuskil räägitud, et Go229-t peale sõda katsetatud oleks. Kas keegi julgeks sellest replika teha nii, nagu sakslased Fw190-t teevad? Ülimalt muljetavaldava riista saaks igal juhul.

Postitatud: 18 Dets, 2005 7:48
Postitas canislupus
Umbkaudne ja tähtsamate kohtade tõlge
Tekst project Blue Book arhiivi mikrofilmilt:

4. Hiljutine ettekanne 9 ndal juunil, 1947 USA sõjaväe atašeelt Moskvas, viitab sellele, et NL ehitab uusi kuuemootorilisi pommilennukeid mis põhinevad kas siis osaliselt või täielikult Horten 8 baasil. Tiivaulatus 131 jalga (40 meetrit). Planeeritud kogus 1500 lennukit. Venelaste variant on erinevalt sakslaste omast reaktiiv.
5. T-2 ettekandega „Vendade Hortenite vaidtiivad” nr. F-SU-1110-Md, on teil samuti võimalik tutvuda.


Teisel paberil (aasta 47, teine osakond, jne) on ainult sellised kohad huvitavad, kus öeldakse, et nad (vennad Hortenid)liiguvad hetkel väga palju ringi ning otsivad tööd – seda isegi Northropi juurest. Et nende iseloomud on ekstsentrilised, eriti Reimeril. Et originaalskeemid olid peidetud soolakaevandusse ning seda mitu kuud. Et peetakse vähetõenäoliseks vendade kontaktiastumist venelastega, KUIGI kaastöölised olid teadlikud jooniste asukohast ning nende võimalikke kontakte uuritakse. Lõpus on veel üks lõik, mis pakub erinevate infokildude kokkupanekul (kui soovid, siis võin ära tõlkida)huvi, ent see kaldub juba UFO teemasse (osaliselt).

Väga palju on ka lenukite saamisloo ja katsetuste kohta juttu.

Vot sedasi nüüd...

Postitatud: 18 Dets, 2005 11:57
Postitas Soobel
Huvitav, millal HortenIX/Go229-st üldse kõvema häälega rääkima hakati? Vanemates allikates ma seda nagu koahnud ei ole. Võis see lennuk olla mingi salastatud asi, mis mingi aja pärast (näiteks 50a) avalikustati? Tehnikamaailma järgi piirdusid USA selle aja vaidtiivad vaid katsemudelitega, ühtki neist ei saadud miskipärast töökindlaks.

Postitatud: 19 Dets, 2005 12:28
Postitas Würger 190G
Vene allikates pole nagu sellist katsetuste teemat.

Сборка следующего опытного самолета в Фридрихсроде уже заканчивалась. Go.229 V3 должен был стать первым прототипом серийного Go.229A. V4 и V5 были прототипами двухместного всепогодного истребителя Go.229B. V6 был вторым опытным самолетом серии А с пушками МК-103 вместо МК-108. V7 должен был стать учебным двухместным вариантом. 12 марта 1945 г на совещании у Геринга Go.229 был включен в срочную истребительную программу, но через два месяца американцы захватили завод в Фридрихсроде.---Kuidas siis venelased neid said.
V3 был уже подготовлен для испытаний, V4 и V6 были почти готовы, были готовы и узлы для 20 предсерийных Go.229A-0.

Postitatud: 19 Dets, 2005 12:33
Postitas Würger 190G
[quote="Soobel"]Huvitav, millal HortenIX/Go229-st üldse kõvema häälega rääkima hakati? Vanemates allikates ma seda nagu koahnud ei ole. Võis see lennuk olla mingi salastatud asi, mis mingi aja pärast (näiteks 50a) avalikustati?---Läänes kirjutati nendest nagu muudestki saksaprojektidest kuskil 5o-date keskel--William Green

Postitatud: 19 Dets, 2005 19:47
Postitas tulnuk
Soobel kirjutas: Kas keegi julgeks sellest replika teha nii, nagu sakslased Fw190-t teevad? Ülimalt muljetavaldava riista saaks igal juhul.
Muide, kes veel ei tea siis juba mõned aastad ehitatakse kuskil Tartu lähedal angaaris üht Horteni purilennuki koopiat, viimati kuulsin sellest niipalju et pidi kuhugi välismaale transporditama et teha statiivil vastupidavus ja muid teste. Sellest lennukist oli jutu ka ETV- pealt saates Maast Lahti.