Tundub kuidagi liiga ökonoomne - äkki mõni targem teab parandada?
Ja kui meil keldris toru lõhkes ja uputus oli, laenas isa kelleltki naabrilt pumpa. See oli TU16 kütusepump ja pumpas 2 kantmeetrit tunnis. Siis imestasime jälle, et küll alles rüüpab, eriti kui on kaks mootorit ja kummalgi oma pump... Krt lennuk jõuab selle tunniga ligi 1000 km kaugusele, järelikult suudavad need pumbad ehk 400ltr 100 km läbimisega läbi pumbata. Siis ma algklassi tatina eriti mootoritest ei jaganud ega teadnud, et pumba tootlikkus ei ütle tegeliku kulu kohta midagi.
...ja hiljuti kuskil jäi silma jutt, et Fw190 kulutas 100 km peale 16ltr. Kuradi efektiivne liikur siis, otsige mõni auto, millel on 1200hj mootor, kulgeb 500km/h ja võtab 16 sajale

Palju tegelikult lennukid võtavad ja mis selle kulu määrab? Loogika ütleks nagu, et suure purjekujulise tiiva läbi õhu lohistamine 100km/h oleks nagu energiamahukam ettevõtmine, kui suure tiivarõhuga voolujoonelise lennuki kulgemine suuremal kiirusel? Mis lennuki lendamist üldse takistab? Ok, õhutakistus küll. Aga kui palju takistab tõstejõu tekkimine/tekitamine?