Ma ei tea ohvkoos mis imenipid on kasutusel P-Koreas, aga NLiidu analoogsed topeltkabiiniga raketiveokid (MAZ543; MAZ 7310 jne) olid ühe rooliga.
Tehti ja tehakse erinevaid.
Kahe ühekohalise kabiiniga variandil on vasakpoolne (sõidusuunas vaadates) kabiin juhikabiin ja parempoolne on komandörikabiin.
Kahe kabiibiniga masinas, kus vasakpoolne on kahekohaline (kahe uksega) ja parem ühekohaline, on vasak kabiin juhikabiin ja selle taga on operaatorikabiin, ning parempoolne on komandörikabiin.
MAZ547A-l on nt. ainult vasakpoolne kahekohaline (pikendatud) kabiin.
http://www.kolesa.ru/uploads/2016/10/or ... efault.jpg
...või siis "hübriidkabiinid" olenevalt veduki sihtotstarbest
"Topol-M" raketti vedav MZKT 79221 (kaheksateljeline) on ühe "pikendatud" kabiiniga, kus vasakul ees on juhikabiin, taga on operaatori töökoht ja paremal ees on komandörikabiin.
Seitsme teljeline MZKT
Kaheksa teljeline MZKT 7922 (79921)
On ka kahe pikendatud kabiiniga erivedukeid, kus samuti vasakul ees on juhikabiin, paremal ees komandörikabiin ja nende mõlema taga on meeskonnakabiinid.
http://img.encyc.yandex.net/illustratio ... 296-04.jpg
MAZ 543 (versioonid) parempoolne komandörikabiin

- MAZ543.jpg (87.31 KiB) Vaadatud 6460 korda
MAZ pikendatud (kahekohaline) juhi- ja operaatorikabiin.

- MAZ_juht.jpg (53.42 KiB) Vaadatud 6460 korda
MKZT 79221 juhikabiin (konveieril veel ilma roolita).
...parempoolsel komandörikabiinil on masina juhtimisega niipalju tegemist, et ainult tema näeb parempoolsest tagasivaatepeeglist taha, ning loomulikult siis ka ainsana seda, mis masina parema külje all toimub ja suhtleb juhiga raadio teel.