no igasasugusele sideaparatuurile oli ette nähtus piiritust mis oli ette nähtud nn. kontaktide puhastamiseks
no piiritus oli aus-ohvitserid olid pärast selle tarbimist mitu päeva liimist lahti
neie kes sidemasinaid sellega pidime puhastama öeldi et voda i trjapka on zajebiss
igaljuhul 2 tk 20 liitrist piirtus kanistrit läks ohvitseride kõrist alla 3 päevaga
no ikka kruskaga vene kombe kohaselt
Piiritus kontaktide puhastamiseks...
Piiritus kontaktide puhastamiseks...
Viimati muutis kalleb, 28 Mai, 2007 20:40, muudetud 1 kord kokku.
Selle kontaktide puhastamise piiritusega läks vist jah enamasti niimoodi
.
Meenus tuttava jutt,kuidas ta mingeid allveelaevade generaatorite osi piiritusega puhastas.Piiritust mitte ei nühitud lapiga kontaktide pinnale,vaid tehti hoopis "säästlikumalt"
.Nimelt pandi piiritus suhu,kust see "kogemata" alla neelati ja seejärel õhatati suust piirituseaure hoopistükis nende puhastatavate kontaktide peale.Pidev kontaktide puhastamine olla suht laastavalt tervisele mõjunud
.

Meenus tuttava jutt,kuidas ta mingeid allveelaevade generaatorite osi piiritusega puhastas.Piiritust mitte ei nühitud lapiga kontaktide pinnale,vaid tehti hoopis "säästlikumalt"


-
- Liige
- Postitusi: 210
- Liitunud: 27 Okt, 2006 12:24
- Kontakt:
Piiritus oli meil kasutusel pesemisvahendina, peamiselt hapnikusüsteemide juures (seda kulus ikka ohtsasti) ja igasuguste kontaktide puhastamiseks. Normid olid ikka päris suured. Eks ikka silmas pidades piirituse väga suurt «aurustumist».
Kõige ebameeldivam kokkupuude oli piiritusega kord, kui vahetasime hapnikujaamas pumpa ja pärast seda tuli kogu ruum ja seadmed piiritusega üle pesta. Väljas aga sooja 35 kraadi. Pärast paaritunnist tööd olid silmad igatahes pahempidi nagu oleks päev otsa joonud.
Kord olid öised lennud. Olid teised juba lõppenud peaaegu. Istusin eskadrilli maja juures, kui tulevad lendurid kavalate nägudega – neil vaja kähku lennuki juurde minna, seal teised juba janusse nõrkemas. Näe meil siin kolmeliitrised purgid vett kaasas. Ronisime siis autosse ja viisin nad ilusasti kohale. Seal küsivad - sul ju ka pikk öö seljataga, kas janu pole. Muidugi oli – palav ilm ju. Ja kui siis panin purgist lõuatäie – selge piiritus kurat. Tõmbas hingest nii kinni et ei saanud sõimama ka hakata. Kohe aga pakuti teisest purgist vett peale. Ise irvitavad kuradid. Igatahes läksid lennud seekord minu jaoks päris pikaks, sest lennuväljalt sain alles järgmise päeva lõunast tulema.

Kõige ebameeldivam kokkupuude oli piiritusega kord, kui vahetasime hapnikujaamas pumpa ja pärast seda tuli kogu ruum ja seadmed piiritusega üle pesta. Väljas aga sooja 35 kraadi. Pärast paaritunnist tööd olid silmad igatahes pahempidi nagu oleks päev otsa joonud.
Kord olid öised lennud. Olid teised juba lõppenud peaaegu. Istusin eskadrilli maja juures, kui tulevad lendurid kavalate nägudega – neil vaja kähku lennuki juurde minna, seal teised juba janusse nõrkemas. Näe meil siin kolmeliitrised purgid vett kaasas. Ronisime siis autosse ja viisin nad ilusasti kohale. Seal küsivad - sul ju ka pikk öö seljataga, kas janu pole. Muidugi oli – palav ilm ju. Ja kui siis panin purgist lõuatäie – selge piiritus kurat. Tõmbas hingest nii kinni et ei saanud sõimama ka hakata. Kohe aga pakuti teisest purgist vett peale. Ise irvitavad kuradid. Igatahes läksid lennud seekord minu jaoks päris pikaks, sest lennuväljalt sain alles järgmise päeva lõunast tulema.
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline