Keevitustega on nii, et need peaks olema enam-vähem mõõtkavale vastava laiusega -oled sa reaalse T-80 õmbluseid vaadanud? Või siis T-70 omasid, neil on ju üks ja sama kere? Neid viimaseid on siin hunnikute kaupa üleval:
http://legion-afv.narod.ru/Light-USSR.html
T-80 on minuteada üksainus eksemplar säilinud ja see asub Kubinkas, mistõttu on temast pilte vähevõitu, aga mingi paarkümmend fotot võin sulle saata, kui huvi peaks pakkuma.
Selleks et keevitus liiga laiaks ei valguks, võiksid ettevaatlikult soone ette uuristada, hirmus robustsed ja laiad õmblused ei anna suurt midagi juurde, ennemini vastupidi. Uuristamiseks säti jämedam õmblusmasina nõel tsüakriini abil paraja käepideme sisse ja lõika ära kohast, kus nõela keha moodustab kandilise ristlõikega "kanali". See ei ole just kõige mugavam riistapuu, aga hakkama igatahes saab - enda KV-2 -le tegin just sellisega enne keevitama asumist sooned ette, muidugi oleks mõistlikum olnud kere detailide servadele enne kokkuliimimist faasid teha, aga tegelikult ei kavatsenudki esimese hooga keevitama hakata.
Sest mõtle ise - kere tagumisele osale virutasid kahe millimeetri laiuse keevituse - reaalis on see ju 70 mm, nii laiu keevitusi ei olnud isegi KV-del ja IS-idel. Aga siin on tegu suhteliselt õhukese soomusega.
Nii et kannatlikkust, ka teibiribadega saab vältida liiga laia õmblust, ainult et serva ligidal olevaid ei saa sel kombel mõlemalt poolt piiritleda.
Urmas.