Viktoriin
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Õigesti väidab, Saksa-Rootsi sellealane sõjaaegne suhtlemine oli samuti selline, "dokumentaalselt tõestamatu", aga praktikas toimiv. Ja liitlaste luure jälgitav.corvus kirjutas:Messer P.1111 ?
Muideks rootslasest tuttav militaarajaloolane väitis, et see oli Saab J29, kus võeti ohtralt matti P.1101'st, mille joonised Lars Brisingi (Saabi peakonstruktor) sai oma lauale läbi Saabi agendi ostu (?) Shveitsist.
Tuleb see sulle üllatusena?corvus kirjutas:Vaatasin neid kahte P1101 hilisem versioon ja Saab29 kõrvuti. Täiesti vennad.
Per aspera ad astra!
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Infoallikaks raamat "Messerschmitt Geheimprojekte"(W. Radinger, W. Schick, Aviatic-Verlag, 1991). Raamatut pole küll enam minu käes, olen teinud sellest mõned märkmed, millel põhinen. Lennukite loend on sealt. Lisainfoks ka "Luftwaffe Secret Projects, Fighters 1939- 1945" (W.Schick, I.Meyer, Midland Publishing Ltd.). Hea ülevaate sellel teemal, kuid mitte eriti detailse, annab ka "Germany's Secret Weapons in World War II" (R.Ford, Zenith Press), ka internetis täitsa loetav. Ja muidugi internet, mis teadagi on info adekvaatsuse lõppjaam.corvus kirjutas:...Kõik muud lennukid, mida sa küsisid on vaid ju väide "kohvipaksult" kus väidetavalt eeskujuks mingi Messeri projekt, mis oleks siis lõplikult, mis number?
Kuna küsitud kiirused on rohkm-vähem ligilähedased need, mida pakkusid, ehk siis täpsemalt, merekõrgusel 902 km/h ja 7-kilomeetri kõrgusel 1015 km/h , siis osa vastusest on olemas. Pool oleks nagu vastatud.
Soovid veel pakkuda või avaldan küsitud projekti?
Per aspera ad astra!
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Projekt Me P.1110, kinnitatud kuupäeval 22. veebruar 1945 (just sellisel kujul). Pole just väga valesti öeldud, et tegu oli "projektiga paberil".corvus kirjutas:..kus väidetavalt eeskujuks mingi Messeri projekt, mis oleks siis lõplikult, mis number? ..
Küsimuse "konks" seisneb selles, et projekti sees on selgelt eristatavad sisuliselt 3 paralleelset alamprojekti, mis on teineteisest, lisaks visuaalsele, ametlikult eristatavad just kuupäevaliselt.
Nn alamprojektid olid järgmised:
1. P.1110, kuupäevaga 12.jaanuar 1945
http://www.luft46.com/mrart/mr111.html
2. P.1110 "Ente", kuupäevaga 12.veebruar 1945
http://www.luft46.com/vaart/stent.html
3. P.1110, kuupäevaga 22. veebruar 1945
http://www.luft46.com/duart/du1110.jpg
Just esimest ja teist varianti, mis näevad mõnevõrra ulmelised välja (ja võib-olla just sel põhjusel), on üsna sageli selle projekti puhul eksponeeritud. Kolmas, mis kinnitati Messeri siseselt, kui "paljulubav arendusplatvorm", ei näe nii põnev välja, lausa tavaline tänapäeval.
Mitteametlikult on märgitud, kui järgida kronoloogilist järjestust, esimene P.1110/I'ks ja kolmas P.1110/II'ks, kui järgida fakti "põhipakkumine/alternatiiv", siis vastupidi. Ka see tekitab segadust.
Antud projekt seisis Jägernotprogramm'is lõpuks kõrvuti Fw Ta 183, Bv P.212 ja Ju EF 128 kuni 30. märtsini 1945, mil tehti otsus Ju kasuks.
Pakuksin järge corvusele, püsivuse ja vaeva eest.
Per aspera ad astra!
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 12 Juun, 2005 18:33
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: 19 Mai, 2008 19:04
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: 19 Mai, 2008 19:04
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 12 Juun, 2005 18:33
- Kontakt:
Läks laevastiku koosseisu 39 aastal, uppus 43 . Vähevõitu, et olla "pikeima-ajalisema aktiivse teenistusajaga lahingulaev"..
Sedapidi võtta on "Gneisenau" (August Wilhelm Anton Graf Neidhardt von Gneisenau) ka pikema teenistusajaga, 38-45.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist