TUVASTADA lennuk

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
finncat
Liige
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Veebr, 2006 21:58
Kontakt:

Postitus Postitas finncat »

Proovin õhtuks tekitada paremad pildid!
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

EOD kirjutas:See näidik paistab olema hoopis kõrgusmõõtja, tahhomeetril on üks osuti. Sihverplaadil peaks olema referentsrõhu aknake numbritega 760-st mõlemale poole ja seadenupp. taga kaks tutsi voolikute ühendamiseks.
Katsu paremad pildid teha, selliste järgi on raske midagi tuvastada.
Vaata suuremat pilti. Selgelt on peale kirjutatud kirillitsas OBOROTÕ. Miks ta kahe käega on - ei tea. Kõrgusemõõtja oluliseks tunnuseks on tõepoolest seadenupp. Seda sellel aparaadil ei ole.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Ai kurja, ongi. :shock: Kahe seieriga tahhomeetrit pole lennukitel näinudki.
Mul ei tahtnud pilt enne suureks minna. :cry:
Motronicus
Liige
Postitusi: 341
Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
Kontakt:

Postitus Postitas Motronicus »

Ehk on ТЭ-22? ТЭ-24? Pilt on paras udukogu küll.
Per aspera ad astra!
finncat
Liige
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Veebr, 2006 21:58
Kontakt:

Postitus Postitas finncat »

Nii siis natuke täpsemad pildid näidiku kohta:

Pilt
Pilt

Sai tüüri kohta ka veel pilt tehtud:

Pilt
Pilt


Samast kohast leidsin veel mingisuguse näidikuploki:

Pilt
Pilt



Mingi rattahark vms.:

Pilt
Pilt

Sama pööningu päritoluga teine näidik veel :D :

Pilt
Pilt

Ja veel ratas ka, ei tea kas on samast valdkonnast?:

Pilt
Faust
Liige
Postitusi: 1743
Liitunud: 27 Dets, 2004 10:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Faust »

Rattahark on sabaratta oma ja ratas ka lennukilt pärit.
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Niipalju, kui ma "googeldada" suutsin, leidsin "sama pööningu" teist näididikut ainult Yak'ide kabiinist.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

See teine "kell" on gürokompass. Prügimäe kraam nii vanana. Sama kehtib selle pööretemõõtja kohta. Pakun, et see tüürpind on mõnelt vanalt "raamilt" (olid kunagi sellised purilennukid, millel kokpiti polnud ning millega harjutati peamiselt maandumist.

Kogu see kola näeb õige sedamoodi välja nagu keegi oleks plaaninud ise lennukit ehitama hakata ja hunnikus erinevaid tükke kogunud. Siit rattakark, sealt mingi näidik, siis kusagilt mingi suvalise plekitüki abil mõne pisipurilennuki armatuuri järgi aidanud jne.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Paistab küll, et inimene on kunagi ühte kahest ENSV ALMAVÜ lennuklubist palju voodotškat viinud. :lol:
Ilmselt umbes sel ajal kui Jak-12 Wilgade vastu vahetati.
Tõsi küll, tahhomeeter võtab nõutuks. Kasvõi seetõttu, et milleks nii Jak- il kui Wilgal kasutatud mootori AI-14 puhul vaja tahhomeetrit maksimaalse näiduga 10000 pööret minutis kui mootori (lühiajaliselt) lubatud maksimaalpöörded olid 2350 pööret minutis :?: :roll:
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Kas selle tahomeetri mudel on siis ТЭ-20 või ТЭ-204? Viimane on ju kasutust leidnud veesõidukitel.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Pildi peal ilusti näha, et ТЭ-204.
Millistel veesõidukitel?
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Igasugustel laevadel ja kaatritel.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

-=Mortyr=- kirjutas:Igasugustel laevadel ja kaatritel.
Kaatrimootor 10 000 pööret???????? Võsu vetlas oli hallidel aegadel GAZ-51 mootoriga kaater, sellelt üle 2500 pöörde nõudmine võttis igal elus kordki raua külgge käe pannud meesinimesel vee silmanurka. Ka M-412 mootor paadil ei kipu suurt üle 3000 pöörde andma.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Asi pole päris nii.

* http://astbalt.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=204

* http://www.nordkorall.ru/kat/pribori.html (ülevalt 18. pilt, täitsa müügis on!)

*
датчики ТЭ-45, ТЭ-204, ДТМ-1(2) приспособлены для эксплуатации на морских подвижных объек-тах (например, кораблях и катерах).
(http://www.priborist.net/rus/images/sto ... metrov.pdf)

*
Тахометр ТЭ 204 - двухстрелочный электрический тахометр переменного тока предназначенный для дистанционного измерения числа оборотов главных и вспомогательных механизмов кораблей и катеров.
(http://24054.ru.all-biz.info/cat.php?oid=150121)

Pigem on see moderniseeritud veesõidukite tarvis. Kas võib ka olla, et näitab summeeritud pöördeid korraga mitme võlli pealt?
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

He-hee, aga järsku näitab väike seier sadu ja suur kümneid pöördeid? Siis kõlbaks aeglaste diislite või aurumootorite jaoks :wink:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist