TUVASTADA lennuk
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Vaata suuremat pilti. Selgelt on peale kirjutatud kirillitsas OBOROTÕ. Miks ta kahe käega on - ei tea. Kõrgusemõõtja oluliseks tunnuseks on tõepoolest seadenupp. Seda sellel aparaadil ei ole.EOD kirjutas:See näidik paistab olema hoopis kõrgusmõõtja, tahhomeetril on üks osuti. Sihverplaadil peaks olema referentsrõhu aknake numbritega 760-st mõlemale poole ja seadenupp. taga kaks tutsi voolikute ühendamiseks.
Katsu paremad pildid teha, selliste järgi on raske midagi tuvastada.
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
See teine "kell" on gürokompass. Prügimäe kraam nii vanana. Sama kehtib selle pööretemõõtja kohta. Pakun, et see tüürpind on mõnelt vanalt "raamilt" (olid kunagi sellised purilennukid, millel kokpiti polnud ning millega harjutati peamiselt maandumist.
Kogu see kola näeb õige sedamoodi välja nagu keegi oleks plaaninud ise lennukit ehitama hakata ja hunnikus erinevaid tükke kogunud. Siit rattakark, sealt mingi näidik, siis kusagilt mingi suvalise plekitüki abil mõne pisipurilennuki armatuuri järgi aidanud jne.
Kogu see kola näeb õige sedamoodi välja nagu keegi oleks plaaninud ise lennukit ehitama hakata ja hunnikus erinevaid tükke kogunud. Siit rattakark, sealt mingi näidik, siis kusagilt mingi suvalise plekitüki abil mõne pisipurilennuki armatuuri järgi aidanud jne.
Paistab küll, et inimene on kunagi ühte kahest ENSV ALMAVÜ lennuklubist palju voodotškat viinud.
Ilmselt umbes sel ajal kui Jak-12 Wilgade vastu vahetati.
Tõsi küll, tahhomeeter võtab nõutuks. Kasvõi seetõttu, et milleks nii Jak- il kui Wilgal kasutatud mootori AI-14 puhul vaja tahhomeetrit maksimaalse näiduga 10000 pööret minutis kui mootori (lühiajaliselt) lubatud maksimaalpöörded olid 2350 pööret minutis


Ilmselt umbes sel ajal kui Jak-12 Wilgade vastu vahetati.
Tõsi küll, tahhomeeter võtab nõutuks. Kasvõi seetõttu, et milleks nii Jak- il kui Wilgal kasutatud mootori AI-14 puhul vaja tahhomeetrit maksimaalse näiduga 10000 pööret minutis kui mootori (lühiajaliselt) lubatud maksimaalpöörded olid 2350 pööret minutis


- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
Kaatrimootor 10 000 pööret???????? Võsu vetlas oli hallidel aegadel GAZ-51 mootoriga kaater, sellelt üle 2500 pöörde nõudmine võttis igal elus kordki raua külgge käe pannud meesinimesel vee silmanurka. Ka M-412 mootor paadil ei kipu suurt üle 3000 pöörde andma.-=Mortyr=- kirjutas:Igasugustel laevadel ja kaatritel.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- -=Mortyr=-
- Liige
- Postitusi: 363
- Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
- Kontakt:
Asi pole päris nii.
* http://astbalt.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=204
* http://www.nordkorall.ru/kat/pribori.html (ülevalt 18. pilt, täitsa müügis on!)
*
*
Pigem on see moderniseeritud veesõidukite tarvis. Kas võib ka olla, et näitab summeeritud pöördeid korraga mitme võlli pealt?
* http://astbalt.ru/index.php?option=com_ ... Itemid=204
* http://www.nordkorall.ru/kat/pribori.html (ülevalt 18. pilt, täitsa müügis on!)
*
(http://www.priborist.net/rus/images/sto ... metrov.pdf)датчики ТЭ-45, ТЭ-204, ДТМ-1(2) приспособлены для эксплуатации на морских подвижных объек-тах (например, кораблях и катерах).
*
(http://24054.ru.all-biz.info/cat.php?oid=150121)Тахометр ТЭ 204 - двухстрелочный электрический тахометр переменного тока предназначенный для дистанционного измерения числа оборотов главных и вспомогательных механизмов кораблей и катеров.
Pigem on see moderniseeritud veesõidukite tarvis. Kas võib ka olla, et näitab summeeritud pöördeid korraga mitme võlli pealt?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist