TUVASTADA lennuk
Arguse mootoriga oli näiteks Fieseler Fi 156 Storch. http://www.ipmsstockholm.org/magazine/2 ... _fi156.htm
Vaata siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Argus_Motoren
Pane veel Google päringusse "Argus Flugmotor". Materjali on saada küll, näiteks http://www.luftfahrt-archiv-hafner.de/argus.htm
Tõsi küll, käsiraamatuid on seal raha eest saada, mitte tasuta tõmmatavad.
Vaata siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Argus_Motoren
Pane veel Google päringusse "Argus Flugmotor". Materjali on saada küll, näiteks http://www.luftfahrt-archiv-hafner.de/argus.htm
Tõsi küll, käsiraamatuid on seal raha eest saada, mitte tasuta tõmmatavad.
Tegu on suht vesise kohaga.Bigboss kirjutas:äkki on pilte ka lennuki alla kukkumise kohast, oleks huvitav vaadata.
kas oli mingi kraater ka kõrval.

Kukkumise suund on ilmselt selles suunas kus pudel vees on. Pudeli vastasuunas on augu äär madalam, pudeli juures väike muldvall. Sealt vallist ka enamus pildi olevatest asjadest leitud. Augu sügavus ca. 1,2 m+ muda. ACE esimese hooga midagi suurt ei näidanud.
Juttude järgi pidi olema AN tüüpi lennuk. Eri põlvkondade jooksul on maapealsed vidinad ära tassitud.
Plaan kontrollida veel paari lennuki allakukkumis kohta . Kolme lennuki väidetavad allakukkumis kohad on üksteisest 4-12 km kaugusel. On ka neljas lennuk selles piirkonnas, kuid see on ilmselt põllule kukkunud ja peale mälestuse midagi leida ilmselt ei õnnestu.
Kohtadeks mets, vesisem koht, raba. Rahvasuus ajatakse neid lennukeid ilmselt üksteisega segi.
Üks lenduritest olevat langevarjuga alla tulnud kuid sakslased olevat ta maha lasnud.
Erinevai jutte ja versioone on palju.
Järgmise retke võtaks ette metsa, siis rabasse. Eks näha ole mis sealt välja tuleb.
- desert eagle
- Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 02 Nov, 2005 16:56
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
AN tüüpi lennuk??? Siis ju tegu pealesõja aegse asjaga. Ja ka arguse kiri ei tohiks nagu Antonovi bürooga väga seostuda. Sest Antonov hakkas alles 1946 aastal üht Jakovlevi büroo filiaalidest juhtima, OKB 153-e. Ja siinmail levinud AN-2 sooritas esmalennu 1947 aasta augusti lõpupäevil
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Sai nüüd ühe tegelasega vesteldud kes teadis ka ühest lennukist rääkida.
Tema esivanem oli allakukkumis kohast toonud koju hulgaliselt vasktorusid. Väike retk sai oletatavasse kukkumiskohta tehtud kuid esialgu tulemusteta.
Osa torusid on säilinud, ehk õnnestub kellegil kommenteerida (või on sama lennuki osad?):

Tema esivanem oli allakukkumis kohast toonud koju hulgaliselt vasktorusid. Väike retk sai oletatavasse kukkumiskohta tehtud kuid esialgu tulemusteta.
Osa torusid on säilinud, ehk õnnestub kellegil kommenteerida (või on sama lennuki osad?):

- arumik1943
- Liige
- Postitusi: 281
- Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
- Kontakt:
Sai augu ümbert mõned asjad üles korjatud:


Auku seest tasub uuesti kobama minna peale mõningast põuda.
Tundub, et õlisurve näidiku järgi saab olla üks neist:
Erla 5D, Ju52, Fw190, Ju87D, Bf109
http://aircraft-cockpits.com/Engine_Ins ... 999%29.asp


Auku seest tasub uuesti kobama minna peale mõningast põuda.
Tundub, et õlisurve näidiku järgi saab olla üks neist:
Erla 5D, Ju52, Fw190, Ju87D, Bf109
http://aircraft-cockpits.com/Engine_Ins ... 999%29.asp
Viimati muutis ukuaru, 16 Mai, 2010 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist