TUVASTADA lennuk

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

äkki on pilte ka lennuki alla kukkumise kohast, oleks huvitav vaadata.

kas oli mingi kraater ka kõrval.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Arguse mootoriga oli näiteks Fieseler Fi 156 Storch. http://www.ipmsstockholm.org/magazine/2 ... _fi156.htm
Vaata siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Argus_Motoren
Pane veel Google päringusse "Argus Flugmotor". Materjali on saada küll, näiteks http://www.luftfahrt-archiv-hafner.de/argus.htm
Tõsi küll, käsiraamatuid on seal raha eest saada, mitte tasuta tõmmatavad.
ukuaru
Uudistaja
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Juun, 2008 12:30
Kontakt:

Postitus Postitas ukuaru »

Bigboss kirjutas:äkki on pilte ka lennuki alla kukkumise kohast, oleks huvitav vaadata.

kas oli mingi kraater ka kõrval.
Tegu on suht vesise kohaga.
Pilt


Kukkumise suund on ilmselt selles suunas kus pudel vees on. Pudeli vastasuunas on augu äär madalam, pudeli juures väike muldvall. Sealt vallist ka enamus pildi olevatest asjadest leitud. Augu sügavus ca. 1,2 m+ muda. ACE esimese hooga midagi suurt ei näidanud.
Juttude järgi pidi olema AN tüüpi lennuk. Eri põlvkondade jooksul on maapealsed vidinad ära tassitud.
Plaan kontrollida veel paari lennuki allakukkumis kohta . Kolme lennuki väidetavad allakukkumis kohad on üksteisest 4-12 km kaugusel. On ka neljas lennuk selles piirkonnas, kuid see on ilmselt põllule kukkunud ja peale mälestuse midagi leida ilmselt ei õnnestu.
Kohtadeks mets, vesisem koht, raba. Rahvasuus ajatakse neid lennukeid ilmselt üksteisega segi.
Üks lenduritest olevat langevarjuga alla tulnud kuid sakslased olevat ta maha lasnud.
Erinevai jutte ja versioone on palju.
Järgmise retke võtaks ette metsa, siis rabasse. Eks näha ole mis sealt välja tuleb.
Kasutaja avatar
desert eagle
Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 02 Nov, 2005 16:56
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas desert eagle »

Ega su ACE ei saagi seal suurt midagi näidata.Mootor on tavaliselt 4-6 meetri sügavusel olenevalt pinnasest.Pildi järgi vaadates tundub veel pinnas seal suht pehme olevat.Nii et ACE suurt seal sind ei aita.
Kasutaja avatar
kloss
Liige
Postitusi: 352
Liitunud: 31 Mai, 2004 19:51
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas kloss »

Mis maakonnas koht on ?
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

mulle tundun küll, see lennuki kraater ahvatlev olev.

pumbaga vesi välja ja järjest kaevama.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

AN tüüpi lennuk??? Siis ju tegu pealesõja aegse asjaga. Ja ka arguse kiri ei tohiks nagu Antonovi bürooga väga seostuda. Sest Antonov hakkas alles 1946 aastal üht Jakovlevi büroo filiaalidest juhtima, OKB 153-e. Ja siinmail levinud AN-2 sooritas esmalennu 1947 aasta augusti lõpupäevil
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Satakas
Liige
Postitusi: 2366
Liitunud: 21 Jaan, 2005 0:33
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Satakas »

ega see emajõe ääres, hästi peipsi lähedal pole? seal samalaadne kukkumise lugu ühes sarnase augu ja sealt aeg-ajalt välja ilmuvate tükkidega.
ukuaru
Uudistaja
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Juun, 2008 12:30
Kontakt:

Postitus Postitas ukuaru »

Kõik 4 kohta jäävad Tartumaale. Emajõest aga üsna kaugele (va. see raba oma).
ukuaru
Uudistaja
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Juun, 2008 12:30
Kontakt:

Postitus Postitas ukuaru »

Sai nüüd ühe tegelasega vesteldud kes teadis ka ühest lennukist rääkida.
Tema esivanem oli allakukkumis kohast toonud koju hulgaliselt vasktorusid. Väike retk sai oletatavasse kukkumiskohta tehtud kuid esialgu tulemusteta.
Osa torusid on säilinud, ehk õnnestub kellegil kommenteerida (või on sama lennuki osad?):
Pilt
Kasutaja avatar
arumik1943
Liige
Postitusi: 281
Liitunud: 14 Sept, 2007 11:15
Kontakt:

Postitus Postitas arumik1943 »

Kui vaja kuskilt midagi pumbata siis võin abi pakkuda. Mul 2 pumpa mis löövad kahepeale kokku u. 2400L minutis. Ise lasin ühe augu kuivaks ühe pumbaga. Seal oli kõvasti üle 10T vett.
Tõde on kusagil olemas!
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

endal kah pump olemas, kui kellegil abi vaja.
ukuaru
Uudistaja
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Juun, 2008 12:30
Kontakt:

Postitus Postitas ukuaru »

Sai augu ümbert mõned asjad üles korjatud:
Pilt
Pilt

Auku seest tasub uuesti kobama minna peale mõningast põuda.

Tundub, et õlisurve näidiku järgi saab olla üks neist:
Erla 5D, Ju52, Fw190, Ju87D, Bf109

http://aircraft-cockpits.com/Engine_Ins ... 999%29.asp
Viimati muutis ukuaru, 16 Mai, 2010 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

päris head suured tükkid, minu lennuk on küll väiksemateks tükkideks lennanud.

äkki võib sulle appi tulla. :)
ukuaru
Uudistaja
Postitusi: 16
Liitunud: 07 Juun, 2008 12:30
Kontakt:

Postitus Postitas ukuaru »

Mis toru see võiks olla?

Pilt
Pilt
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist