Saksa väikesõidukid
Saksa väikesõidukid
Küsimus järgmine mis marki väike sõidukeid kasutas Saksa armee II Maailmasõja ajal.
Ja ei mõtle neid BMW-si ja MB millega kindralid sõitsid.
Ja ei mõtle neid BMW-si ja MB millega kindralid sõitsid.
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Tegelikult siiski eelistati uuemat tehnikat. Sõiduautodest/veoautodest/mootorratastest nt ikkagi 1930ndatel valmistatud isendeid, vanemad põlati ära. Ei ole keegi veel kuulnud/näinud, et kasutatud oleks 1920mdate puidkodaratega tõldautosid, rihmaveoga mootorrattaid või täiskummidega lahtise kabiini ja kett-tagaülekannetega veoautosid.Aspelund kirjutas:Sisuliselt kõike, millel olid neli ratast all ja mootor ees vedamas.
Loomulikult eelistati alati Saksa päritolu uut tehnikat, aga kui seda nappis, siis rekvireeriti okupeeritud maadest mida saadi (1930ndate aastate omi), värviti need sõjaväevärvi ja kõik. Ja nomenklatuur oli väga kirju.
Tegelikult oli sakslastel tehnikast pidevalt nappus, suur osa vedudest toimus nt hobustega. Neil ei olnud ju rikkaid sõpru, kes oleks neid tehnikaga üle puistanud (erinevalt N.Liidust ja Ameerika Studedest/villistest).
Valdo
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
Vaestel sakslastel muidugi ei olnud rikkaid sõpru, tõepoolest neil on olnud satelliidid ning okupeeritud riigid mis katsid suure osa autotööstuses:
neist kõige rohkem silma paistavad Tchehhi ning Prantsusmaa autotootjad.
Lisaks sellele, oli neil laialdaselt kasutada okupeeritud riikide autopargi (näit. Prantsusmaal oli täiesti korralik autopark)
Lisaks sellele, tegutsesid kogu sõja ajal Saksamaa territooriumil Fordi tehased.
Kui küsida selle kohta, mis oli kõige levinum saksa veoautode tüüp, siis arvan et see oli Opel Blitz, levinud samuti Ford (Saksa filiaal), Mercedes,
GAZ-AA, Renault.
Sõiduautodest on kõige levinumad Opel (S6, Kapitän, Kadet), Vanderer ning Mercedes 170.
neist kõige rohkem silma paistavad Tchehhi ning Prantsusmaa autotootjad.
Lisaks sellele, oli neil laialdaselt kasutada okupeeritud riikide autopargi (näit. Prantsusmaal oli täiesti korralik autopark)
Lisaks sellele, tegutsesid kogu sõja ajal Saksamaa territooriumil Fordi tehased.
Kui küsida selle kohta, mis oli kõige levinum saksa veoautode tüüp, siis arvan et see oli Opel Blitz, levinud samuti Ford (Saksa filiaal), Mercedes,
GAZ-AA, Renault.
Sõiduautodest on kõige levinumad Opel (S6, Kapitän, Kadet), Vanderer ning Mercedes 170.
Opel Admiral oli kõvemate ninade moesõiduk.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Sõja ajal oli rangelt arvel iga sõiduvahend: Registreerimata jalgrattaga vahele jäämisel võis kinni minna. Nahast säärikuid sai riigiametnik, kui oskas avalduses põhjenda nende hädavajalikkust. Sõjaväe tarbeks tehtud väikeautode pilte ja kirjeldusi on näiteks http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Waf ... rzeuge.htm
Kas siin foorumis kuskil ei olnud mitte ära toodud selle juhtimise põhimõtteskeem? Oleks nagu näinud.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline