Ka see on kasulik üle korrata kõikide nende muude kahtlaste asjaolude pikas nimekirjas...Sekeldaja kirjutas:...pole Estonia tolle reisi lastidokumente säilinud ei tollis ega sadamas, hiljem pankrotti läinud Estline'i arhiivist rääkimata, saab sellegi kohta ainult oletada. Lastidokumendid võtsid pärast katastroofi enda hoole alla teatud organid, kui ma ei eksi?

Mis puudutab aga akf Lemeti jõulist seisukohavõttu, et "loogikast pole siin haisugi", siis võibolla kuuldused loogika täielisest puudumisest on mõnevõrra liialdatud...

Akf Walter2 tõepoolest eksis, kui oletas, et viimasena laevajõudnud esimesena maha saavad, kuid viimasena (näiteks tükk aega hiljem viimasena ) laevast mahasõit on palju optimaalsem variant vähem tähelepanu alla sattuda.
Talpaad, kellel on kärsitu kiire maha sõita (tean isegi seda tunnet, oh, kui palju kordi olen pidanud Soome praamil piinlema) ei koti keegi tagumises reas kohmitsema jäänud fuura -
kes teab, mis tehniline rike tal on või on sohver kusagile ennast unustanud vms.
Ei midagi isiklikku, lihtsalt proovin arutleda....
P.S.
Et siin teemas nn eelnevalt lukkulöödud eeldamisi kärpida - kusagil ei ole tõendamist leidnud, et tegu on justnimelt Rootsi allveelaevaga, tegelikult ei ole tõendamist leidnud, et üldse oli tegu mingi allveelaevaga...Lemet kirjutas: Estonia oli mälu järgi 15 000 tonni, rootsude allveelaevad tiba üle 1000 tonni. Järeldus on ilmselge...

Seda esiteks. Teiseks - et olla korrektne, siis rootsudel oli pmst ikka sinna pooleteise tuhande kanti.
Akf Lemet on ümardanud vales suunas.
Ei midagi isiklikku, lihtsalt täpsustan....