AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:Kas kiirusega 160km/h liikuv 4,5 tonni kaaluv kuulikindel (eeldatavalt kuulikindlate rehvidega ja eeldatavalt seadusekohaste ABS piduritega varustatud) auto suudab selliseid jälgi jättes, külglibisemises sellise nurga all vasakule pöörata ja nii lapikuks muutuda?
Mis selle küsimuse point on?
Tekkis lootus, et ka siinsed "võidusõitjad" on asfaldil näinud rehvijälgi ja oskavad neid lugeda ning selliseid jälgi nähes võib tekkida küsimusi.
Teadaolevad faktid:
https://www.delfi.ee/artikkel/94760189/ ... ustamiseks https://www.delfi.ee/artikkel/94765179/ ... TIQZ38kZK8 Oli 24h kaitse all, transporditi 4,5 tonni kaaluva erimasinaga (eeldatavasti oli roolis spetsialist).
Kaasaegne auto jätab pidevad mustad jutid maha ainult avariilisel pidurdusel kui ABS on väljalülitunud ja rattad on blokeerunud või kiirendusel kui veojõukontroll on väljalülitatud.
(ABS pidurid võeti kasutusele selleks, et normaalse pidurduse ajal oleks võimalik juhtida auto liikumissuunda takistusest mööda, mitte pidurdusteekonna lühendamiseks ja "avariilisel äkkpidurdusel" laseb ABS ratasel blokeeruda.)
Fotol on näha sirget ABS pidurdust (katkendlikku jälge), siis on masin teega risti pöördunud ja jätkuvad pidevad mustad jutid.
Vastavalt füüsikaseadustele liiguks raske keha inertsi mõjul blokeerunud ratastega sõidusuunaliselt edasi nagu kelk, ega ei tekitaks 90 kraadise nurga all pidevaid musti jälgi kõrvale.
Pildil olevad mustad pidevad jäljed lasevad arvata, et pärast pidurdust anti masinale täisgaas (pidev must jutt), et see hüppaks üle trosside (trossid on terved).
Ehk kas masin ise võttis juhtimise üle (tehnika tõrge), kas väljastpoolt masinat võeti juhtimine (masina nõrgad turvasüsteemid) üle või Rootsi Politsei töötajad täidavad pühasõdalaste ülesandeid? Kõik vastused on ebameeldivad.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.