AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:Lemet kirjutas:Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Kui Saksas pannakse masinale haagisekonks haagiselamu vedamiseks, siis eemaldatakse mootori põhjakate, et mootoriruumis oleks parem jahutus kuuma ilmaga.
Sellele väitele tahaks viidet. Ma näinud hulgi saksast toodud autosid tehasekonksudega ja kõigil põhjakatted ilusti all.
"Haagiselamu vedamiseks" - Loe: "Raske haagise "aeglaseks" vedamiseks kuumas kliimas, mägedes ja ummikutes".
Isegi meie soojal suvepäeval on tavaline, et väljalaske kollektori läheduses asuv V-mootoriga Audi õhkjahutusega generaator kuumeneb niivõrd, kuuma kapotialuse tõttu, et generaatori laadimispinge langeb alla 12,8V ja pärast mitmetunnist mööda linna kulgemist, ei käivitu auto kuumal suvepäeval enam tühja aku tõttu.
(Ühel kuumal suvel tegelesin sõbra S6 juures sellise probleemi diagnoosimisega ja pärast põhjakatte eemaldamist kadus ka laadimise probleem.
Esindusest ta abi ei saanud, sest seistes avatud kapotiga probleem kadus ja viga ei leitud.)