Troll kirjutas:SSJ100 puhul pole probleeme ainult mootoritega, seal oli ca 70% välismaiseid komponente.
Noh, Venemaal on juba mõnda aega käimas SSJ100 "veneastamise "projekt, kuid välismaa komponendid pole lenuki põhiprobleem. Põhiline häda on ikkagi kõrge hooldusvajadus ja madal töökindlus.
As of May 2019, Sukhoi has had trouble selling the Superjet and renewing leasing contracts outside of Russia because of reliability and service network issues. Unease with the SSJ's low reliability also spread to Russian operators. Yamal Airlines, the second-largest Russian SSJ operator, announced the cancellation of its order for 10 further SSJs, citing high servicing costs. Of 30–40 SSJs owned by Aeroflot, only 10 are reportedly usable at a time due to maintenance problems
Ma miskipärast kardan, et see "veneastamine" ei tee asju paremaks.[/q
Venemaa reisilennukitest on praegu ainult 6% MC-21 ja SuperJet-id. Välismaa toodang on varsti maas. Arvestades pikki vahemaid Siberis on raudtee/ autotransport peagi asendamatu. Kujutage ette Moskva-Vladivostoki reise.
Turist 47 kirjutas:Rahandusministeerium tegi ettepaneku lubada venelastel sularaha eest, riigilt kulda osta https://www.interfax.ru/business/827179 Olevat, venest sõltumatu,ebastabiilne geopoliitiline olukord. Ja nädala eest oli sõjakassa 680 miljardit usd. 1. märtsi seisuga kaotati eraisikutele väärismetallide müümisel käibemaks... (- lollid, ei muud )
Mitte sularaha eest kulda osta, vaid valuuta eest kulda osta, rahustatakse ilmselt neid kelle valuutatehinguid täna piirati s.t. näiteks ei lubatud üle 10 000 $ arvelt välja võtta. Tegelikult terve pakett erinevaid piiranguid.
Varsti on venemaal tagasi ka 90-ndate siilipead ja muud tegelased. Siiani on keskvõim neid vaos hoidnud ja sõlmitud kokkulepped. Kui need kiilaspead ühel hetkel tagasi ilmuvad (ja nad ilmuvad)siis järelikult on keskvõim oma jõu kaotanud ning kokkulepped on off. Rääkimata lihtsamast tänavakuritegevusest ning jõuametit ei suuda enam midagi teha ja ega ei viitsi ka. Kes mäletab 90-ndaid, ee mäletab
Turist 47 kirjutas:Prognoos, et kui täna ja kohe lõpetada Ukraina sõda, siis 20-30 aasta pärast on vene majandus taastunud sõjaeelsele tasemele. Armee, vist, ei taastugi.. Kestab 10. minutit. Näoilmed, miimika on, peale kuulamise, lisa boonus https://www.youtube.com/watch?v=8ozgb4Rvs9k
Väga head märkused... Lisaksin: vastaja on nutma puhkemas... Olukord on sisuliselt SOS ! Selle sõnumiga löödi ka viimastel optimistidel kõht lahti.
1. Sõda, palju hukkunuid ja haavatuid väga lühikese aja jooksul. 2. Kiire inflatsioon. 3. Tööpuuduse kiire kasv. 4. Kõikvõimalikud varustushäired ja mis iganes läänemaise importkauba defitsiit.
Kogu see kompott läheb iga päevaga e. VÄGA lühikese aja jooksul järjest kangemaks. Palju on räägitud, et ah mis venelased on alati kehvasti elanud ja elavad selle kõik ka üle, liigutavad ainult kõrvu. Kohanevad hästi igasugu jamaga ja ei hakka vastu. Aga ainult siis, kui selleks jätkub aega. Praegu aga kukub nende kõik kokku väga kiiresti.
Selle jama juures on 90.-est erinev see, et tol ajal oli tööriistadest, varuosadest jms. suured NSVL aegsed varud ladudes. Suvalistel ettevõtetel olid suured varuosade laod. Tänapäeval seda pole.
" Washington "karistab", kui Venemaa otsustab konfiskeerida Ukraina sündmuste tõttu oma turult lahkunud välisettevõtete vara" https://www.interfax.ru/world/827246
Tegelikult võisid peale Ameeriklaste - Eurooplaste opec-ile sisse sõita ka Hiinlased (ka nemad ostavad enamiku oma naftast maailmaturuhinnaga) ning saudid vaatasid, et ei maksa kõigi oma klientidega ka tülli minna.
Ega see opeci asi oli nagunii rohkem "võimu näitamiseks" sest veidi pikemalt tähendab kallis nafta hind, et igasugused naftaliivadest tootjad tulevad turule tagasi ja ajavad hinna alla.
Täna Hiina poole pealt oli loba, et Hiinlased hüäänide - rublade toel ostavad/rendivad Siberi, Kaug-Ida territooriumi koos metsade, mägede, inimetega. Olevat soodne. Ootasin nö. Lääne miski saidi infot asjast, aga netu. Taivani endi viiteid ei saa "sikutada"- tuleb joru numbreid, rõngaid(ise saamatu, ei muud)