Liiklusseadus arvab teisiti, tema ei räägi tühimassist piixugi.
LS kood 506 lg 1
"C" tähis lisatakse rehvi markeeringusse, kui koormusindeks on 100 või rohkem.Rehvi koormusindeks (vt tabel 5) peab rehvide üksikasetuse korral
olema vähemalt võrdne 0,5 kordse suurima lubatud teljekoormusega või rehvide
topeltasetuse korral vähemalt võrdne 0,25 kordse suurima lubatud teljekoormusega.
Kui sõiduki valmistaja on ette näinud suuremad koormusindeksid, peab kasutama
valmistaja poolt ettenähtud suurusi.
Ning reaalsus on see - võin lahjemat sorti mürki võtta selle peale - et mitte keegi siin vaidlejatest ei ütle tagumikutunde pealt ära, kas ta autorehvide koormusindeks on 88 või 92. Paremal juhul viskab kogenud sohver rehvile kriitilise pilgu peale ja laseb mõne kümnendiku rõhku välja või siis paneb juurde, vastavalt vajadusele. Tavasõitjale see väike koormusindeksi erinevus küll korda ei lähe.