Vat nii on. Vana hea Aga siia juurde märgin veelkord, et ka Renault Master ei vajanud midagi, seisis õues reservis võrreldes sõiduautoga, aga kui vaja, läks (ja läheb ka praegu) alati käima. Alles mul veel, müüa pole ka mõtet, suurt raha enam ei saa, aga omal on alati kaubik võtta, ja pealekauba on ikka väga truu ja töökindel loom.
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Kas BMW-l mootori programmi siis oskajate meeste poolt õigemaks mudida ei saa? Igasugused adblued, tahmafiltrid ja muu roheline kraam läheb lõdva randmega üle õla, asi siis pihusti avamise pöördeid natuke korrigeerida. Päris nulli ajada muidugi ei saa aga sinna kuhugi Renault tasemele kui süsteem sama on.
(Tootjal on lollikindlat lahendust üsna raske teha sest lollid on haruldaselt leidlikud
)
(Tootjal on lollikindlat lahendust üsna raske teha sest lollid on haruldaselt leidlikud

Re: Autotehnikateema
See käivitustakistus on tootja poolt taotluslikult tehtud, et keegi "vigase premium rondiga" ei läheks Saksa kiirteedele kihutama ja ei rikuks pärast ohutuledega roomates autotootja firma mainet.vanahalb kirjutas: ↑02 Sept, 2023 21:44 Kas BMW-l mootori programmi siis oskajate meeste poolt õigemaks mudida ei saa? Igasugused adblued, tahmafiltrid ja muu roheline kraam läheb lõdva randmega üle õla, asi siis pihusti avamise pöördeid natuke korrigeerida. Päris nulli ajada muidugi ei saa aga sinna kuhugi Renault tasemele kui süsteem sama on.
(Tootjal on lollikindlat lahendust üsna raske teha sest lollid on haruldaselt leidlikud)
Muidugi tarkvara ka muditakse, näiteks osa automaatkastiga mootori programmist asendatakse käsikastiga mootori programmiga aga kuna iga aasta on versioonid erinevad siis see võib tekitada teisi, hiljem avalduvaid probleeme.
(Lollidel pole vahendeid keerulise probleemi lahendamiseks aga rikas ostab uue masina või sõidab garantii ajal, probleemi tekkimisel autotootja kulul taksoga.)
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Need probleemid on kunstlikult tekitatud et lollidelt raha ära võtta.
Garantiiaeg ei ole mingi imerelv. Remont võib ju tasuta olla ja kui veab siis vähemalt päev on ikka tuksis. Kui ei siis tuleb kaks nädalat varuosa oodata. Paremal juhul antakse mingi punn asendusautoks või tulebki taksoga sõita ja boldineegri mula kuulata.
Mu kogemuste põhjal on mõistlikum tehaseuus masin niimoodi ümber ehitada et teda kasutada saaks ja siis kasutatagi. Eriti veel natuke spetsiifilisematel juhtudel kus takso ei ole asendus. Kasvõi vajalikku kola täis kaubik.
Garantiiaeg ei ole mingi imerelv. Remont võib ju tasuta olla ja kui veab siis vähemalt päev on ikka tuksis. Kui ei siis tuleb kaks nädalat varuosa oodata. Paremal juhul antakse mingi punn asendusautoks või tulebki taksoga sõita ja boldineegri mula kuulata.
Mu kogemuste põhjal on mõistlikum tehaseuus masin niimoodi ümber ehitada et teda kasutada saaks ja siis kasutatagi. Eriti veel natuke spetsiifilisematel juhtudel kus takso ei ole asendus. Kasvõi vajalikku kola täis kaubik.
Re: Autotehnikateema
Autotootjale on kõige kasulikum klient, kes iga kolme aasta tagant ostab uue auto ja see inimene ei pruugi olla mitte loll vaid on tavaliselt maksejõuline klient.vanahalb kirjutas: ↑03 Sept, 2023 9:51 Need probleemid on kunstlikult tekitatud et lollidelt raha ära võtta.
Garantiiaeg ei ole mingi imerelv. Remont võib ju tasuta olla ja kui veab siis vähemalt päev on ikka tuksis. Kui ei siis tuleb kaks nädalat varuosa oodata. Paremal juhul antakse mingi punn asendusautoks või tulebki taksoga sõita ja boldineegri mula kuulata.
Sa lähtud "kodumasina" garantiitingimustest ja "tavaline idaeurooplane" ei oskagi ettekujutada nüansse, et mida üks korralik autogarantii võiks sisaldada.
Kui osta (arenenud riigis) premium klassi lux auto, siis selle ostu hinnas sisaldub palju lisanduvaid vajalikke teenuseid.
Näiteks kui auto streigib, siis võtab autoomanik ühendust klienditeenindusega, "viskab võtmed pagasnikusse" ja ise sõidab taksoga edasi.
(Tänapäeval saab juba distantsilt diagnoosida ja avada uksi.)
Müüja toimetab ise probleemse auto remondikohta ja hüvitab kliendile sõidukatkestusest põhjustatud taksokasutamise kulud.
(Külmas mittekäivitunud "uus auto" viiakse tavaliselt sooja hoiukohta ja tagastatakse kliendile ilma soojenedes ning midagi muud ei otsita, kui test vigu ei näita.)
Kui remont venib pikemaks, siis saab klient samaväärse asendusauto.
Tavalisel sisaldab premium auto garantii veel lisaks tavapäraseid reisikindlustuse elemente (reisikatkestuse hüvitus, hotelliarveid, majutuskulusid, jne.).
Kindlasti on siin autoomanikke, kes on esindusest ostetud premium auto garantii tingimustega täpsemalt kursis ja võivad oma väljakaubeldud lepinguid tsiteerida.
(Autoesinduste töötajatele tehakse koolitusi, kus selgitatakse erineva kategooria sõidukite müügistrateegiaid aga konfidensiaalsuslepingute pärast ei räägi töötajad sellest tavaliselt lahtise tekstiga.)
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Vat siin sa vanahalb alahindad prestiiži olemust. Tol ajal oli mul võimalus reas lehitseda erinevate ja tutvuda rohkem ja vähem väärikate autotootjate autoga kaasa pandud garantiitingimuste raamatuga. Seda siis Euroopa kontekstis. Tol ajal. Sõltuvalt tootjast oli see "garantiitingimuste leht" ikka väga erinev. Detailid võivad olla mälus kohti vahetanud, aga näiteks Jaaksul oli kaasas kinnitus, et kui ruttu tagatakse klient korras sõidukiga. (st mitu tundi) või selle võimatusel firma kõigi oma kulu ja kirjadega annab üle asendusauto, millel oli täpselt ära näidatud millises konfiguratsioonis asendusauto on. St oli märge, et vaatamata ükskõik millises kompektatsioonis on ostetud Jaaguar, siis asendusautoks PEAB alati olema Jaaksu antud mudeli kõige vingem versioon. St ostes ka ainult minimmallisadega Jaaksu saad asenduse ikka luxuri-paketti. Samas oli ära märgitud, et kui selle Jaaksu poolse tehnilise süü tõttu peaks olema saadud majanduslikku kahju, siis see kuulub hüvitamisele Jaaguari poolt. Hüvituse sisus oli märgitud kõikide võimalike piletite, kaasa arvatud lennupiletite, ja broneeringute hüvitamine ühele isikule pluss tema saatjale koos vajadusel tasuta asendusauto reisi sihtpunktis jne. Jaaksul oli mul au suisa kahte sellist garantiiraamatut näha (nb! jutt ei käi hoolderaamatust). Mida madalamale see mark kukub, seda nirumaks see jutt sellisel leheküljel jäi. Lihtsamatel markidel oli (on ka praegu) sel lehel jutt pelgalt sellest, kui ruttu (mitme tunni jooksul saabub tehniline abi. Loomulikult on see kõik ka seotud piirkonnaga, kus (kust) sa auto ostad. Näiteks Jaaguari garantiipiirkonna täpsustamisel selgus, et selliste tingimustega lähim garantiipiirkond asub Soomes..... Näiteks oli mingil ajal vaja abi ühel härral oma Mersuga Valgevenes- vastuseks oli, et proovige jõuda garantiipiirkonda, lähim asub teie jaoks Poolas. Et seal ootab teid iseenesest mõistetav asendusauto, hotell jne kui autot korda ei saada jne. Aga Valgevenes- sorry, tšurr- seal on teised tingimused.
Mul omal oli hetk, kus uue pool aastat vana 7-se BMW muredega keelduti tasuta tegutsemast. United saatis pikalt. Küsimus, kas te Hansu ja Helmutiga käitute samamoodi või? Vastus oli, et ei koti, tasuta ei saa. Sai siis helistatud lõpuks BMW üle-euroopalisse helpline-i, mille garantiikaart autoga kaasas oli. Toru teises otsas pidi inimene peaaegu pikali kukkuma, kui kuulis mismoodi Eesti BMW-esindaja kotib BMW sõiduki omanikku. Kinnitas, et antud VIN-iga sõiduk on garantiiline, ja kõik teenused kogu BMW-süsteemi kõikides garantiihooldustes mis iganes kohas ka kogu maailmas, mis on seotud tehniliste probleemidega on selle sõiduki valdajale loomulikult tasuta ja mitte mingit juttu, et see Eestis ei kehti,ei ole, ega ei saa olla. Samas anti teada ka juhend kuidas käituda, või mida öelda, ja kui ikka probleem ei lahene, siis kindlasti uuesti ühendust võtta. Et garantiiesindus PEAB saatma meili BMW-garantiikeskusesse, millelt viivitamatult kinnitatakse, kas auto on garantiiline või mis või kuidas, ja siis PEAB esindus asuma defekti kõrvaldama. Ainuke märge, et päringuga tegeletakse ainult BMW-keskkonnas, st Eesti puhul PEAB päring tulema bmw.ee keskkonnast. Ja märgiti, et kuna teil on nüüd BMW-s registreeritud probleem, mis läheb VIN-i põhiselt jälgimise/kontrolli alla, siis jälgitakse, et bmw kohustused korrektselt täidetud saaks. Ega helpline-i sai helistatud kah ju alles peale mitmekordset ja pikemat huijamist. Kui ikka sai selgeks, et nad kavatsevadki tuima panna. Ka peale seda intsidenti kulus vaatamata kohesest United-i (küll suulist) teavitamisest pea nädal, enne kui bmw.ee väljastas päringu. Sellest saime ringiga teada.
Tasub märkimist, et üks asi on auto tootjafirma poolne garantii oma detailidega, teine aga migis piirkonnas tootja esindajafirma poolse garantii-pakkumisega. Need on nn baastasemed, mis iga juhul peavad vastama antud margi valdaja prestiižinõuete ja -nägemusega ja ka kohaliku seadusandlusega. Sellest järgmine on piirkonna esindaja pakkumine, mis võib olla mingis nüansis veelgi parem, aga peale selle on veel (eri)personaalsed ja prestiižsed pakkumised.
Loomulikult on elu vahepeal edasi arenenud (nüüd idas jälle tagasi arenenud), aga garantiiprobleemide klattimine on jutuainest andnud ajast aega, enne meid ja tõenäoliselt ka peale meid.
Mul omal oli hetk, kus uue pool aastat vana 7-se BMW muredega keelduti tasuta tegutsemast. United saatis pikalt. Küsimus, kas te Hansu ja Helmutiga käitute samamoodi või? Vastus oli, et ei koti, tasuta ei saa. Sai siis helistatud lõpuks BMW üle-euroopalisse helpline-i, mille garantiikaart autoga kaasas oli. Toru teises otsas pidi inimene peaaegu pikali kukkuma, kui kuulis mismoodi Eesti BMW-esindaja kotib BMW sõiduki omanikku. Kinnitas, et antud VIN-iga sõiduk on garantiiline, ja kõik teenused kogu BMW-süsteemi kõikides garantiihooldustes mis iganes kohas ka kogu maailmas, mis on seotud tehniliste probleemidega on selle sõiduki valdajale loomulikult tasuta ja mitte mingit juttu, et see Eestis ei kehti,ei ole, ega ei saa olla. Samas anti teada ka juhend kuidas käituda, või mida öelda, ja kui ikka probleem ei lahene, siis kindlasti uuesti ühendust võtta. Et garantiiesindus PEAB saatma meili BMW-garantiikeskusesse, millelt viivitamatult kinnitatakse, kas auto on garantiiline või mis või kuidas, ja siis PEAB esindus asuma defekti kõrvaldama. Ainuke märge, et päringuga tegeletakse ainult BMW-keskkonnas, st Eesti puhul PEAB päring tulema bmw.ee keskkonnast. Ja märgiti, et kuna teil on nüüd BMW-s registreeritud probleem, mis läheb VIN-i põhiselt jälgimise/kontrolli alla, siis jälgitakse, et bmw kohustused korrektselt täidetud saaks. Ega helpline-i sai helistatud kah ju alles peale mitmekordset ja pikemat huijamist. Kui ikka sai selgeks, et nad kavatsevadki tuima panna. Ka peale seda intsidenti kulus vaatamata kohesest United-i (küll suulist) teavitamisest pea nädal, enne kui bmw.ee väljastas päringu. Sellest saime ringiga teada.
Tasub märkimist, et üks asi on auto tootjafirma poolne garantii oma detailidega, teine aga migis piirkonnas tootja esindajafirma poolse garantii-pakkumisega. Need on nn baastasemed, mis iga juhul peavad vastama antud margi valdaja prestiižinõuete ja -nägemusega ja ka kohaliku seadusandlusega. Sellest järgmine on piirkonna esindaja pakkumine, mis võib olla mingis nüansis veelgi parem, aga peale selle on veel (eri)personaalsed ja prestiižsed pakkumised.
Loomulikult on elu vahepeal edasi arenenud (nüüd idas jälle tagasi arenenud), aga garantiiprobleemide klattimine on jutuainest andnud ajast aega, enne meid ja tõenäoliselt ka peale meid.
Re: Autotehnikateema
No see on küll pigem selline tase et oleks kohe õigem osta pikendatud kerega variant , sõita tagaistmel ja mitte vaevata pead sellega et kas auto läheb hommikul käima või mitte.
Ida-Euroopa tasemetest on muteada vähemalt Audil selline 1% maksumuse variant et võtad uue auto, maksad kuus 1% ta hinnast, viskad 3-4 aasta pärast poe uksest sisse tagasi ja võtad uue.
Kuigi ma vähemalt A6 tasemel oleks võimeline kaasa mängima ( sealt edasi minevate mudelite ressurssi ei kasutaks nagunii ära) ei tundu see otstarbekas. Garantiitingimustesse pole süüvinud.
Skandinaavia tasemel sõidab Ingvar Kamprad (IKEA) siiamaani Volvo 240-ga (kui ta juhtumisi vahepeal ära pole surnud). Ja kui sandi ilma tõttu ei taha autoga minna võtab bussis alati penskari sooduspileti.
Ma olen jah hakanud end üha enam Skandinaaviasse positsioneerima
Pole ühegi autotootja asi teha ettekirjutusi et millega on seisusekohane sõita ja kui kellegi odavam toodang ei võimalda sihipärast kasutamist on see tegija lihtsalt pask.
Need erinevad garantiitingimused on räige diskrimineerimine ja kui vähegi aega saab tuleb see saag EL tasemel käima tõmmata.
Ida-Euroopa tasemetest on muteada vähemalt Audil selline 1% maksumuse variant et võtad uue auto, maksad kuus 1% ta hinnast, viskad 3-4 aasta pärast poe uksest sisse tagasi ja võtad uue.
Kuigi ma vähemalt A6 tasemel oleks võimeline kaasa mängima ( sealt edasi minevate mudelite ressurssi ei kasutaks nagunii ära) ei tundu see otstarbekas. Garantiitingimustesse pole süüvinud.
Skandinaavia tasemel sõidab Ingvar Kamprad (IKEA) siiamaani Volvo 240-ga (kui ta juhtumisi vahepeal ära pole surnud). Ja kui sandi ilma tõttu ei taha autoga minna võtab bussis alati penskari sooduspileti.
Ma olen jah hakanud end üha enam Skandinaaviasse positsioneerima

Pole ühegi autotootja asi teha ettekirjutusi et millega on seisusekohane sõita ja kui kellegi odavam toodang ei võimalda sihipärast kasutamist on see tegija lihtsalt pask.
Need erinevad garantiitingimused on räige diskrimineerimine ja kui vähegi aega saab tuleb see saag EL tasemel käima tõmmata.
-
- Liige
- Postitusi: 4626
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kui Ingvar Kampradi praegu bussis nähtaks tekiks ilmselt rahvusvaheline skandaal.
Re: Autotehnikateema
Autotootja toodab autosid vastavalt turusegmentide nõudlusele ja vastavalt sellele on kujundatud müügihind ning koostatud ka autode kasutusjuhendid.vanahalb kirjutas: ↑03 Sept, 2023 13:20 ...
Pole ühegi autotootja asi teha ettekirjutusi et millega on seisusekohane sõita ja kui kellegi odavam toodang ei võimalda sihipärast kasutamist on see tegija lihtsalt pask.
Need erinevad garantiitingimused on räige diskrimineerimine ja kui vähegi aega saab tuleb see saag EL tasemel käima tõmmata.
Jõukale kliendile saab müüa kallimat kaupa ja see klient on nõus ka selle eest maksma.
Näiteks, kui valatud sillatalaga (sõltumatu vedrustusega kalli) "premium"autoga sõita vastu äärekivi nii et velg saab viga, siis sellise autoga on tootja remondijuhendi järgi avalikul teel liiklemine keelatud, sest kergmetallist valutala võib löögist saadud muljumise tagajärjel suvalisel hetkel puruneda ning põhjustada kahju, ka kaasliiklejatele.
(Ehk kergmetallist sillatala hinna sisse on autotootja, juba auto projekteerimisel, arvestanud sellel autol tekkida võivad ettenägematud transpordi kulud.
Olen ise juures olnud, kui audi esisilla aludetail purunes hetkel kui seda tõstukil alla lasti ja ratas vastu põrandat puutus.)
Terasest sildadega "odaval (väike)autol", millega tavaline tööinimene peab igapäevaselt tööle sõitma, liiklemise piirangut sellise vigastusega kirjas ei ole, sest selle viltusel rattal oleva rehvi kõver kulumine on autoomaniku omal vastutusel.
Rauast veermik võib küll kõverduda aga ootamatu purunemise oht on palju väiksem.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Kaks märkust:vanahalb kirjutas: ↑03 Sept, 2023 13:20Skandinaavia tasemel sõidab Ingvar Kamprad (IKEA) siiamaani Volvo 240-ga (kui ta juhtumisi vahepeal ära pole surnud). Ja kui sandi ilma tõttu ei taha autoga minna võtab bussis alati penskari sooduspileti.
Ma olen jah hakanud end üha enam Skandinaaviasse positsioneerima
1. Ingvar Kamprad kahtlemata on surnud, juba hulk aastaid.
2. Ingvar Kamprad sõitis vana Volvoga ainult Rootsis, Älmhulti kandis toimetades. Palmide kasvamiseks sobivamates riikides oli tal ka suur hulk muid sõidukeid. Älmhultis (ma olen sealkandis töötanud millaski) räägiti temast tegelikult väga mitmetahulisi lugusid.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Et sellised asjad garantiiga kaetud oleks ei pea ostma nn. premium klassi lux autot . on ka meil näiteks Hiluxit liisidesOLAVI kirjutas: ↑03 Sept, 2023 12:07 dada.
Kui osta (arenenud riigis) premium klassi lux auto, siis selle ostu hinnas sisaldub palju lisanduvaid vajalikke teenuseid.
Näiteks kui auto streigib, siis võtab autoomanik ühendust klienditeenindusega, "viskab võtmed pagasnikusse" ja ise sõidab taksoga edasi.
(Tänapäeval saab juba distantsilt diagnoosida ja avada uksi.)
Müüja toimetab ise probleemse auto remondikohta ja hüvitab kliendile sõidukatkestusest põhjustatud taksokasutamise kulud.
(Külm
Tavalisel sisaldab premium auto garantii veel lisaks tavapäraseid reisikindlustuse elemente (reisikatkestuse hüvitus, hotelliarveid, majutuskulusid, jne.).
Re: Autotehnikateema
Need on tegelikult kõigi autode garantiis, Olavi lihtsalt ei tea sedamaksipoiss kirjutas: ↑03 Sept, 2023 19:45Et sellised asjad garantiiga kaetud oleks ei pea ostma nn. premium klassi lux autot . on ka meil näiteks Hiluxit liisidesOLAVI kirjutas: ↑03 Sept, 2023 12:07 dada.
Kui osta (arenenud riigis) premium klassi lux auto, siis selle ostu hinnas sisaldub palju lisanduvaid vajalikke teenuseid.
Näiteks kui auto streigib, siis võtab autoomanik ühendust klienditeenindusega, "viskab võtmed pagasnikusse" ja ise sõidab taksoga edasi.
(Tänapäeval saab juba distantsilt diagnoosida ja avada uksi.)
Müüja toimetab ise probleemse auto remondikohta ja hüvitab kliendile sõidukatkestusest põhjustatud taksokasutamise kulud.
(Külm
Tavalisel sisaldab premium auto garantii veel lisaks tavapäraseid reisikindlustuse elemente (reisikatkestuse hüvitus, hotelliarveid, majutuskulusid, jne.).
Re: Autotehnikateema
Ei pruugi küll olla. Võib olla ka pelgalt nii, et on lihtsalt kirjas, et on sõlmitud tasuta autoabi leping garantiiperioodiks. See tegeleb esmase abiga, kävitamisega, või veab sõiduki treilaga minema. Mitme tunniga reageeritakse, see on eraldi teema. Ja mingit asendusautot nüüd iga sõidukiostja küll kohe ei saa.
Re: Autotehnikateema
Paned seekord kohe üllatuma? Kui üks firma ütleb, et juhtumil kui...jne saad igakülgse kahjude hüvitamise ja asendusauto jne ja näiteks, kui sai rikutud reisiplaan, siis hüvitatakse reisikahju auto nii kasutajale kui ühele tema saatjale kuni 7 päeva hotellipiletid ja teine ettevõtte (näiteks Škoda) ütleb, et sõlmitud on autoabi, kes tuleb kohale ja üritab abistada ja kui hakkama ei saa, siis veab sõiduki töökotta, kus see remonditakse. Mingit kohustuslikus korras asendusauto ette nähtud ei ole, reisitõrget ei ole jne. Kummale sa nüüd kohtuga kõrri tahad karata? Tiba teine paralleel, et kui pesumasin katki läheb, siis hakkad nõudma asendusmasinat või pesunaist? Viiakse töökotta ja hakatakse otsast harutama. Ja kui Miele peakski näiteks remondi ajaks asendusmasinat pakkuma (et pesu pestud ikka saaks), siis tarbijakaitseseaduses on ära sätestatud, kuidas toimub seadme remontimine. Millised tähtajad ja tingimused ja kuidas. Mingit asendustoodet ette nähtud ei ole. Sellised pärlid on lihtsalt kas firma/margi, või siis maaletooja/esindaja või lihtsalt mõne keti vastutulek või boonus ostma keelitamisel. Või võib ka vastupidi olla. Et müüja pakub pelgalt seda garantiid, mis kohaliku seadusandlusega on miinimum, või näiteks jagab regiooniti piiratud garantiid ja infot selle kohta, kuigi tootega tuleb kaasa näiteks üle-Euroopaline garantii. Olen mõlemat näinud. Ja hoopis eraldi teema on, et millistel tingimustel mingid kaubad on ettevõtja poolt soetatud või millised kohustused müüja (nt ka autotootja) ostuga kaasa esitab esindajale.
Re: Autotehnikateema
Ei, ma mõtlesin pigem seda juttu et "Saksamaa BMW esindus pidi toolilt kukkuma kui kuulis United Motorsi ennekuulmatut käitumisest" ja selliseid teemasid mida Sa ise mainisid et Hansule ja Güntherile on ette nähtud aga Antsule ja Genaadile mitte.
Sõiduautodel pole vist ühelgi valmistaja tehasele kuuluvat müüjat, kõik on frantsiisiga. Seal proovib siis igaüks teenida vastavalt oma oskustele.
Aga just "kui ükspäev vähegi aega saab" sest suht keeruline teema on . Midagi sarnast lennufirmade klientidega. Lufthansal on vist need HON-mehed kellele vähe parem teenindus ette on nähtud. No ega Tallinnas ikka Porschet treppi ei aeta nagu Frankfurtis aga iseenesest ei keela keegi eestlasel selliseks kliendiks saada.
Sõiduautodel pole vist ühelgi valmistaja tehasele kuuluvat müüjat, kõik on frantsiisiga. Seal proovib siis igaüks teenida vastavalt oma oskustele.
Aga just "kui ükspäev vähegi aega saab" sest suht keeruline teema on . Midagi sarnast lennufirmade klientidega. Lufthansal on vist need HON-mehed kellele vähe parem teenindus ette on nähtud. No ega Tallinnas ikka Porschet treppi ei aeta nagu Frankfurtis aga iseenesest ei keela keegi eestlasel selliseks kliendiks saada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bretschneider ja 2 külalist