Nojah, see oleneb konkreetsest autost. Mõnikord tuleb Audi TT ga sõita ja seal on küll end mõistlik natuke pöörata ning üle õla vaadata. Auto on lühike, tagaluuk suur ja klaasist, C-piilar ka ei sega ja vaatad otse tagaaknast välja. Peeglid on pigem disainielement. Üldse on neil saksa autodel mis kaubikust ikka kiiremini sõidavad peeglid suhteliselt väikesed . See kõik on mõttetu lauppind mis tippkiirusele mõjub_dumbuser_ kirjutas: ↑06 Sept, 2023 7:19
Uuemate puhul on asi nii kaugele jõudnud, et nüüd on juba tehases mõlemale poole tahavaatepeeglid kruvitud ja need üldiselt suudavad ka päris reaalse pildi luua. Kui tahad keerutada siis anna minna. Kui ei taha siis sõida mõni aega miskise pirukaga kus on kinnine kong. Peale seda võib tavalise pisikese masina lenksus olles juhtuda, et sisemist peeglit pole üleüldse vaja.

Isegi vanal Passatil oli parempoolne peegel hulka väiksem kui vasakpoolne.
Ja samamoodi tuleb vahel sõita MB Sprinteri umbse kongiga kus juhist tagapool enam ühtegi akent pole. Salongi peeglit ka pole ja see ei aitaks isegi tavaauto puhul sest tagaistmel peatoed jms kraam on alati vaatel ees.
Kaubiku peeglid on küll suured, kaheosalise, asjalikud ja loovad reaalse pildi. Välja arvatud otse auto taha. Ma olen mitu korda mõelnud et ostan Biltemast kaamera aga ega enne ju ei osta kui mõni vanamutt poe ees alla jääb.