Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas AMvA »

AndresTy kirjutas: 16 Okt, 2023 14:23 https://epl.delfi.ee/artikkel/120240082 ... ajaks-load
Eestis peab olema kiirusepiirang 80 km/h, linnades 30 km/h ja osa maanteid võiks erastada.
Kui meie jaoks loeb inimeste ohutus, saab ja peab tegema järgmist. Esiteks, liiklustrahvid tuleb neljakordistada. Maanteede piirkiirus peab olema 80 km/h, asulates 30 km/h, eranditena 50 ja 70 km/h.
Joobes juhtidelt tuleb load eluks ajaks ära võtta.
Selline fundamentalist, siis...

Muidu selle artiklis toodud 2+1 reaga 2+2 unistuse asemel olen mina küll päri.
Neljandaks, Pärnu-Ikla maanteel, kus voorivad rekkad ning teevad möödasõite, tuleb kehtestada 70-80 km/h ja mõõta keskmisi kiirusi.
Siin peaks ikka olema eesmärk Pärnu maanteel sõitvad rekkad, millest enamus on Eestit läbiv transiit, RB peale kupatada.
Hea näide, et lase idioot võimu juurde hakkab ka idiootlikke ettepanekuid tulema.

Hea näide - Austria. Hukkunuid 100 000 auto kohta 6,1 (eestis 12,8), samas Austrias on kõigil teedel lubatud piirkiirus 100 kmh, ning see ei tähenda ainult kiirteid ja esimese klassi teid.
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 16610
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Fucs »

Tartust Jõgevale sõites, kohe Tartu väljasõidul, on juba mingi järjekordne "katselõik" jälle äraorganiseeritud, kus ongi nüüd 80 kmh kiirusepiirangu märgid üles pandud.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas vanahalb »

Lugupeetud linnastrateegile selline märkus et 30 km/t tunnis läbi linna liikuv sõiduk tekitab palju rohkem kohtsaastet (paiskab õhku õõvastavat CO-d) kui läbimõeldud liikluskorraldusega 70 km/t läbi linna tuiskav.

Ma olen muidugi sellises vanuses et jätkub närvi oma vanakooli Passatiga ka 20 km/t läbi kesklinna töristada. Aga roheaktivistid ärgu tulgu pärast kaebama et hingata pole midagi.
krijgsvolk
Liige
Postitusi: 1040
Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas krijgsvolk »

Fucs kirjutas: 16 Okt, 2023 19:14 Tartust Jõgevale sõites, kohe Tartu väljasõidul, on juba mingi järjekordne "katselõik" jälle äraorganiseeritud, kus ongi nüüd 80 kmh kiirusepiirangu märgid üles pandud.
Üllatusin jah, et mida kuradit!? Ma ei tea, kuidas muidu, aga siis kui mina seal pidevalt edasi tagasi sõelunud olen, siis seda piirangut järgivaid isendeid pole märganud. :mrgreen: Ma muidu üsna seadusekuulekas oma 45 aasta baranka keeramise staažiga, aga idiootlikke käsulaudu olen eluaeg jälestanud. Seal ideaalses korras praktiliselt sirge ja lai maantee. On see mingi rohepöörase idiootide seltskonna kius!? Lisaks, meil Tartus ju sotsituustid ajavad oma autoliikluse piiramise vaimuhaigust. Sellel suvel oli plaanis linna peamagistraal, Riia tänav, mõlemas suunas vaid ühe- rajaliseks muuta ja see teine jalgratturitele reserveerida, :wall: kuigi Vanemuise tänav paralleelselt ju on kohandatud neile samustele masohhistidele. :D Muide väntajad seal suht harva kulgevad. Õnneks pandi neile roosalillarohelistele aru pähe ja Taaralinna liiklusporno hardcore jäi olemata. Huvitav, mida see lollpeade seltskond järgmiseks suveks välja haudub!?
mart2
Liige
Postitusi: 6419
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas mart2 »

Juhin tagasihoidlikult ( :oops: ) tähelepanu, et Tartust Jõgeva poole sõites ei ole ideaalset sirget teed, vaid on kergete kurvidega ning "liiga hea" teekattega osa, mis suurema vihma ja tuulega läheb libedaks ning ohtlikumaks.
Aga tegelikult on suurem probleem selles, et viimastel aastatel on tekkinud elamurajoonid maantee ja Emajõe vahele ning neist uutest asumitest on väljasõidud, kust võib olla probleeme peateele saamisega ning maanteelt vasakpöördega mahasõiduks. Kiiruse alandamine10 km/h sellel osal parandab just mahasõidu ja otsesõitjate ohutust (kui sellest kinni pidada).

Isiklik kogemus.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Peeter »

krijgsvolk kirjutas: 17 Okt, 2023 6:56
Fucs kirjutas: 16 Okt, 2023 19:14 Tartust Jõgevale sõites, kohe Tartu väljasõidul, on juba mingi järjekordne "katselõik" jälle äraorganiseeritud, kus ongi nüüd 80 kmh kiirusepiirangu märgid üles pandud.
Lisaks, meil Tartus ju sotsituustid ajavad oma autoliikluse piiramise vaimuhaigust. Sellel suvel oli plaanis linna peamagistraal, Riia tänav, mõlemas suunas vaid ühe- rajaliseks muuta ja see teine jalgratturitele reserveerida, :wall: kuigi Vanemuise tänav paralleelselt ju on kohandatud neile samustele masohhistidele. :D Muide väntajad seal suht harva kulgevad. Õnneks pandi neile roosalillarohelistele aru pähe ja Taaralinna liiklusporno hardcore jäi olemata. Huvitav, mida see lollpeade seltskond järgmiseks suveks välja haudub!?
Sellel suvel Oiei, mitte ainult sellel suvel, juba eelmisel käis hirmus murdmine. Siis oli isegi mingitsetmene hange isegi tegemisel ja rahagi linna eelarvest planeeritud, et siis 2 postirida kummalegi teepoolele ridade vahele maasse orgunnida, et jalgrataste jaoks antud esimene rada teisest autodele jäetud rajast eraldada. Õnneks ikka suudeti sellele sotslibelillade lollusele pidurit ära tõmmata.
Ma olen ikka korduvalt võimalusel selgitanud, et juba ajast aega on Tartu linn (k.a. liiklus) olnud looduslikult jaotatud 3 osaks, jaotajateks siis Emajõgi ja raudtee. Ja juba ammusest ajast on liikluse eest vastutajatele selgeks tehtud põhireegel, et linnaliikluse toimimise aluseks on linnas nendes Emajõe ja raudtee ülekäikudes (sildades), läbikäikudes (ristmikest) ja altkäikudes (raudteesild/tunnel) ja nende ülekäikude vahelistel magistraaltänatel liikluse lahti hoidmine. Igasugune liiklemise takistamine, blokeerimine või sulgemine mõjutab pea poolt linna, kui mitte enamat. Põhimõtteliselt on kõik need ühendusmagistraalid eritalituse masinate põhitänavad. Ise elan ühe sellise ülepääsupunkti juures ja näen iga päev mis ja kuidas toimub. Kui ühel neist on (või luua tahtlikult) liiklustõrge, siis ummistub linnaosa (muidugi sõltuvalt kellaajast) kuni 3-4 kildi raadiuses justnimelt neis punktides ja neil magistraalidel/ristmikel. Kiirabi, haigla, politsei, tuletõrje- kõigi nende tegevus saab kahjustatud, kui neis punktides ja neil magistraalidel mingit sitta korraldatakse. Selleks ei pea eriline "ajugeenius" olema. Ma olen alati oma külalistele ja naabritele jne selgitanud, et meie tänaval pargi kas õue, või kui auto jääb tänavale, siis pargi auto niimoodi kõnniteele, et nii autod oma reast väljumata, kui ka jalakäijad lapsevankritega pääseksid kenasti läbi, meil on nii lai kõnnitee, ja ütle seda ka teistele, sest meil on siin raudteeülesõit ja siit pidevalt käivad vilkurite/sireeniga nii kiirabi kui politsei, et ära umista liiklust . Linnavalitsuse menetleja tegi ikka trahvi. Mõõtsin auto ja aia vahelt ja pildistasin kõnnitee vabaks alaks 2 meetrit ja 30 sentimeetrit. Samas tänavanurgal on linna kõnnitee laiuseks ainult 80 sentimeetrit ja sellel samal 80-l sentimeetril on ka jälgede järgi näha, et pidevalt liiguvad seal pöördel oleva veoka tagumised paarisrattad (nb seal on linna maa ja isegi vaatenurga laiendamine ühe sirelipõõsa eemaldamisena oleks jubagi ok). Selgitasin asja olemust (st kogukonnast hoolivat pikaajalist kohalikku liikluskorraldust parkimisel ja tänavanurga olevat just linna tegemata tööd üliohtliku olukorraga jalakäijaile, nb see on ka laste koolitee seoses raudteeületuspunktiga) vist isegi menetlustalituse juhatajale ja seda veel korduvate kõnedega peale trahvi saamist, aga menetlustalitus keeldus trahvi tühistamast. Menetlustalituse seisukoht on, et "sinu jutt on väga õige ja loogiline, aga mine sa räägi ise seda liiluskorraldajatele, meie siit menetlustalitusest küll ei lähe üleukse teise osakonda rääkima, et näe kas te ei teagi, et selgub, et seal on juba pikaajaline jama ja tegematajätmine. Et näe kasutasime võimalust trahvimiseks ja näe selgub, et tegelikult on seal asi loha linna poolt ja juba ammu-ammusest ajast". Tundub, et linnavalitsuse ongi vallutanud ja okupeerinud mingid sots-libe-lillad-jõud, kellede lipukirjaks on "kui meie tegevuse tagajärjel kellelgi läheb halvemaks, siis me oleme õnnestunud ja juba ongi parem".

P.S. Sellel suvel toimus siis meie tänaval kõnniteele uue asfaldi panemine. (Mis on üldse omaette saaga, ja pika habemega lugu, mida oleks juba ka 20 aastat tagasi ära võinud teha... aga nojah...). Sel perioodil seoses tööde kentsaka organiseerimisega nii raha, ajaplaneeringute, kui ka mõistuse puudumisel õnnestus mul korduvalt vestelda erinevate töid teostavate allhankijatega ja muidu organiseerimisvõllidega. Selgitasin asja olemust ja ohupunkte meie tänaval raudteest kuni ristmikuni. Mitmele mehele ja korduvalt. Et siin meie ülemise otsa juures ei ole midagi nii hullu tehagi, kui just seal all ristipeal, seal 80 cm juures! Seal on kõige olulisem koht. Et meie oleme selle vana asfaldiga juba ammauammu harjunud ja enne meie pärast muretsemist peaks selle nurga jalakäijatele (ja ka jalgratturitele!!!) ohutuks tegema. Vastus kopamehelt: rääkisin edasi, keelati seal risti peal tegelemast, paneme lihtsalt uue asfaldi. Isegi põõsast mitte, kopaga ammugi mitte. Pärast ütles, et ma tsipa ikka tõmbasin laiemaks siledamaks tegemise vajamise ettekäändel. Nüüd on seal olukord, et enam veokas jalakäijast päris üle ei sõidaks, nüüd saaksid sammukese tagasi astuda, ja veokas sõidab üle varvaste lihtsalt. Aga nähtavust ikka ei ole. Äärekive vahetati niimoodi, et tellija, st linn tellis utiliseeruvate kivide vahetuse. Ainult kõige hullemate. Sest raha ei olevat. Töövõtja pani siis kriitiliselt vaadates kõige õnnetumad kirja, peale seda tuli linna esindaja ja tõmbas pooled maha. Vahetati 4-5 kivi kaupa, siis jäeti 2-3-4 jne vahetamata ja siis jälle paar uut vahetusse jne. Töömehed ütlesid, et ühe jutiga ei saa linna objektil midagi, et eks ju järgmine aasta tuleme ja vahetame siis need täna vahelt tegemata jäänud 2-3 kivi kah ära. Et see poleks esimene kord linna (Tartu linna) objektil niimoodi töö tegemine (ja tõenäoliselt mitte ka viimane kord). Ei maks vist märkida, et absoluutselt kõik, kes sel tänaval mingit teetoimetust on teinud, on leidnud, et kõik need pooleks läinud, ära pragunenud ja ei-te-kuidas-viltu kõrgusega ära vajunud 50 aastat tagasi (ca 1975) pandud kivid oleks tulnud juba ammu tänaval tehtud ulatuslike ja sügavate nii veevärgi, kanalisatsiooni kui kaugkütte peamagistraaltrasside rajamise käigus ca 2002-2015 tehtud korduvate tööde käigus juba ammu tervikuna välja vahetada kogu tänava ulatuses neid töid tehes, et nad ei saa aru millistel kaalutlustel otsustas linn selle töö tegemata jätta (põhimõtteliselt kaevati äärekivi alt kolme meetri sügavusele välja, äärekivid olid kohati suisa õhus, pandi torud,pärast kaevend täideti ja ega kedagi ei kottinud, kuidas need äärekivid jäävad).
Tundub, et linnas on planeeritud ja mõtestatud tegevusega liikluskorraduses ja teedemajanduses midagi väga vussi läinud. Eks näis kas või millal suurte revolutsiooniliste libelillaplaanide tuhinas järgmine tegemata igapäevaoluline töö Sõpruse silla vuugi näol või mõne muu olulise liiklussõlme juures kõiki jälle ohkama paneb.
Viimati muutis Peeter, 17 Okt, 2023 11:29, muudetud 2 korda kokku.
Fuchs
Liige
Postitusi: 372
Liitunud: 22 Nov, 2005 14:02
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Fuchs »

Peeter kirjutas: 17 Okt, 2023 10:34 Tundub, et linnas on planeeritud ja mõtestatud tegevusega liikluskorraduses ja teedemajanduses midagi väga vussi läinud. Eks näis kas või millal suurte revolutsiooniliste libelillaplaanide tuhinas järgmine tegemata igapäevaoluline töö Sõpruse silla vuugi näol või mõne muu olulise liiklussõlme juures kõiki jälle ohkama paneb.
Olles nüüd umbes 20 aastat Tartus elanud, olen endiselt seisukohal, et siin linnas pole liikluskorraldus päris normaalne kunagi olnudki (võibolla nõuka ajal oli midagi teisiti, siis ise roolis ei olnud). Kui mõned suuremad magistraaltänavad välja jätta, siis mingit pingevabamat ja sujuvat liiklemist siin linnas loota ei maksa.
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 16610
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Fucs »

Ühes teises linnas öeldi mulle otse, kui ma ükskord ka vinguviiuli käima tõmbasin, et eesmärk ongi autodega liiklemine ja parkimine (võimalikult - minu liialduslik lisand) ebamugavaks tega, et neid võimalikult vähe linnas ringi kärutaks. Et perspektiivne "generaalplaan" näebki tulevikus ette järkjärgulise sõidukite vähendamise linnaliikluses ja selle arvelt linnaliikluse jalakäia ning kergliikleja sõbralikumaks muutmist...
_dumbuser_
Liige
Postitusi: 2367
Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas _dumbuser_ »

Fuchs kirjutas: 17 Okt, 2023 11:02 Olles nüüd umbes 20 aastat Tartus elanud, olen endiselt seisukohal, et siin linnas pole liikluskorraldus päris normaalne kunagi olnudki (võibolla nõuka ajal oli midagi teisiti, siis ise roolis ei olnud). Kui mõned suuremad magistraaltänavad välja jätta, siis mingit pingevabamat ja sujuvat liiklemist siin linnas loota ei maksa.
Mul oli kunagi (umbes 10 aastat tagasi) paarimehega töösõite üle riigi. Mingi 600+ km päevas polnud üldse küsimus. Ja tolle linna kohta oli hea märk kui seal sõites üle minuti sedasi vastu pidasid et ei pidanud mitte midagi ülejäänud osaliste suhtes kommenteerima. Tihti ei saanud üleüldse aru miks neil seal autot vaja on kui tõukerattaga (see ilma mootorita versioon) saab kiiremini liikuda.
Tinker
Liige
Postitusi: 165
Liitunud: 19 Nov, 2015 22:38
Asukoht: Sakala
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Tinker »

Fucs kirjutas: 17 Okt, 2023 12:37 Ühes teises linnas öeldi mulle otse, kui ma ükskord ka vinguviiuli käima tõmbasin, et eesmärk ongi autodega liiklemine ja parkimine (võimalikult - minu liialduslik lisand) ebamugavaks tega, et neid võimalikult vähe linnas ringi kärutaks. Et perspektiivne "generaalplaan" näebki tulevikus ette järkjärgulise sõidukite vähendamise linnaliikluses ja selle arvelt linnaliikluse jalakäia ning kergliikleja sõbralikumaks muutmist...
See on tõesti väga inimvaenulik, et linnakeskkond oleks jalakäijate või kergliilklussõbralik. Teatavasti on ainuvõimalik ja -vajalik alati poes, tööl, koolis, kohvikus ja polikliinikus käia autoga ning see on kahtlemata trend, mida on vaja ka aktiivselt taastoota ja toetada. Tuletab meelde, kuidas yhe Eesti väikelinna elanike Facebooki gruppi lugedes jäävad pidevalt silma linnaplaneerimisgeeniuste "suured analyysid", et kui yhe kesklinnas asuva tänava ruumikasutus ei ole enam 80% ulatuses pyhendet autoparklaks olemisele (või juletakse see suviti yleyldse autoliiklusele sulgeda), siis lähevad sealsed väikeärid pankrotti. Jättes muidugi kõrvale, et muu maailma kogemus reaalsuses sellise stsenaariumi reaalsust ei kinnita (või koguni näitab vastupidist).

Psst, väga hea, et nii tehakse ja ainult tuult tiibadesse sealsete võimukandjatele, kel on jõudu ebanormaalne status quo ymber tõugata. :)
krijgsvolk kirjutas: 17 Okt, 2023 6:56
Fucs kirjutas: 16 Okt, 2023 19:14 kuigi Vanemuise tänav paralleelselt ju on kohandatud neile samustele masohhistidele. :D Muide väntajad seal suht harva kulgevad.
Soovitan ikka kõnelda neist asjust, millest mingi reaalne teadmine või ülevaade ka on. Jalgrattureid kohtab Vanemuisel täiesti arvestaval hulgal igapäevaselt. Tõeliselt hiiglaslikke masse polegi sealt võimalik eeldada, sest erinevatest kantidest tulijatele on ka mitmeid alternatiivseid ja ökonoomsemaid (kohati kaasnevad seal kyll liiklusohtlikud teeolud ja ebanormaalne myratase) marsuute kesklinna jõudmiseks või sealt lahkumiseks). Kaasa ei aita eriliselt ka see, et valdavalt algab ja lõpeb (v.a. tänuväärselt Vaksali) see tänav samuti normaalse rattataristuta paikades (vt eelkõige Riia maantee ja Ylikooli tänav).
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 16610
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Fucs »

Tinker kirjutas: 17 Okt, 2023 18:32
krijgsvolk kirjutas: 17 Okt, 2023 6:56
Fucs kirjutas: 16 Okt, 2023 19:14 kuigi Vanemuise tänav paralleelselt ju on kohandatud neile samustele masohhistidele. :D Muide väntajad seal suht harva kulgevad.
Viimases viites toodud jutt ei ole minu kirjutatud, vaid akf Fuchs kirjutatud.

Ülejäänud juttu a'la
See on tõesti väga inimvaenulik, et linnakeskkond oleks jalakäijate või kergliilklussõbralik
kommenteerin nädala pärast, kui arvuti taha saan.
Runkel
Liige
Postitusi: 3588
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Runkel »

Fuchs kirjutas: 17 Okt, 2023 11:02
Peeter kirjutas: 17 Okt, 2023 10:34 Tundub, et linnas on planeeritud ja mõtestatud tegevusega liikluskorraduses ja teedemajanduses midagi väga vussi läinud. Eks näis kas või millal suurte revolutsiooniliste libelillaplaanide tuhinas järgmine tegemata igapäevaoluline töö Sõpruse silla vuugi näol või mõne muu olulise liiklussõlme juures kõiki jälle ohkama paneb.
Olles nüüd umbes 20 aastat Tartus elanud, olen endiselt seisukohal, et siin linnas pole liikluskorraldus päris normaalne kunagi olnudki (võibolla nõuka ajal oli midagi teisiti, siis ise roolis ei olnud).
Vanal heal nõukaajal sai raeplatsil autosid parkida - autopedede unistus.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2322
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas maksipoiss »

Tinker kirjutas: 17 Okt, 2023 18:32 See on tõesti väga inimvaenulik, et linnakeskkond oleks jalakäijate või kergliilklussõbralik. .
Ei ole siis või? Ma liigeldes kas jala, jalgratta või autoga üritan täita liikluseeskirju ja tunnen end ka olemasoleval taristul täiesti turvaliselt.
gorilla
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 29 Veebr, 2012 18:47
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas gorilla »

Saage palun aru, et meil ei ole probleeme autostumisega ega jalakäiate õiguste rikkumisega. Ei ole põhimõttelist ja kõik.

See imelik säbelemine kuidas ''ikka on vaja teha'' ei ole tegelikult meie riigis mitte kellelgi vajalik.

See on samasugune moehullus nagu -''ärge tarbige niii palju liha ja magedat vett, sellega mis teie tarbite saaks terve pruunlaste tsivilisatsiooni
üles kasvatada''.

Ilmekas näide on need värdid kes kuradi paju pärast lokku lõid.

https://www.postimees.ee/4159973/video- ... mad-hetked

Ausalt, endal piinlik ei ole seda 5 aastat hiljem vaadata teie- ''rohelised''?

Aga kui Teie järgmisel töövestlusel see ''kangelastegu'' välja tõmmata??
-he not to go to war, she not to go to a dance.
ivo86
Liige
Postitusi: 90
Liitunud: 07 Nov, 2011 6:21
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas ivo86 »

gorilla kirjutas: 17 Okt, 2023 21:40 Saage palun aru, et meil ei ole probleeme autostumisega ega jalakäiate õiguste rikkumisega. Ei ole põhimõttelist ja kõik.

See imelik säbelemine kuidas ''ikka on vaja teha'' ei ole tegelikult meie riigis mitte kellelgi vajalik.

See on samasugune moehullus nagu -''ärge tarbige niii palju liha ja magedat vett, sellega mis teie tarbite saaks terve pruunlaste tsivilisatsiooni
üles kasvatada''.

Ilmekas näide on need värdid kes kuradi paju pärast lokku lõid.

https://www.postimees.ee/4159973/video- ... mad-hetked

Ausalt, endal piinlik ei ole seda 5 aastat hiljem vaadata teie- ''rohelised''?

Aga kui Teie järgmisel töövestlusel see ''kangelastegu'' välja tõmmata??
Hehh, mitu neist tööl käib?
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline