Ega ma küünlaelektroode vaskpastaga määri. Küünla keeret ainult. Parem on kõrgtemperatuuriline, aga saab ka tavalisega. Esiteks määritud keere keerab paremini, palju lõbusam on keerata ja teiseks pole ma enda autode ca 30a remondipraktika jooksul olnud hädas ühegi küünla kättesaamisega, ka peale 20 000 km töötamist on need küünlakeermed endiselt vaskpastast libedad ning keeravad hästi. Lenin olla öelnud, et praktika tõe kriteerium onRumala autoomaniku enesehinnangut muidugi lukksepa pandud "kuldne määre" küünlal tõstab oluliselt aga kas keegi on näinud kasvõi ühe automootoritootja remondijuhendis, et "põlemiskambris asuvatel keermetel" on lubatud kasutada vaseosakestega määret?
Oma auto mootorit hoidev autoomanik ise ei kasuta sellist määret oma mootori küünalde määrimiseks!

Seega, julgen soovitada. Isegi kui kogemata küünla põlemiskambrisse mineva osa ära määrite, siis olenemata autotehase soovitusest, ei juhtu ka siis midagi, esimese töötamise minutiga on küünal puhas nagu poleks olnud. MITTE MINGEID kirjeldatud probleeme ei teki. Vaskpastaga lähevad ühtviisi nii 80ndate BMW vanakooli küünlad kui ka Volvo iridiumid. Kõik töötavad hästi ja ei ole probleeme.