Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Veebr, 2024 15:28
Kui turvapadja põhjuseta väljalöömine suvalisel käivitusel oleks levinud probleem, küllap sellest oleks ka rohkem teada. Kas need pole mitte seadasi tehtud, et kuni kiiruseni 30 kmh on neid rakendav ahel katkestatud?
Kaitsesüsteem on ka pärast esimest avariid teatud aeg aktiivne, olenemata millise kiirusega ja kas üldse auto liigub.
Kaasaegsetel autodel on arvestatud, et kui kiirteel või mäest laskudes peale esimest lööki rakendub Airbägi süsteem ja püropadruniga lastakse autaku juhe klemmilt maha, et siis kuni 15 minuti (oleneb autotootjast ja kirjas remondijuhendis) jooksul on ülejäänud patjade süsteem valmis avanemiseks,
kondensaatoritesse salvestatud energia abil.
Et vähendada ohtu kui juht on paugust sassis ja veereb mäest alla või kui keegi kiirteel seiskunud autole veelkord otsa sõidab.
Samal põhjusel peab pärast aku juhtmete autost lahutamist tegema "tehnoloogilise pausi" enne akujuhtmete uuesti ühendamist.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.