Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44186
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Rensi margipõhine matt on umbes selline

Pilt

See nn vahvelmatt on selline
Pilt

Esimene on suhteliselt kõva, teine on selline vedel kummist asjandus. Sel pole ka õigeid servasid, mistõttu lumiste jalatsite alt sulanud vesi läheb sealt üle ääre ja põrandavaip on märg.

Kummimattidega pole arukas sõita suvel, kuna auto vibratsiooni mõjul teevad need salongi tolmu, kasutage ikka vaibalaadseid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mart2
Liige
Postitusi: 6499
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas mart2 »

Ma endale tellisin Subarusse sellised "vahvlid". töötavad suurepäraselt.
https://xlmotors.ee/wp-content/uploads/ ... 1645592956
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Walter2
Liige
Postitusi: 4950
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Päeva lõpuks teevad oma töö ära misiganes ''vahvlid'' - nende tööpõhimõte ju kõigil sama. Ämbritäit vett põrandalt kätte saada selleks pole need ju mõeldud.
Vene autode ajast mäletavad vast kõik selliseid:
Lada matid.jpg
Töötasid ka kuna paremaid lihtsalt polnud võtta..
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4908
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Some »

Et liikluskorralduse teema pandi lukku, siis äkki küsiks siit - mida teie siis arvate Talinna uutest kiirusepiirangutest? Kütusekulu (=heitgaasid) vast suurenes mõnevõrra, ohutus teoorias suurenes... Teoorias sellepärast, et autode omavahelistel müksimistel linnas nagu suurt vahet pole, kas 40km/h või 50km/h, jalakäijate jaoks oleks tõesti suur vahe aga selleks tuleks neile kõigepealt otsa sõita. Põhitänavad on fooridega kaetud ja foorituledest autojuhid siiski peavad kinni, ka reguleerimata ülekäigurajad ei tundu probleem olevat... Ehk siis, mis probleemi kiiruse vähendamisega lahendada üritatakse? Liiklushuligaanide käitusist ei muuda ju ükski piirang.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1716
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kapten Trumm kirjutas: 12 Veebr, 2024 13:40 Rensi margipõhine matt on umbes selline

Pilt
Need Rensi matid on kvaliteetne kaup ja talvel kasutamiseks väga head just selle pärast, et nendega saab lumevee ilusti autost välja tõsta.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44186
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Some kirjutas: 12 Veebr, 2024 15:39 Et liikluskorralduse teema pandi lukku, siis äkki küsiks siit - mida teie siis arvate Talinna uutest kiirusepiirangutest? Kütusekulu (=heitgaasid) vast suurenes mõnevõrra, ohutus teoorias suurenes... Teoorias sellepärast, et autode omavahelistel müksimistel linnas nagu suurt vahet pole, kas 40km/h või 50km/h, jalakäijate jaoks oleks tõesti suur vahe aga selleks tuleks neile kõigepealt otsa sõita. Põhitänavad on fooridega kaetud ja foorituledest autojuhid siiski peavad kinni, ka reguleerimata ülekäigurajad ei tundu probleem olevat... Ehk siis, mis probleemi kiiruse vähendamisega lahendada üritatakse? Liiklushuligaanide käitusist ei muuda ju ükski piirang.
Probleemi ei olegi. Riigiasutusele tüüpselt leitakse kõigepealt "lahendus" ja seejärel asutakse probleemi välja mõtlema.
Tallinna linnavalitsuse rohepoliitika on jätkuvalt autojuhi kiusamine.
Et asi oleks põnevam, ei peaks piirduma ainult 30 ja 40 piiranguga - võiks igal tänavajupil olla ise kiirus. Miks mitte ka 15 ja 45.
Siis saaks politsei nagu minu autoõpetaja - kiusata juhte vajadusega hoida kramplikult meeles, mis märgid iga ristmiku järel olid.
Miks mitte sama teha ka peatumise ja parkimisega - las kuradi pursuid kõnnivad siis tuldud teed tagasi märke vaatama!
Olgem avatud meelega ja tehkem autojuhtimine võimalikult keerukaks! Neid märke võiks ka iga nädal vahetada, et eri tänavatel eri kiirused.
Lisaboonusena saaks siis politsei oma selfikaameraga kõvasti riigieelarvet lappida!
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Walter2
Liige
Postitusi: 4950
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Ilmselgelt imporditakse sisse ''lahendusi'' teistest linnadest kus nood olid erinevalt meist lahenduseks mingitele probleemidele. Eks ühe sotsist abilinnapea kõrvad siin paistavad.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4908
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Some »

No eks nad ole ju ka pannud juhitavaid liiklusmärke Tallinna. Näiteks Pirita tee on nendega kaetud. Millegipärast näitab alati ühte numbrit - 50km/h. Ei tea kas olid ka odavad paigaldada, hooldada? Ning juba aastaid valvavad juhtide moraali kolm kiiruskaamerat Russalka ligidal, tükihind ca 200 tuhat ja hooldushind 20 tuhat aastas...
Vist läheb juba virisemise rubriiki? :oops:
muruniiduk
Liige
Postitusi: 463
Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas muruniiduk »

Siin üks päev pealinnas Vana-Lõuna tänaval korjasid ametnikud üle 40 sõitjaid maha sellises mahus, et ohvrid ei mahtunud parklasse ära oma kviitungeid ootama. Inimesed kes tahtsid selle poe parklasse minna, pidid niimoodi parkima, et oleks võinud juba parkimise eest ka trahvi saada.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2847
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

Some kirjutas: 12 Veebr, 2024 16:04 No eks nad ole ju ka pannud juhitavaid liiklusmärke Tallinna. Näiteks Pirita tee on nendega kaetud. Millegipärast näitab alati ühte numbrit - 50km/h. ... :oops:
Päris alul, olen Pirita teel näinud ühel ööl, osa märke näitamas numbrit 70km/h aga üllatus oli nii suur, et unustasin pildistada.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 12 Veebr, 2024 13:40 Rensi margipõhine matt on umbes selline

Pilt

See nn vahvelmatt on selline
Pilt

Esimene on suhteliselt kõva, teine on selline vedel kummist asjandus. Sel pole ka õigeid servasid, mistõttu lumiste jalatsite alt sulanud vesi läheb sealt üle ääre ja põrandavaip on märg.

Kummimattidega pole arukas sõita suvel, kuna auto vibratsiooni mõjul teevad need salongi tolmu, kasutage ikka vaibalaadseid.
Need Rensi matid on ühed kõige rõvedamad asjad maailmas. Külmaga on jäigad nagu vineeritükid ja lisaks tõmbavad veel ennast kõveraks. Pealegi on nad libedad ja sõidavad mööda põrandat ringi.
Kasutaja avatar
ugandiklubi
Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
Asukoht: Tartu või Sinimäe
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas ugandiklubi »

Vastupidi , ühed parimad. . Istuvad hästi paigal ja mugav vett välja valada . Kasutan väga erinevatel masinatel neid Reinsi matte ja mitte ühtegi paha sõna .
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

ugandiklubi kirjutas: 12 Veebr, 2024 17:48 Vastupidi , ühed parimad. . Istuvad hästi paigal ja mugav vett välja valada . Kasutan väga erinevatel masinatel neid Reinsi matte ja mitte ühtegi paha sõna .
Ma olen siiani ikka originaalmattide usku.
Renisid on paaris ostetud autos olnud ja need on kohe prügikasti lennanud.
Ja seda, et nendelt on mugav vett välja valada ma ei usu. Mul näiteks Volvol tagumised matid peab ikka kokku voltima, et need uksest välja saada, või muidu valad vee kas vaibale või istmele
vanahalb
Liige
Postitusi: 3483
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas vanahalb »

Kapten Trumm kirjutas: 12 Veebr, 2024 13:40
See nn vahvelmatt on selline
Pilt
Kõik matid sõidavad mööda autot ringi kui nad põranda küljes kinni ei ole. Selline vahvelmatt käib samuti nagaga põrandale kinni ja kui ta on nii nagu pildi peal jookseb vesi nagunii läbi kinnitusaugu (tagaservas vasakul) mati alla.
Rensi matid sõidavad samuti mööda põrandat, neil polegi kinnitusi. Mulle nad eriti ei meeldi sest kui juhi matt on liiga taha liikunud jääb kõrge esiserv tihtipeale pedaali alla ja segab juhtimist.

Vett ja lund tuleb vähem sisse tassida. Ma nii jõukas ei ole et iga päev ajaleht käiks ja sealt makulatuur saaks. Sellepärast on garaazipaberi rull autos. Tavaliselt on ta kuskil juhiistme taga ja imab muuseas niiskust. Kui paberit millekski vaja on siis saab sealt võtta. Kui põrand tõesti juba lirtsub võib rohkem võtta, maha laotada ja jalgadega peal trampida. Kui rull otsa saab eks ma ostan siis uue.

P.S Kui Tallinna kiiruspiirangud pandi kõrvaltänavatele siis võib seal olla lihtsalt linna omakasu mängus. Rööpaid ja löökauke on nii palju et linn jääkski muidu purukssõidetud rehve, velgesid ja karteripõhjasid kinni maksma. Talve ajal läheb põhimagistraalidest eemal üle 30 km tunnikiirus nagunii kätte ekstreemiks ära.
Kui kahtlustada linna soovis ainult trahviraha koguda siis arenguruumi veel on. Soomes võeti mõni aasta tagasi vastu paragrahv mis lubab trahvida põhjuseta sõitmise eest. No üleüldiselt on see mõeldud liivaneegrite vastu kes suvel sõidavad peatänaval, käsi aknast välja ja tümakas mängimas. Ühele poole ja siis teisele poole ja kolmandal korral võtab politsei rajalt maha ning saadab plate peale.
Puhtteoreetiliselt võib küll ka suvalise auto kinni pidada, küsida et mis sõidad siin ja oli asja ka vä? Kui mõistlikku selgitust ei tule siis trahvi raisale kliima päästmise heaks :)
Runkel
Liige
Postitusi: 3636
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Runkel »

vanahalb kirjutas: 12 Veebr, 2024 23:02 Rensi matid sõidavad samuti mööda põrandat, neil polegi kinnitusi. Mulle nad eriti ei meeldi sest kui juhi matt on liiga taha liikunud jääb kõrge esiserv tihtipeale pedaali alla ja segab juhtimist.
Toda pedaalide tallamise segamise momenti tahtsin isegi mainida. Akf vanahalb kirjutas selle tavapäraselt hästi lahti.
Muidu teen sarnaselt, et autosse lund mitte tassida: hommikul kindaga uksepiit puhtaks, istuli sisse, jalad koputan väljas puhtaks, jalg pidurile (automaatkast), käivitus, harja võtt ja auto puhastus alga.
Oleneb muidugi kui tihti saalimist sisse-välja mis lumises olukorras on, kuid mulle ütles ka üks targem autoasjatundja, miks sa talvel konti väljas hoiad, ei hoia sa enam midagi eriliselt kokku. Nii et A/C aastaringi sees ja vett välja ei pea viskama. Püsib suhteliselt kuiv ebameeldivat lõhna ei teki.
Üks küsimus küll lisaks: kas te kuival ja soojal ajal harrastate mingit kõvemat kuivatamise kuuri kah. Kummimatid välja, uksed lahti ja päev tuuldumas.
Ma suveks kummimatte tekstiilide vastu ei vaheta.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Georges, Google [Bot] ja 2 külalist