Kuigi suures osas nõustun, siis nõuka tehnikaga polnud mõeldav liigelda nii et vaatad ainult õli ja ega miskid tulukesed armatuuris ei vilguPeeter kirjutas: ↑29 Apr, 2024 21:32Panen siia juurde ka oma tähelepaneku: Vanasti sai iga mees (ka B-kati mees) aru, et kui autost kostub metalli häält vastu metalli, siis see on jama lugu ja ruttu tuleb asjaga tegeleda, muidu võib asi minna väga kalliks ja probleemseks (vanasti võis auto varuosa ja meistrimehe puuduse ka kauemaks seisma jääda kuniks asi uuesti korda saadi, ja see kõik oli tollastes oludes puhtalt autoomaniku rahakoti pealt ja ikka võis väga kulukas olla). Lihtsalt iga üks (iga loll) sai ka aru, et see võib väga kalliks minna. Ja seoses sellega olid mingid baasteadmised paljudel olemas. Tänapäeval aga tuleb mees ATV-ga remonti, et mingi kolin vmt jne. Kui küsida, et kas sa siis aru ei saanud, et asi juba ilgelt jama on, siis sellele tuleb kalanäoga vastus: "A ma arvasin, et nii on normaalne"davidsoniharald kirjutas: ↑29 Apr, 2024 13:28 Mul hakkab tekkima tunne, et vanasti oli juhi koolitus nii pikk, sest inimesed olid rumalamad kui praegu ja vajasidki pikemat koolitust.
Mis te arvate?
/---/
On mis on, aga mehaanika üldreeglite koha pealt uus põlvkond küll targem ei tundu olema.... Inseneriõppes on meil ju suur soovijate puudujääk, aga "mõnusamehe" õppesse on paras tung. Eks see niimoodi teadmistes avaldugi.
Ilmselgelt tahes tahtmata pidi autoga/tehnikaga tegelema. Samas hooldatakse tänapäeval tehnikat vähemalt rahuldavalt, kui töötava autoga Emexi sõidetakse. Nõukaajal vaevalt nii oleks keegi teinud. Samuti tehnika oli tunduvalt algelisem, 08 oma kommutaatorsüütega väga peen värk. Sissepritse üldse kosmos. Pigem tänasel päeval saavad ka need isikud kes heebliga rehvi vahetada ei suuda autot pidada.
ATVde kohapealt Euroliidu tingimustes peaks lihtsalt hooldust müüma- tekitatakse töökohti läbi õpitud/sunnitud abituse.
Ntks vaatasin miski saksa fanati õpetust VW kruiisi lisamiseks. Ok tüüp on võimeline firmware muutma misläbi temp seier näitab täpset vee tempi nagu see on.(VWil näitab ta päris suures vahemikus 90c) Aga, rooli airbagi peab ta kusagil töökojas laskma maha võtta ja uuesti tagasi laskma panna.